Henrie Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Wat is een I-pod Bas? Ik heb bij mijzelf wel eens geprobeerd om verschil te horen. Valt niet mee. Nu ik een andere cd-speler heb, gaat het een heel klein beetje beter, maar je moet wel weten waar je op moet letten (je hoort het dus niet als je de muziek niet kent). Het nadeel van mp3 (vind ik) is dat je het origineel niet hebt. Is toch leuker om het origineel te hebben, vind ik. Niet dat ik overal het origineel van heb trouwens, want sommige cd's vind ik het niet waard om te kopen. En ik kan sowieso natuurlijk niet alles kopen wat los en vast zit Ander nadeel is dat de computeruitgang ruist als de ziekte. Komt deels doordat de computer niet geaard is denk ik, maar er zal sowieso wel meer ruis uit komen dan uit m'n cd-speler. Bij hard spelen en dan met name bij rustige nummers, hoor je echt veel ruis. Maar afgezien daarvan is het wel handig. Je kunt snel van nummer wisselen in de playlist van winamp (of een dergelijk programma) en zelf een lijst met nummer maken waarvoor je anders steeds van cd zou moeten wisselen. En voor in de trein is het ook handig. Heb namelijk een Philips Expanium (een van de eerste serie; zo'n lompe vierkante bak ) die zowel audio- als mp3-cd's leest. Met mp3-cd's verbruikt ie wel een stuk meer energie. Veel meer dan een uur of 5 kom je niet met 1 paar 1,2V/ 2100mAh batterijtjes. Dus wat ik op cd bij me heb, luister ik niet op mp3. Ik luister toch meestal hele cd's (of grote delen van cd's) dus dan valt het wisselen wel mee. En meestal zit ik toch maar een uur of 2 in de trein (als de NS tenminste geen vertraging heeft)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Beste Henrie, http://www.apple.com/nl/ipod/ Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Wacht nog even met kopen. Sony komt eraan.. Tweakers Nieuws Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Beste Henrie, http://www.apple.com/nl/ipod/ Groeten, Bas Ah, dank je Sebastiaan! Een leuk ding zo te zien. En handiger dan een mp3-cd-speler zoals ik heb. Met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Wacht nog even met kopen. Sony komt eraan.. Waar komt sony mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Wacht nog even met kopen. Sony komt eraan.. Waar komt sony mee? Je was te snel. Zie mijn bewerkte post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Beste CGM, Damm dat doendie jappen toch weer mooi. Tcoh g aik voor de I-pod omdat ik die ook gewoon als standalone hardisk kan gebruiken vor Pro Tools. De Ipod werkt gewoon subliem met mac's. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Beste Henrie, http://www.apple.com/nl/ipod/ Groeten, Bas Te koop, minidisk, zgan (alleen gebruikt met schoongeboende oren) teab hahahahha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts