Karma Posted 30 juni 2004 Report Share Posted 30 juni 2004 Het is ook helemaal niks dat Siltech, alleen de naam al. En echt zwaar overpriced en veel te duur. Ik zou het ook nooit kopen...... tenzij hmmmm wat is eigenlijk al dat blauwe spul achteraan mijn set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 30 juni 2004 Report Share Posted 30 juni 2004 Overpriced Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 juni 2004 Report Share Posted 30 juni 2004 en wie is H. Schrift? De Heilige Schrift... Typisch zo'n Spido-trekje om overal dat boek bij te betrekken... Zou ie een missie hebben? YEAH... I'M ON A MISSION FROM GOD! (Jij Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Zou ie een missie hebben? Misschien zoekende na de perikelen rond het opgaan van gereformeerden en hervormden in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Zou ie een missie hebben? Misschien zoekende na de perikelen rond het opgaan van gereformeerden en hervormden in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Misschien is deze opmerking al eens geplaatst (heb niet hele post gelezen), maar is er al eens een blinde kabel luistersessie onder forum leden gehouden??? Want ik beetje het idee dat het met kabels hetzelfde verhaal is als met bier, ieder heeft zo zijn eigenmerk wat die het beste vindt, maar doe je een blinde test dan pakt iedereen toch een ander biertje eruit. Als ik in mijn nieuwe huis (lees flatje) zit dan ben ik in iedergeval van plan om ook eens de huis tuin en keuken dropveters eens te testen (huis tuin en keuken interlinks niet want die dingen klinken inderdaad voor geen meter) en kijken ofdat ze inderdaad zo klinken zoals sommige mensen beweren (dat ze dus evengoed zijn als de veel duurdere kabels). Ik weet trouwens niet ofdat er nog suggesties zijn over welke huis-tuin en keuken dropveters ik het beste kan proberen dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Misschien is deze opmerking al eens geplaatst (heb niet hele post gelezen), maar is er al eens een blinde kabel luistersessie onder forum leden gehouden??? Want ik beetje het idee dat het met kabels hetzelfde verhaal is als met bier, ieder heeft zo zijn eigenmerk wat die het beste vindt, maar doe je een blinde test dan pakt iedereen toch een ander biertje eruit. Als ik in mijn nieuwe huis (lees flatje) zit dan ben ik in iedergeval van plan om ook eens de huis tuin en keuken dropveters eens te testen (huis tuin en keuken interlinks niet want die dingen klinken inderdaad voor geen meter) en kijken ofdat ze inderdaad zo klinken zoals sommige mensen beweren (dat ze dus evengoed zijn als de veel duurdere kabels).Ik weet trouwens niet ofdat er nog suggesties zijn over welke huis-tuin en keuken dropveters ik het beste kan proberen dan? Wat het punt is van dit forum en dat van hifi.nl is dat velen weinig tot geen verstand hebben van goed geluid en hoe dat nou zo komt en daarom maar wat lopen te gillen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Misschien is deze opmerking al eens geplaatst (heb niet hele post gelezen), maar is er al eens een blinde kabel luistersessie onder forum leden gehouden??? Want ik beetje het idee dat het met kabels hetzelfde verhaal is als met bier, ieder heeft zo zijn eigenmerk wat die het beste vindt, maar doe je een blinde test dan pakt iedereen toch een ander biertje eruit. Als ik in mijn nieuwe huis (lees flatje) zit dan ben ik in iedergeval van plan om ook eens de huis tuin en keuken dropveters eens te testen (huis tuin en keuken interlinks niet want die dingen klinken inderdaad voor geen meter) en kijken ofdat ze inderdaad zo klinken zoals sommige mensen beweren (dat ze dus evengoed zijn als de veel duurdere kabels).Ik weet trouwens niet ofdat er nog suggesties zijn over welke huis-tuin en keuken dropveters ik het beste kan proberen dan? Je zegt het zelf al, h.t.e.k. dropveters. Kun je overal kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Misschien is deze opmerking al eens geplaatst (heb niet hele post gelezen), maar is er al eens een blinde kabel luistersessie onder forum leden gehouden??? Want ik beetje het idee dat het met kabels hetzelfde verhaal is als met bier, ieder heeft zo zijn eigenmerk wat die het beste vindt, maar doe je een blinde test dan pakt iedereen toch een ander biertje eruit. Als ik in mijn nieuwe huis (lees flatje) zit dan ben ik in iedergeval van plan om ook eens de huis tuin en keuken dropveters eens te testen (huis tuin en keuken interlinks niet want die dingen klinken inderdaad voor geen meter) en kijken ofdat ze inderdaad zo klinken zoals sommige mensen beweren (dat ze dus evengoed zijn als de veel duurdere kabels).Ik weet trouwens niet ofdat er nog suggesties zijn over welke huis-tuin en keuken dropveters ik het beste kan proberen dan? Wat het punt is van dit forum en dat van hifi.nl is dat velen weinig tot geen verstand hebben van goed geluid en hoe dat nou zo komt en daarom maar wat lopen te gillen. Met wat je hier zegt, moet je toch even voorzichtig zijn. Ik vind dit een behoorlijk arrogante reactie. Jij kunt niet voor mij, trouwens voor niemand, bepalen of ik wel of geen verstand van goed geluid heb. Wie ben jij dan wel? En vanuit welke dicipline denk jij dit te kunnen zeggen? Kijk, je hebt in een topic altijd genuanceerde en ongenuanceerde reacties. Maar om nu even te gaan bl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Vind Karma zijn opmerking echt niet zo arrogant hoor CJ. Het is slechts een constatering. Gezien je reaktie raakt ie kennelijk een teer punt bij je. Maar ach je hebt wel gelijk: iedereen is deskundig op zijn eigen (wijze) manier. Zeker met zoiets subjectiefs als muziekbeleving. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 je zegt het zelf al, h.t.e.k. dropveters. Kun je overal kopen Diegene die je overal kunt kopen kunnen varieren tot multi strant koperkabel, koper zilver kabel in laag segment, of gewoon een 220 net snoer wat sommige mensen gebruiken dus nog genoeg variatie mogelijk. Wat het punt is van dit forum en dat van hifi.nl is dat velen weinig tot geen verstand hebben van goed geluid en hoe dat nou zo komt en daarom maar wat lopen te gillen Over het geen verstand van goed geluid, iedereen heeft zo zij eigen smaak. Misschien moeten we dan ook het begrip 'verstand van mooie vrouwen' invoeren? Iedereen zo zijn eigensmaak lijkt mij. Je zou misschien wel kunnen zeggen dat het altijd beter kan, dus misschien dat het verstand meer afhangt van wat die persoon tot nu toe gehoord heeft. Kijk gebruik je standaard interlinks voor je aiwa setje dan zal je niet een al te grote verbetering horen met een interlink van een paar 100 euro, die persoon zou dus kunnen beweren dat er geen enkel verschil is tussen die twee omdat die waarschijnlijk nooit het verschil tussen die twee interlinks gehoord heeft op een wat 'betere set', maar ja misschien is die persoon wel erg blij met zijn aiwa setje dus wat maakt het uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 karma heeft wel een hele geprononceerde mening hierover. in ieder geval slaat het wel aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Vind Karma zijn opmerking echt niet zo arrogant hoor CJ. Het is slechts een constatering. Gezien je reaktie raakt ie kennelijk een teer punt bij je. Maar ach je hebt wel gelijk: iedereen is deskundig op zijn eigen (wijze) manier. Zeker met zoiets subjectiefs als muziekbeleving. Dat hij een teer punt raakt, klopt. Ik loop dan ook al een paar jaar mee. Wat inderdaad niet perse inhoudt dat dat voor iedereen verstand van geluid moet meebrengen. Maar voor wat mijn persoon betreft kan ik je verzekeren dat ik donders goed weet wat wel, en wat geen goed "hig-end" geluid is. Daarom vind ik het ongepast arrogant, te doen als of hij er wel verstand van heeft en anderen niet. Ik heb hem dan ook gevraagd vanuit welke dicipline hij deze stelling poneert. Hier zou ik dan ook graag antwoord op hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Hai C.J. , Mag ik weten wat voor apparatuur in huis hebt. Dan heb ik een iedee wat jij onder een High End geluid verstaat. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 hoog einde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Hai C.J. , Mag ik weten wat voor apparatuur in huis hebt. Dan heb ik een iedee wat jij onder een High End geluid verstaat. Carl Profiel C.J. Setbeschrijving: Loop ik niet mee te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Hai C.J. , Mag ik weten wat voor apparatuur in huis hebt. Dan heb ik een iedee wat jij onder een High End geluid verstaat. Carl Profiel C.J. Setbeschrijving: Loop ik niet mee te koop. Exact. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Hai CJ, Als je het niet wilt doen is het je goed recht. Toch geeft zo'n beschrijving wel een beetje een beeld wat iemand mooi vind. Iemand met een Unison Research heeft gewoon een ander smaak dan iemand met een Krell. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Ach al zou ik weten wat voor set CJ zou hebben dan zou mij dat nog niet veel zeggen over CJ. Zelf loop ik daar ook niet te koop mee. Maar wat ik wel flauw vind is dat CJ overal commentaar op meent te moeten leveren zonder blijk te geven van enige inhoudelijke kennis van zaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 En voor je het weet zet Spido je hele hebben en houden op het forum Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 juli 2004 Report Share Posted 3 juli 2004 ook je seks leven henk????????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 juli 2004 Report Share Posted 3 juli 2004 ook je seks leven henk????????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 3 juli 2004 Report Share Posted 3 juli 2004 Ach al zou ik weten wat voor set CJ zou hebben dan zou mij dat nog niet veel zeggen over CJ. Zelf loop ik daar ook niet te koop mee. Maar wat ik wel flauw vind is dat CJ overal commentaar op meent te moeten leveren zonder blijk te geven van enige inhoudelijke kennis van zaken. Het is inderdaad mijn goed recht dat wat ik in huis heb voor mijzelf te houden. Ik wil er n.l. niet mee te koop lopen. Het is dan ook niet aan anderen om aan de hand daarvan te beoordelen of ik dan wel of geen verstand van goed geluid heb. Ik vind het dan ook nogal wat: zeg mij wat jij in huis hebt staan en ik vertel je wie je bent. Op mijn eerdere vraag aan Matthias die zei, dat de meesten maar wat lopen te gillen zonder verstand van goed geluid te hebben: "vanuit welke dicipline denk jij deze stelling te kunnen poneren", heb ik nog steeds geen antwoord. D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 3 juli 2004 Report Share Posted 3 juli 2004 Als je het niet wilt doen is het je goed recht. Toch geeft zo'n beschrijving wel een beetje een beeld wat iemand mooi vind.Iemand met een Unison Research heeft gewoon een ander smaak dan iemand met een Krell. Goed recht Als je een grote bek op zet, moet je ook recht door zee (en dus open) zijn 'T is o zo gemakkelijk om te zeggen dat jij "donders goed weet" wat wel en wat niet "high-end" is Maar wat heeft dat voor ons van waarde NIETS (want dat zegt nl. elke audiodebiel) Het hoeft voor jullie ook totaal geen waarde te hebben. Het gaat er om dat het waarde voor mijzelf heeft, donders goed te weten wat wel, of geen goed "hig-end" geluid is.. En dat heeft niemand voor mij te bepalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 3 juli 2004 Report Share Posted 3 juli 2004 C.J. Je roept het allemaal wel over jezelf af. Overal op reageren, "gezellig meedoen en erbij horen", steeds een hogere toon aanslaan... Enige matiging zou het goed doen, denk ik. Groet, Theo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts