kenneth john Posted 31 december 2000 Report Share Posted 31 december 2000 Hallo allemaal ten alle eerste een goede jaarwisseling toegewenst .Ik zit met een dilema ik download muziek van napster ,maar ik krijg het niet goed klinkend,niet zo als de normale installatie ik heb een mp3 speler van sony dat klinkt voor geen meter ,en ik heb het geprobeerd het op minidisk te zetten ook niet je van het !!!Ik heb en better soundkaart gekocht S.B live platinuim klinkt goed op de hoofdtelefoon maar daar houdt het dan wel op,ik heb geen idee meer heeft een van jullie mischien raadt?Of gewoon me kappen!!(oh ja op cd zetten kan ik niet want dat speelt de proceed niet af!!!)Het is zo jammer want op deze manier kun je mooi muziek selecteren die je mooi vindt ,ik selecteer meestal vanuit de audiobladen ,een cd met goede referentcies intypen op napster en je weet wat je in huis haalt !Vroeger moet je eerst naar de cdwinkel rennen beluister en ja of nee ik vindt het wat !!(Ik weet computers en audio moet je gescheiden houden ,maar goed was het niet voor de computer konden deze forums niet plaats vinden, dan maar te zwijgen van de advertenties en audio sites het zelfede hier niet meer naar de dealer sjouwen om folders of vragen te stellen ,waar men meestal ter nuwe nood antwoordt op krijgt neen dat alles is history dankzij de computer !!OOps ik draaf een beetje door geloof ik sorry )Welgemeend Kenneth John Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansh Posted 31 december 2000 Report Share Posted 31 december 2000 kun je het niet omzetten naar het *.wav formaat en dan via je geluidskaart opnemen en dan nog wat als je download let je dan wel op de bitrait want hoe hoger hoe beter ik kies altijd die die hoger is dan 192 die klinken nog best redelijk en mp3 haalt nu (nog) niet bij de cd kwaliteit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts