Jump to content

Snel, sneller, ....

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Sinds een weekje heeft Zon bij diverse adsl-abonnementen de snelheid verhoogd.

Ik zat op 768/256Kb/s en nu is het 2048/512Kb/s volgens Control.exe (waarmee je de instellingen kunt zien) :D

Beloofd was echter dat het 1024/320Kb/s zou worden.

En dit is dan het resultaat:

snelhe.jpg

Hebben meer meer Zon adsl-ers hier 'last' van? :)

Andr

Guest muziekfreak

Huhmmmm....ik heb met jullie tedoen :D

Een meeltje wat ik kreeg [verkort]

Geachte @Home Breedband Abonnee,

Reeds eerder meldden wij u dat de downloadsnelheid van uw breedbandaansluiting per 1 juli 2004 verhoogd wordt van 2560 kbit/s naar 4000 kbit/s en de uploadsnelheid verdubbeld naar 512 kbit/s. Aan deze snelheidsverhoging zijn geen kosten verbonden. Het abonnementsbedrag blijft

Guest muziekfreak

Huhmmm...ik heb een gemiddelde van 240kbps ooit weleens 350...elke tijd van de dag ;)

Mijn trucje...DAP...klikkerdeklik?

Ik mag aannemen dat je kazaa ofzo erop hebt staan zoek dit progje op [DE GEREGISTREERDE versie] en u zult versteld staan van de preformance verbetering ;)

Guest muziekfreak
Downloadsnelheid 4000 kbit/s en de uploadsnelheid verdubbeld naar 512 kbit/s

^_^ mocht ook weleens tijd worden ook!

Het wordt tijd dat ze het ook echt waar maken <_<:angry:

Ja klopt in het begin toen @home pas begon liep het allemaal lekker...tegenswoordig loopt het slecht vanddaar ook die snelheidsverdubbeling..PER 1JULI! ;)

Ik hoop dat het dan een stuk vlotter gaat...maargoed ik gebruik DAP al een geruime tijd...ik mot zeggen top progje!!

Ja, KPN is weer gul geweest en heeft de ADSL-kraan weer ietsje verder opengezet.

Mijn provider HCC-net berichtte me onlangs dat de snelheid kosteloos van 2048 naar naar 2240 kb/s downstream en van 360 naar 416 kb/s upstream wordt opgeschroefd.

En zie hier in mijn router: B)

adsl-status.jpg

Een test op >> Mordax << geeft bij metingen op welk moment van de dag dan ook steevast 233 KB/s downloadsnelheid aan! Nooit minder, maar natuurlijk ook nooit meer! :)

Ik ben in ieder geval al jarenlang een tevreden ADSL-gebruiker! ;)

Guest muziekfreak

Ik heb deze test 3x gedaan

Eerste maal 380kbps

Tweede maal 410kbps

Derde maal 381kbps

Verekt.... ik doe er nog een

Vierdemaal 481kps [!!!] :o

Guest muziekfreak

Ik wil dit bewijzen hoe kan ik en screenshot nemen :huh:

EDIT: deze snelheden zijn de DOWNSTREAM snelheden van de test en EMULE STOND NOG TE DOWNLOADEN OOK!! :D

Het blijft traag... inverhouding ;)

Niet dat ik hier het m'n maximale snelheid haal, maar dat ligt niet aan mij ;):P

Hoezo, jij komt aardig in de buurt hoor! Houd je de kilobitjes en kilobytes wel goed uit elkaar? Je moet de verkregen waarde bij Mordax met 8 vermeningvuldigen en dan kom je uit op 3912 kb/sec , mooi toch? :rolleyes:;)

Ik zie iedereen screenshots posten hier...hoe doe ik dat :( dan kan ik het er lekker inwrijven bij jullie :lol::lol::D;)

Moet je even op PrintScreen(PrtSc) drukken en dan in een tekenprogramma je screenshot plakken. Even bewerken en dan opslaan.

De rest weet je wel ;)

Ik zie iedereen screenshots posten hier...hoe doe ik dat  :(  dan kan ik het er lekker inwrijven bij jullie  :lol:  :lol:  :D  ;)

Moet je even op PrintScreen(PrtSc) drukken en dan in een tekenprogramma je screenshot plakken. Even bewerken en dan opslaan.

De rest weet je wel ;)

Nog iets nauwkeuriger:

Linker ALT + printscreen en dan staat alleen het aktieve venster op het klembord.

Vervolgens kun je het plaatje in een foto-editor plakken, of gewoon in MS paint.

(MS Paint openen, menu Edit (bewerken) en dan plakken of 'paste'.

Vervolgens opslaan en dan moet het plaatje nog naar een homepage :)

Andr

Guest muziekfreak
Bij mij is de score via Mordax:

Download snelheid: 482 KB/s

Upload snelheid: 60KB/s

JIP PRECIES HETZELFDE ALS HIER...upload is ook 60 heb jij ook kabel dan?? :huh:

Bij mij is de score via Mordax:

Download snelheid:  482 KB/s

Upload snelheid:  60KB/s

Ik heb net ook effe m'n uploadsnelheid van m'n ADSL-lijntje getest op Mordax en ik kom steeds op 44 KB/s uit, is toch ook niet slecht? :rolleyes:

@Henrie: op m'n werk heb ik 16 MB/s (128 Mbit/s) up