Trancerocker Posted 18 juni 2004 Report Share Posted 18 juni 2004 Ik heb mijn keuze laten vallen op deze set luidsprekers: 2 x Kef Q1 2 x Kef Q5 1 x Kef Q9 Deze set gaat me EUR 1.900,- kosten. Echter wordt ik nu in twijfel gebracht, gezien de prijzen die gelden bij een aankoop via internet. Voor hetzelfde geld kan ik dan de Q7 nemen i.p.v. Q5. Wat is uw mening of ervaring met audio-internet aanbieders? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 juni 2004 Report Share Posted 18 juni 2004 Ha...leuk een keffertje op het forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trancerocker Posted 18 juni 2004 Author Report Share Posted 18 juni 2004 Een hartverwarmend welkom, bedankt hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 juni 2004 Report Share Posted 18 juni 2004 Trancerocker said: Een hartverwarmend welkom, bedankt hoor! Theserpentking is ook net nieuw hier, maar idd, tis een erg vriendelijk figuur Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 juni 2004 Report Share Posted 18 juni 2004 Trancerocker said: Een hartverwarmend welkom, bedankt hoor! Trek het je niet aan Je moet gewoon kopen wat jij het best vind klinken ik vraag me alleen af heb je ze beide al thuis beluisterd? Dat zou je voor aanschaf 'van wat dan ook' eigenlijk wel moeten doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trancerocker Posted 18 juni 2004 Author Report Share Posted 18 juni 2004 Beiden heb ik ze gehoord, mijn voorkeur gaat zeker naar de Q7. Echter vond ik ze in eerste instantie te duur. Daarom kon ik goed leven met de Q5 die ook mooi klinkt, maar alleen wat minder bass. Dit wilde ik evt. gaan opvullen met m;n subwoofer die ik al heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 juni 2004 Report Share Posted 18 juni 2004 Trancerocker said: Beiden heb ik ze gehoord, mijn voorkeur gaat zeker naar de Q7. Echter vond ik ze in eerste instantie te duur. Daarom kon ik goed leven met de Q5 die ook mooi klinkt, maar alleen wat minder bass. Dit wilde ik evt. gaan opvullen met m;n subwoofer die ik al heb. Lijkt mij dan niet moeilijk..gaan voor die Q7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 18 juni 2004 Report Share Posted 18 juni 2004 Trancerocker said: Een hartverwarmend welkom, bedankt hoor! Trek het je niet zo aan...er is zelfs een topic geopend omtrent mijn fragiele persoontje. Serpentking lult maar een end raak...grote muil weinig actie dat is een goede omschrijving BTW ik heb gehoord dat de q7 het errug goed doet...Ik weet het niet zeker maae dat is wat ik zo links en rechts opvang op de verschillende fora`s Ohh welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trancerocker Posted 19 juni 2004 Author Report Share Posted 19 juni 2004 Bedankt voor jullie reacties Ik lees zo hier en daar wat over plaatsing van deze luidsprekers. Beiden zouden veel ruimte nodig hebben. Ik las zelfs iets over dat de q7 minimaal in een ruimte van >50 m2 moet staan, anders zou er een overkill aan laag ontstaan en zou je snel last hebben van vermoeidheid. Mijn woonkamer is een modaal kamertje van 22 m2. Zouden de Q7 eigenaars allemaal zo'n grote kamer hebben of kan het ook goed in een kleine kamer goed klinken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 19 juni 2004 Report Share Posted 19 juni 2004 Trancerocker said: Bedankt voor jullie reacties Ik lees zo hier en daar wat over plaatsing van deze luidsprekers. Beiden zouden veel ruimte nodig hebben. Ik las zelfs iets over dat de q7 minimaal in een ruimte van >50 m2 moet staan, anders zou er een overkill aan laag ontstaan en zou je snel last hebben van vermoeidheid. Mijn woonkamer is een modaal kamertje van 22 m2. Zouden de Q7 eigenaars allemaal zo'n grote kamer hebben of kan het ook goed in een kleine kamer goed klinken? Ik weet niet of dat zo is...met mijn speakers en ik heb echt grote jongens staan...heb ik geen last van een overkill aan laag [tenzij ik mijn sub erbij betrek] Ik denk dat dit ook deels met de aansturing temaken heeft. Wat voor soort amp je erop wilt gebruiken enz. Probeer ze eens op proef zou ik zeggen...kan goed zijn dat het allemaal wel meevalt..of vice versa kan natuurlijk ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts