Zappa Posted 23 juni 2004 Report Share Posted 23 juni 2004 Ik heb een paar Monitor Audio monitors- model 7, Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 23 juni 2004 Report Share Posted 23 juni 2004 Een meubelmakerij als je voor fineer gaat of een autospuiter als ze een kleurtje mogen hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorrit Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 hallo, het is mijn dagelijks werk om luidsprekers en bouwpakketten te maken en te bouwen, ook fineer ik veel kasten en kan het een en ander in zijdeglans gelakt worden, dus ook uw kasten kunnen er weer als nieuw uitzien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 Hai Jorrit, Vertel eens wat meer over jezelf en je werkzaamheden. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorrit Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 Hallo mensen, ik ben dus jorrit, luidsprekerbouwer van beroep , en ik kan wel zeggen dat het heel erg mooi werk is check m'n site maar eens www.bms-audiosystems.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 Ach so, jullie maken dus die kitjes voor S&Co en Speakerland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 hmmmmmm kunnen julle ook vierkante flensen uitfrezen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 Ik vraag me af of Avalon die afschuiningen niet gepatenteerd heeft Prive kun je natuurlijk alles namaken...maar voor de handel Overigens vind ik ze er wel bloedmooi uitzien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 dan maak je ze 10 graden ipv 11. Dan werkt het patent vast niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 juni 2004 Report Share Posted 28 juni 2004 Mooie site Jorrit Jammer dat je voor de meesten weer zo ver weg zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 28 juni 2004 Report Share Posted 28 juni 2004 Mooie site Jorrit Jammer dat je voor de meesten weer zo ver weg zit. Zo ver is Hallum niet. Westerlingen denken altijd dat Friesland aan het einde van de wereld ligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 29 juni 2004 Report Share Posted 29 juni 2004 noorderlingen vergeten dat je altijd ook weer terug moet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 juni 2004 Report Share Posted 29 juni 2004 noorderlingen vergeten dat je altijd ook weer terug moet. Niet altijd hoor, als ik naar klanten in het noorden ga, dan krijgen ze een factuur voor de heen en terugreis, die vergeten ze nooit meer Voorrijkosten, 500km, 5 uurtjes rijden (als het mee zit), reken maar uit Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 juni 2004 Report Share Posted 29 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 juni 2004 Report Share Posted 29 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 juni 2004 Report Share Posted 29 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorrit Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 haha, 500 km in nederland? da's een heel end. maak je er een dagje uit van als je naar t noorden komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 haha, 500 km in nederland?da's een heel end. maak je er een dagje uit van als je naar t noorden komt Ze zijn niets gewend die westerlingen. Daarom zie ik de magneettrein ook niet zitten, voor je het weet zweven al die Amsterdammers naar het noorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 haha, 500 km in nederland?da's een heel end. maak je er een dagje uit van als je naar t noorden komt In Frankrijk of the VS zou ik daar geen moeite mee hebben. In Nederland is dat idd een heel eind en blijft er weinig tijd over voor een dagje uit. Richard, Dacht juist dat die Noorderlingen dan massaal naar de Randstad zouden komen. Loopt het helemaal leeg daar in het noorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 juli 2004 Report Share Posted 12 juli 2004 Afgelopen zaterdag ben ik nog even vanuit Leiden naar Drachten heen en weer gereden. Met de motor is best te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts