Jump to content

Siltech

Kermit
 Share

Recommended Posts

Verder begrijp ik dat je Spido persoonlijk kent en daarom direct op mij reageert. (...)

Puur kent Spido niet.

Want als Puur Spido zou kennen, dan zou Spido ook Puur kennen.

Welnu: Spido kent Puur niet!

Spido wil Puur ook helemaal niet kennen.

Spido wil hier helemaal NIEMAND kennen.

En Spido wil ook door niemand hier gekend worden.

Spido wil hier alleen maar rustig, vriendelijk, en vooral anoniem informaties en meningen uitwisselen.

Is dat nu echt te veel gevraagd?

Verder begrijp ik dat je Spido persoonlijk kent en daarom direct op mij reageert. (...)

Puur kent Spido niet.

Spido wil hier alleen maar rustig, vriendelijk, en vooral anoniem informaties en meningen uitwisselen.

Nou gebruik ik een keer je forumnaam, en dan is het nog niet goed?! :rolleyes::D;)

Guest C J
Iedere keer als ik muziek opzet tijdens het lezen van topics als deze denk ik "wat zeuren we toch veel, genieten van muziek daar gaat het om". ;)

:ph34r:B);):D

Guest C J
Dacht dat dit een siltech topic was :confused:

Veel Sillyness...weinig tech :blink:

Zo zie je maar hoe snel iets uit de hand kan lopen. ;):D

Ten aanzien van Siltech en andere voor de meeste fatsoenlijke mensen onbetaalbare kabels vond ik een citaatje op een ander forum, dat van grote wijsheid en diep inzicht getuigt en dat ik u dan ook niet wil onthouden:

Het einde van onze Gouden Eeuw werd gemarkeerd door ondermeer de "Tulpenhandel".

Aan allerlei vari

Voor de mensen die kabels nodig hebben en niet genoeg geld voor Sillytech:

Ik was pas bij MediaM.. en kocht daar een Oehlbach interlink voor 7 of 8 euro, exact bedrag ben ik even kwijt. Leverbaar in blauw en oranje (voor de voetballiefhebber).

Verguld uitziende aansluitingen, degelijke zuiver koperen kabel.

Ik kon ze er zelf niet voor maken in ieder geval.. :)

Puur kent Spido niet.

is u ziek? ;)

Ten aanzien van Siltech en andere voor de meeste fatsoenlijke mensen onbetaalbare kabels vond ik een citaatje op een ander forum, dat van grote wijsheid en diep inzicht getuigt en dat ik u dan ook niet wil onthouden:

Het einde van onze Gouden Eeuw werd gemarkeerd door ondermeer de "Tulpenhandel".

Aan allerlei vari

Aan allerlei vari

Als je vindt dat die posting van grote wijsheid en diep inzicht getuigt, dan mag je de naam van de oorspronkelijke poster, waar jij zo'n grote bewondering voor hebt, er best wel bij zetten. Ere wie ere toekomt.

Het was een posting van Spiekerboer

Tja, hoe kun je jezelf nou hardop bewonderen en ook nog anderen laten denken dat je serieus bezig bent :D

Sorry, ik kon het niet laten :rolleyes:

Andr

Ach al zou ik weten wat voor set CJ zou hebben dan zou mij dat nog niet veel zeggen over CJ. Zelf loop ik daar ook niet te koop mee. Maar wat ik wel flauw vind is dat CJ overal commentaar op meent te moeten leveren zonder blijk te geven van enige inhoudelijke kennis van zaken.

<_<

Het is inderdaad mijn goed recht dat wat ik in huis heb voor mijzelf te houden.

Ik wil er n.l. niet mee te koop lopen. ;)

Het is dan ook niet aan anderen om aan de hand daarvan te beoordelen of ik dan wel of geen verstand van goed geluid heb. :confused:

Ik vind het dan ook nogal wat: zeg mij wat jij in huis hebt staan en ik vertel je wie je bent. :confused:

Op mijn eerdere vraag aan Matthias die zei, dat de meesten maar wat lopen te gillen zonder verstand van goed geluid te hebben: "vanuit welke dicipline denk jij deze stelling te kunnen poneren", heb ik nog steeds geen antwoord. D

Guest muziekfreak
De vroegere doelstelling van de forums, namenlijk het uitwisselen van info en ervaringen, vind ik steeds minder terug in de topics. In tegenstelling daartoe wordt het een soort race en soms zelfs wapenwedloop. Iets meer respect voor elkaars mening zou ook helpen.

Ik denk dat iedereen dit stukje maar eens goed moet lezen.

Ik hoor hier niets anders dan flauwekul dan weer over spido dan weer over een kabel van 40.000euro die niemand van ons gehoord heeft! Ik bedoel wie zijn wij om erover teoordelen...juist helemaal niemand want wij denken het allemaal teweten met z`n alle maar zoals ik al zei hebben wij deze betreffende kabel nog nooit gehoord! Enja tuurlijk mag je erover disscuseren....maar doe dat dan ook ipv te zeveren en te speculeren wie spiekerboer nu werkelijk is enzenz.

Als hij jullie nou echt stoort...links laten liggen en dan straight back to reality.

Nogeens iets de zeikers hier die Hifi.nl afzeiken hebben in mijn ogen ongelijk.

Hifi heeft nog een grand cafe....hier lijkt bijna alles een grand cafe aan het worden.

Even ten goede orde ik wil niemand aanvallen...maar echt ik post niet zo gek veel meer de laaste tijd mede om deze reden.

Guest muziekfreak
KNIP

laat staan iets vinden wat volgens iedereen voldoet aan bepaalde (high end) waarden.

Wat in jou oren klinkt als high-end IS HIGH-END. Simpelzat...met andere woorden ben ik het helemaal met je verhaaltje eens. Vooral het stuk het boeit me niet wat een ander ervan vind. ;)

Guest C J
Ach al zou ik weten wat voor set CJ zou hebben dan zou mij dat nog niet veel zeggen over CJ. Zelf loop ik daar ook niet te koop mee. Maar wat ik wel flauw vind is dat CJ overal commentaar op meent te moeten leveren zonder blijk te geven van enige inhoudelijke kennis van zaken.

<_<

Het is inderdaad mijn goed recht dat wat ik in huis heb voor mijzelf te houden.

Ik wil er n.l. niet mee te koop lopen. ;)

Het is dan ook niet aan anderen om aan de hand daarvan te beoordelen of ik dan wel of geen verstand van goed geluid heb. :confused:

Ik vind het dan ook nogal wat: zeg mij wat jij in huis hebt staan en ik vertel je wie je bent. :confused:

Op mijn eerdere vraag aan Matthias die zei, dat de meesten maar wat lopen te gillen zonder verstand van goed geluid te hebben: "vanuit welke dicipline denk jij deze stelling te kunnen poneren", heb ik nog steeds geen antwoord. D

Ik begrijp dus dat er 2 soorten mensen zijn hier, zeikerds en mensen die zeiken over zeikerds? :blink::D

Tel toch maar 1 soort in deze opmerking: zeikers. :D

Dit is volgens mij het logisch gevolg van het verbieden van het zeiken in het openbaar.