Jump to content

3e ICC meeting

zoveelste Henk
 Share

Recommended Posts

Over 2 weken, zaterdag 3 juli, gaan we er weer eens voor zitten.

Even polsen wie er allemaal komen.

Ik heb al een bevestiging van :

Hans van Liempd

CoenR (met Yvonne ??)

Wie zijn nog meer van de partij ?

SpeedyAndre ?

Leon ?

Dutch9911 ?

en ?

Graag even reaktie.

Ik wou dezelfde tijden aanhouden als de laatste keer, dus vanaf ca. 13:30 tot ca 18:00.

Tot dan !

Tja, ik krijg 1 juli de sleutel van het huis in Gouda :rolleyes:

Ik zal eens kijken of ik deze meeting in kan passen, want eigenlijk wil ik niets missen van de ICC aktiviteiten :cool2:

Andr

Dag Hans en alle anderen,

Inderdaad, het klopt, ware het niet dat ik sinds half januari meer ziekenhuizen van binnen heb gezien dan me lief is. Mijn vriendin is de laatste maanden door een hele vervelende lichamelijke kwaal zoveel afgevallen dat de 50 kilo nog nauwelijks gehaald wordt en dat dit naast de normale problemen nog meer inzet van mij vereist. Begrijp me goed, ik doe 't graag want ze is mijn alles. Daarnaast moet ik a.s. maandag zelf het ziekenhuis in en................. je snapt 't, ik barst van de zorgen en onzekerheden. Gezien het bovenstaande blijf ik voorlopig rustig thuis en hoop ik op een betere toekomst.

Zo, het is eruit.

Groeten,

Hififreak

Inderdaad, het klopt, ware het niet dat ik sinds half januari meer ziekenhuizen van binnen heb gezien dan me lief is. Mijn vriendin is de laatste maanden door een hele vervelende lichamelijke kwaal zoveel afgevallen dat de 50 kilo nog nauwelijks gehaald wordt en dat dit naast de normale problemen nog meer inzet van mij vereist. Begrijp me goed, ik doe 't graag want ze is mijn alles. Daarnaast moet ik a.s. maandag zelf het ziekenhuis in en................. je snapt 't, ik barst van de zorgen en onzekerheden. Gezien het bovenstaande blijf ik voorlopig rustig thuis en hoop ik op een betere toekomst.

Zo, het is eruit.

Groeten,

Hififreak

Erg veel sterkte met alle problemen.....

Misschien helpt onderstaand gezegde je.....

"Het wordt nooit zo donker, of het wordt later wel weer licht."

:)

Inderdaad, het klopt, ware het niet dat ik sinds half januari meer ziekenhuizen van binnen heb gezien dan me lief is.  Mijn vriendin is de laatste maanden door een hele vervelende lichamelijke kwaal zoveel afgevallen dat de 50 kilo nog nauwelijks gehaald wordt en dat dit naast de normale problemen nog meer inzet van mij  vereist. Begrijp me goed, ik doe 't graag want ze is mijn alles.  Daarnaast moet ik a.s. maandag zelf het ziekenhuis in en.................  je snapt 't, ik barst van de zorgen en onzekerheden.  Gezien het bovenstaande blijf ik voorlopig rustig thuis en hoop ik op een betere toekomst.

Zo, het is eruit.

Groeten,

Hififreak

Vrij naar Ede Staal? :unsure::rolleyes:

Beste mensen,

Gisteren een inwendig onderzoek ( endeldarm ) gehad en direct de uitslag gekregen.

Inwendig alles onder controle maar middels een dieet zullen de problemen waarschijnlijk voor het overgrote deel opgelost worden.

Daardoor zal het grillige partoon van mijn stoelgang normaler moeten gaan verlopen, zodat e.e.a. niet meer zal leiden tot de problemen die nu heb.

Vrijdag krijgen we alle uitslagen van de onderzoeken van mijn vriendin.

Als dat nu ook nog eens positief zou klinken dan ga ik proberen met mijn ruime honderd kilo een gat in de lucht te springen.

Ik wilde het even delen met jullie.

Groeten,

Hififreak

brystnposter.jpg

Speciaal voor S.A.

Guest muziekfreak

Ja das lastig ja...mijn pa had vorig jaar een abces in zijn darm + een opgerekte darm..die heeft liggen creperen van de pijn vervolgens opgenomen ivm met het gevaar dat dat abces klapt uitwendig..en de buikholte inloopt [met fatale gevolgen van dien zonder hulp]

Ik hoop dat je snel beter word hififreak....! Ik kan me goed voorstellen hoe lastig/pijnlijk het is :(

Beterschap en je vrouw ook uiteraard ;)

Beste Infinity vrienden,

Hififreak allereerst zeer veel sterkte toegewenst. Zo zie je maar weer gezondheid staat altijd bovenaan! Eens een wijze spreuk gehoord:

"gezonde mensen hebben vele wensen, zieken maar 1"

Blijkt toch waar te zijn.

Voor de ICC

Dag Dutch,

Vandaag weer een dagje ziekenhuis gehad. We zouden alle uitslagen m.b.t. mijn vriendin krijgen. Artsen staan voor raadsels en kunnen vooralsnog geen diagnose stellen. Wat wel een vaststaand feit is, is dat mijn vriendin sinds februari dit jaar twaalf kilo is afgevallen en dat gaat maar door.

Maar direct werden alle registers open getrokken:

Direct na de uitslagen vonden vervolgonderzoeken plaats, zonder dat deze al ingepland waren ( Hoezo wachtlijsten? ).

Na de onderzoeken kregen we de uitslag ( nog steeds heel veel raadsels maar er is ook een fikse breuk in het middenrif geconstateerd ) en kwam de di

Inderdaad Henrie, Bijna letterlijk een zin uit een heel mooi nummer van Ede Staal. Ken je hem? Het is een reeds enige tijd geleden overleden leraar die in het Gronings zong. Ik heb een cd van hem hier liggen. Sommige (lang niet allemaal) van zijn nummers bezorgen me echt kippenvel. Een hele bijzondere, mooie en aparte stem had die man. Een stem die je echt kon raken en dat komt bij mij niet zo vaak voor. Op de bruiloft van mijn ouders enkele jaren geleden hebben mijn broers en ik een parodie gedaan op "mien toentje". :lol:

Hififreak, heel veel sterkte en succes. Dat het maar gauw wat beter met jullie mag gaan.

Inderdaad Henrie, Bijna letterlijk een zin uit een heel mooi nummer van Ede Staal. Ken je hem? Het is een reeds enige tijd geleden overleden leraar die in het Gronings zong. Ik heb een cd van hem hier liggen. Sommige (lang niet allemaal) van zijn nummers bezorgen me echt kippenvel. Een hele bijzondere, mooie en aparte stem had die man. Een stem die je echt kon raken en dat komt bij mij niet zo vaak voor. Op de bruiloft van mijn ouders enkele jaren geleden hebben mijn broers en ik een parodie gedaan op "mien toentje". :lol:

Hififreak, heel veel sterkte en succes. Dat het maar gauw wat beter met jullie mag gaan.

Ja, ik ken Ede Staal wel ja... Ik kom uit Drente namelijk en bij m'n ouders staat regelmatig radio Drente (vroeger radio Noord) aan. Daar werd dat wel eens gedraaid. Geen idee of ze dat nog wel draaien, want ik kom niet meer zo vaak bij m'n ouders en als ik er ben draaien ik of m'n broer vaak onze eigen muziek ;):D

Mien toentje ken ik ook wel. Dom nummer ;) Dat nummer met die zin uit je vorige post ken ik ook. Is nog wel een goed nummer opzich, al vind ik persoonlijk z'n muziek niet veel aan...

Zaterdag zijn we met z'n 6-en, dat wordt knus ;) .

Dit zijn :

Hans, Coen, Yvonne, Dutch, Leon en ikke.

Andre zit nog in de verhuizing, heb ik begrepen, dus zal er waarschijnlijk niet bij zijn. Dus Andre, mocht je nog een gaatje vinden, ben je welkom.

Eens kijken of ze hier ook vlaaai op de voeoes kennen.

Zaterdag zijn we met z'n 6-en, dat wordt knus ;) .

Dit zijn :

Hans, Coen, Yvonne, Dutch, Leon en ikke.

Andre zit nog in de verhuizing, heb ik begrepen, dus zal er waarschijnlijk niet bij zijn. Dus Andre, mocht je nog een gaatje vinden, ben je welkom.

Eens kijken of ze hier ook vlaaai op de voeoes kennen.

Vergeten we niet wat muziek mee te brengen.

Ik breng in elk geval je copietje mee..... :)

Ik zie dat Henk een dvd-speler heeft staan, dus kunnen we ook muziek op dvd's meenemen :)

Ondanks de verhuizing kom ik toch, maar ik maak het niet al te laat.

Andr