Jump to content

dubben over denon versterkers

mike
 Share

Recommended Posts

hola mede muziek liefhebbers. zn 2 jaar luister ik mn muziek af via mn avr-denon 1802 en sony dvd-speler. via allerlei forums las ik dat je veel beter af was met een gewone cd-speler om je muziek te beluisteren. dus ik weer allerlei reviews gelezen over cd-spelers. voor mij kwam de nad c542 als beste voor de dag en gelijk gekocht ;) enige tijd later wou ik meer. dus weer eens naar de lokale hifi winkel [ze kennen me daaro :P ] om er eens over te hebben. toen lieten ze me verschillende versterkers horen. nad-denon ect ect. denon kwam al snel als favorite voor de dag. nu komt het. welke type moet ik nu nemen????

ik luister naar bombastische muziek ala gladiator en lord of the rings. veel power dus. ook nog naar metal-rock-gothic en klein beetje techno. ik beluister alles in een kamer van 3,5m bij 5. ik heb energy connoiseur c-6 speakers van 150watt.

vandaag ben ik eens naar de denon pma-2000ivr gaan lusiteren, daar zeiden ze dat het geluids verschil op zich niet uit maakt met goedkopere versies alleen betere kwaliteit. ik zoek dus een goeie denon versterker in de pma-series. 2ehands is ook mogelijk. nieuw ong 600euro en 2ehands 200euro.

wie heeft dezelfde set als de mijne met een denon versterker en luistert naar dezelfde muziek. anderen mogen natuurlijk ook reageren. ik ben benieuwd :D

greetz mike