Peter Crusifix Posted 21 november 2001 Report Share Posted 21 november 2001 Ik zoek een warm klinkende interlink die het hoog iets aftopt, een volle basweergave heeft en een zuiver hoog heeft. Welk merk en type is dan het beste, tot F150,-- tot F450,-- en waarom??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 21 november 2001 Report Share Posted 21 november 2001 probeer eens iets van M.I.T. of eventueel Monster beide naar mijn mening "rond" qua karakter. vriendelijke groeten, Dewa Link to comment Share on other sites More sharing options...
boy2 Posted 22 november 2001 Report Share Posted 22 november 2001 Hoihoi. Ikzelf heb de integration hybrid van van de Hul, en daar ben ik zeer positief over. Ik heb best wat vergelijkingen gedaan, maar ik zweer echt bij deze. En... hij heeft naar mijn mening precies de eigenschappen die jij noemt. Hij kost F 449. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 22 november 2001 Report Share Posted 22 november 2001 Beste Peter, Ik sluit me aan bij mijn voorganger. Met van den Hul vind je denk ik wat je zoekt. Neem dan zeker niet een van de duurdere (want hoe beter, hoe minder warm), maar hou het bij bijv. een D102, the First of the Integration. Succes. Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 22 november 2001 Report Share Posted 22 november 2001 Ik heb ook de Van den Hul Integration Hybrid en ben daar zeer positief over. Heb ook Chord gehad en de VDH the First beluisterd op mijn installatie, maar heb gekozen voor de Integration Hybrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 22 november 2001 Report Share Posted 22 november 2001 Waarom zoveel geld uitgeven? als je een beetje handig bent zijn deze dingen zo gefixt... Zie http://www.tnt-audio.com/clinica/piano6_1_e.html voor een voorbeeld.. Zelf heb ik deze kabel ook, hij klinkt mooi, is goedkoper en leuker als de meeste interlinks, ondertussen is mijn v/d hul al weer doorverkocht..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 22 november 2001 Report Share Posted 22 november 2001 Geplaatst door Michel:Beste Peter, Neem dan zeker niet een van de duurdere (want hoe beter, hoe minder warm), maar hou het bij bijv. een D102, the First of the Integration. Succes. Groet, Michel Ik denk dat je in dit geval niet kunt praten over "warm", maar de goedkopere kabel zal meer verdoezelen, minder gedefinieerd klinken waardoor je de indruk krijgt dat het "warmer" klinkt. Bij een kabel van een GOEDE kabelfabrikant hoor je altijd z'n eigen klankkleur terug of het nu een dure of goedkopere kabel is, natuurlijk zal de duurdere beter presteren op vele punten. Vriendelijke groeten, Dewa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 november 2001 Report Share Posted 22 november 2001 Warm klinken en toch helder hoog? Ook dat kan heel goedkoop. Neem een coax12 (RG58) huis tuin en keukencoax. Zet er eens een stel cinchpluggen aan en beluister het resultaat. Kosten: ƒ50 Beter is het natuurlijk om de SW-SilverBullit te bouwen van Stefan. Deze geeft gewoon alles goed door. Wil je echt geld uitgeven is de Cardas Crosslink de kabel voor jouw. Super gedetailleerd en toch warm klinkend. Meer info over deze kabel vind je bij Cardas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 23 november 2001 Report Share Posted 23 november 2001 Geplaatst door dewa: Ik denk dat je in dit geval niet kunt praten over "warm", maar de goedkopere kabel zal meer verdoezelen, minder gedefinieerd klinken waardoor je de indruk krijgt dat het "warmer" klinkt. Bij een kabel van een GOEDE kabelfabrikant hoor je altijd z'n eigen klankkleur terug of het nu een dure of goedkopere kabel is, natuurlijk zal de duurdere beter presteren op vele punten. Vriendelijke groeten, Dewa Beste Dewa, Minder goede kabels verdoezelen inderdaad. Heb je er een die het hoog wat verdoezelt en het laag wat benadrukt, noemt men dat warm. De beste kabels benaderen ongekleurde doorgave, ze zijn dus per definitie niet warm. Vandaar mijn advies geen al te goede kabel te nemen... Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 23 november 2001 Report Share Posted 23 november 2001 Overigens, over verdoezelen gesproken, luidsprekers, versterkers en CD spelers kunnen hier ook wat van, een warm - verdoezeld of vervormd - geluid is in eerste instantie aan een van deze componenten te wijten. De kabel is niet het component met de grootste invloed........ Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
secondhans Posted 26 november 2001 Report Share Posted 26 november 2001 Hallo beste audiovrienden, Monster klinkt inderdaad wat warmer als bv. "Van Den Hul" of de verschillende zilverkabels. Het ene merk kabel klinkt volgens mij niet beter, maar anders dan een ander merk. Een kabel filtert het geluid als het ware. Ik zag in een legerdump een prachtige zilver kabel die door een bekende (hier niet te noemen) leverancier onder eigen naam duur wordt verkocht. De marge op kabels moet enorm zijn! Ze gebruiken in het leger nog meer kabels die ons "audiofielen" bekend zullen voorkomen! "VLS" heeft tenminste nog een nuchtere benadering en redelijke prijzen. Met vriendelijke groet, Hans van Dongen ----------------- secondhans Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 27 november 2001 Report Share Posted 27 november 2001 wat hoor ik nou dan mag ik in februari tegen die tijd meteen even naar de pgushop of de bevo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts