Jump to content

Het is weer zo ver

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

p.s. kom net teruggevlogen van Corfu, hebben jullie me een beetje gemist jongens? :rolleyes:

Ik heb wel een trip naar Corfu gemist :D

Leuk dat je dodelijk vermoeid met gekreukte kleren en het zweet in je handen nog ff hear kijkt :)

Andr

p.s. kom net teruggevlogen van Corfu, hebben jullie me een beetje gemist jongens?

Ja, toch wel een beetje. Na een tijdje dacht ik toch wel even van: Audiopaul zal het wel helemaal gehad hebben hier. :D

En ik weet dat jij ook een hekel aan dat soort uitspraken hebt, dus ik dacht dat je in stilte vertrokken was.:)

Ha ha, die is leuk!

wat een ongelofelijk kl*te fotum is dat ,

dit is al de 9e keer deze week dat hifi.nl forum eruit ligt .

niet te geloven .

ik ben in staat om als ie het weer doet , een bericht te plaatsen dat iedereen maar hear heen moet ,

kan het forum beheer daar lekker lui achterover leunen en hebben ze ook geen last meer van"TO MANY CONNECTIONS" :D

ik ben in staat om als ie het weer doet , een bericht te plaatsen dat iedereen maar hear heen moet ,

Doe maar niet Erik,

Diegene die de weg naar Hear weet komt hier toch wel. En een aantal komt dan om weer uit te huilen. Als dat er teveel worden wordt het zo'n natte boel hier.

:rolleyes:

Guest muziekfreak
:o jongejonge allemaal maar zeiken....en rara als het weer online is wie zitten er als eerste weer op <_< diegenen met de grootste muilen hier :huh:

Guest muziekfreak
:o jongejonge allemaal maar zeiken....en rara als het weer online is wie zitten er als eerste weer op  <_<  diegenen met de grootste muilen hier  :huh:

beste muziekfreak,

als ik nooit op hifi.nl zou zitten zou ik ook niet weten wanneer het weer plat lag , en zou ik ook niet zeiken ... :rolleyes:

Ja....en zo lul je nog een banaan recht beste erik :)