Renaat Mattheus Posted 7 juli 2004 Report Share Posted 7 juli 2004 Ik gok op 9 maanden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 7 juli 2004 Report Share Posted 7 juli 2004 Okay. Doe het dan meteen goed en koop een Meitner. Ook leuk voor Philips SACD1000 owners btw http://www.emmlabs.com/audiophile.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 8 juli 2004 Author Report Share Posted 8 juli 2004 De SACD1000 opgehaald, blijkt inderdaad een nieuw exemplaar te zijn. Verder een Keurige rekening erbij. De verkoper bleek eigenaar van een bruin/witgoedwinkel te zijn. Nu het ding nog inspelen. De eerste indrukken zijn zeker niet slecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 augustus 2004 Author Report Share Posted 28 augustus 2004 Hans Nog interesse om een Philips DAC 960 te beluisteren? Zal vandaag of morgen van het binnenwerk een paar digi's maken. De beloofde foto's. De belichting was een beetje beroerd(halogeenlicht), maar ik heb er 't beste van gemaakt. Update: Ik heb vandaag de kapotte analoge uitgangs RCA's vervangen. Geeeeen WBT's maar wel een degelijk stel van de plaatselijke electro-boer. Mijn nieuwsgierigheid was groot, dus ik heb tijdens het solderen ook nog het e.e.a. open geschroefd. Rechtsboven de ronde trafo bevind zich een netfilter. Tja, wat moet je hier nog aan verbeteren... Zo blijken onder de zwarte kap naast de ronde trafo n Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 QUOTE (Duck-Twacy @ 20 Jun 2004, 22:27:52) Een losse DAC kun je vast wel ergens lenen, denk niet dat het veel verbetering geeft. Dacht je dat, of heb je daar ervaring mee? Toen ik onlangs een voor weinig een topklasse DAC kocht van een medeforummer wilde ik 'm eigenlijk achter m'n pc hangen. Deze DAC was ruim 10 jaar oud. Leuk als aanvulling op mijn geluidskaart. Ik weet nu beter. Samen met een Rotel loopwerk heeft hij mijn (destijds dure)Marantz CD94 verbannen naar de rommelkast. Mijn Marantz CD 80 speelt nu ook met een externe DAC; een Audio Note DAC 1. En ik wilde eigenlijk nog wel een DDDAC in mijn voorversterker gaan bouwen. Nu ik dit alles lees ben ik geloof ik wel heel blij dat ik dat ding voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 augustus 2004 Report Share Posted 29 augustus 2004 Maandag gaat het dan toch eindelijk gebeuren. Ik ben benieuwd of deze dac een vergelijkbaar resultaat als de SACD 1000 op CD haalt. Dag Hans Schrijf jij dan ook de recensie? Leuk voor de anderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 augustus 2004 Author Report Share Posted 30 augustus 2004 Maandag gaat het dan toch eindelijk gebeuren. Ik ben benieuwd of deze dac een vergelijkbaar resultaat als de SACD 1000 op CD haalt. Dag Hans Schrijf jij dan ook de recensie? Leuk voor de anderen. Recenties worden vaak door alle aanwezigen geschreven. Het blijkt dan dat lang niet alle aanwezigen hetzelfde hebben ervaren. Ik ga er dus vanuit, dat jij ook schrijft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Tuurlijk. Tot vanavond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIY_Freak Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Leuke vergelijking. Wordt de test blind uitgevoerd? Groet, Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Leuke vergelijking. Wordt de test blind uitgevoerd? Groet, Hans. Dat denk ik niet, want daar heb je eigenlijk 3 man voor nodig... Hans v Liempd kent zijn eigen speler het beste en zal dus weinig moeite hebben om de verschillen te benoemen. Ik ken Hans' speler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts