nando Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Het moet nog beginnen en het hangt mijn strot al uit.... Je kan als niet-voetbal liefhebber ook geen kant uit! nando (en geen flauwe grapjes met mijn naam die, zoals ik weet, een of andere voetballer ook heeft) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Wees blij dat je niet bij de Kuip woont, ik heb liever een paar wedstrijden dan een week lang Borsato BORSATO Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 10 juni 2004 Author Report Share Posted 10 juni 2004 Nou nee, ik kan Borsato nog wel verteren en in de auto lekker mee bleren met enkele nummers is best leuk. Aan voetbal beleef ik geen enkele lol. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Ik hou van voetbal, maar niet van die oranje-gekte met vlaggetjes in de straat, foute reclames, liedjes, enz.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Ik hou ook van voetbal en heb wel zin in het EK. Maar van oranje gekte hou ik ook niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Ach, ieder zijn meug. Ik hou wel van voetbal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Ik hou van voetbal, maar niet van die oranje-gekte met vlaggetjes in de straat, foute reclames, liedjes, enz.. Hee Cock Jij moet je luidsprekers toch noh afwerken? Is oranje niet...uuuhhh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Ik hou van voetbal, maar niet van die oranje-gekte met vlaggetjes in de straat, foute reclames, liedjes, enz.. Hee Cock Jij moet je luidsprekers toch noh afwerken? Is oranje niet...uuuhhh? Ja, erg mooi zou dat zijn.. Maaruhh, je kan je auto ook oranje laten spuiten tegenwoordig. Niks voor jou, een oranje BMW? Een duitser in een oranje jasje? Het schijnt er ook weer makkelijk af te gaan, zo gebeurd met afbeits.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 (...) Het schijnt er ook weer makkelijk af te gaan, zo gebeurd met afbeits.. Beste CGM, "Afbeits"? Bedoel je het spul dat in blikjes zit waar "Afbijtmiddel" op staat? Geniaal!! Er is beits... en er is Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Om het ek gebeuren wat op te vleuren. Hier een EK mop Terwijl ik woensdagavond in mijn auto geduldig voor het stoplicht wachtte, kwam er een man met een oranje voetbalpetje naar mijn auto toegelopen. Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen. Ik deed het raam een stukje open, waarop hij zei: "Heeft U het al op het nieuws gehoord!?! Het Duitse voetbal-elftal is zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen Euro losgeld. Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken en zodoende kunnen zij dan niet deelnemen aan het EK 2004 in Portugal"! "Sjeesus", zei ik, "Het moet toch niet gekker worden." "Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren.", zei de man. Terwijl ik mijn portemonnee tevoorschijn haalde, vroeg ik hem hoeveel men zo'n beetje gaf, waarop hij antwoordde; "De meesten geven 5 liter". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 tut...tut...tut Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 11 juni 2004 Author Report Share Posted 11 juni 2004 Weet je wat sla elkaar, volgens de beste voetbal traditie, maar flink de kop in of scheldt elkander op zijn minst de huid vol voor alles wat los en vast zit... Kijk dat geeft een beetje mijn visie op voetbal weer. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Ik ben het helemaal met je eens Nando. En wat me nog het meest irriteert zijn de salarissen die de "blaaskaken" verdienen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Ik ben het helemaal met je eens Nando. En wat me nog het meest irriteert zijn de salarissen die de "blaaskaken" verdienen. Tja, dat is wel zo, maar als jij het aangeboden zou krijgen, gewoon omdat je iets kan wat bijna niemand anders net zo goed/beter kan, zou je het dan afwijzen? Ik niet hoor, al is het natuurlijk belachelijk veel geld. Ik kan me nog herinneren dat een paar maanden geleden Arjen Robben bij Holland Sport aan tafel zat en werd gevraagd wat ie nou van z'n (komende) salaris bij Chelsea vond. Hij (19 of 20 jaar of zo) wist eigenlijk niet zo goed wat ie ervan moest zeggen. Hij vond het duidelijk ook een belachelijk bedrag. Maar zou je het daarom weigeren? Lijkt me niet... Je kunt het altijd nog weggeven als je niet weet wat je ermee moet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Jesus droogkloten!!!! Ik geef geen reet om ons nationalistisch gevoel maar een goeie grap lust ik wel..... Het het oranje gebeuren is ziek en DOM... Wat de oranje fans betreft mogen we de poel op de laaste plaats verlaten maar ik heb wel zin om goed voetbal te zien. Ik trap graag een balletje en soms zie je nog wel eens goed voetbal en daar kijk ik graag naar. Dat ik de nederlandse ploeg moet mijden is me al heel lang geleden duidelijk geworden. Ik word wel ziek van alle reclames met al die acteurs die ook denken te kunnen voetballen ... of was het nou anders om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste CGM, "Afbeits"? Bedoel je het spul dat in blikjes zit waar "Afbijtmiddel" op staat? Geniaal!! Er is beits... en er is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Jesus droogkloten!!!!Ik geef geen reet om ons nationalistisch gevoel maar een goeie grap lust ik wel..... Het het oranje gebeuren is ziek en DOM... Wat de oranje fans betreft mogen we de poel op de laaste plaats verlaten maar ik heb wel zin om goed voetbal te zien. Ik trap graag een balletje en soms zie je nog wel eens goed voetbal en daar kijk ik graag naar. Dat ik de nederlandse ploeg moet mijden is me al heel lang geleden duidelijk geworden. Ik word wel ziek van alle reclames met al die acteurs die ook denken te kunnen voetballen ... of was het nou anders om. Eigenlijk is het jammer dat Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 12 juni 2004 Author Report Share Posted 12 juni 2004 Wat betreft de salarissen kan ik ook niet zeggen dat ik het zou weigeren, maar dat bedoel ik ook niet. Het spelletje gaat gewoon al lang niet meer om voetbal, zelfs voetbal zelf niet. Het is een groot theater geworden. Bij mij staat voetbal op dezelfde zinloosheid als geweld op straat en sporten als boksen (in welke vorm dan ook), en dingen als free fight. Overigens is de sport die ik op dit moment nog het meest waardeer ook flink aan corrosie onderhevig. Ik heb het over formule1, in alles extreem maar vooral saai. Van mij part halen ze alle vleugels van die dingen om ervoor te zorgen dat ze kunnen inhalen. Wie zit er nu te wachten op een perfecte pitstop strategie? nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Volgens mij wordt Nederland weer het lachertje van het toernooi: Altijd is het het beste team, met de beste tactiek,de beste spelers, zo de media... En het wordt nooit wat. Ook dit toernooi wordt weer een fiasco. (Ik hoop ook dat ze er weer gauw uitvliegen, dan is de kans op relletjes ook het minst* voetbal: ik kan me niks simpelers bedenken waar zoveel mensen zo gewichtig over doen, om zo'n stomme bal die in een netje moet, ha ha ha!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Volgens mij wordt Nederland weer het lachertje van het toernooi:Altijd is het het beste team, met de beste tactiek,de beste spelers, zo de media... En het wordt nooit wat. Ook dit toernooi wordt weer een fiasco. (Ik hoop ook dat ze er weer gauw uitvliegen, dan is de kans op relletjes ook het minst* voetbal: ik kan me niks simpelers bedenken waar zoveel mensen zo gewichtig over doen, om zo'n stomme bal die in een netje moet, ha ha ha!) Sommige mensen snappen sport gewoon niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Volgens mij wordt Nederland weer het lachertje van het toernooi:Altijd is het het beste team, met de beste tactiek,de beste spelers, zo de media... En het wordt nooit wat. Ook dit toernooi wordt weer een fiasco. (Ik hoop ook dat ze er weer gauw uitvliegen, dan is de kans op relletjes ook het minst* voetbal: ik kan me niks simpelers bedenken waar zoveel mensen zo gewichtig over doen, om zo'n stomme bal die in een netje moet, ha ha ha!) Sommige mensen snappen sport gewoon niet... Als het "sport" was, zou ik er van houden. Dit is alleen maar business, een ding waarom het allemaal draait: de miljoenen. Waarom zijn in de ogen van die spelers "vriendschappelijke wedstrijden"niet van belang? Omdat het niet om de sport gaat maar om de poen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Volgens mij wordt Nederland weer het lachertje van het toernooi:Altijd is het het beste team, met de beste tactiek,de beste spelers, zo de media... En het wordt nooit wat. Ook dit toernooi wordt weer een fiasco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Het gaat dus echt wel om de sport, om het winnen. Waarom zitten ze anders na een verloren EK/WK/CL-finale allemaal zwaar te balen? Omdat ze dan de poetie van de navolgende wedstrijden niet opstrijken en omdat ze goed toneel kunnen spelen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 13 juni 2004 Author Report Share Posted 13 juni 2004 Voetballers en acteren, ja hoor dat doen ze vrij goed. Over benen heen laten vallen enzo, waardeloos. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts