Jump to content

Siltech

Kermit
 Share

Recommended Posts

Echter als ik naar mezelf kijk. Ik heb een zeer uitgesproken mening over hoe muziek reproductie behoort te zijn. Wat andere van mijn set zouden vinden intereseerd me echt geen ene ruk :D

Ach Bas, jou al wat langer kennende interesseert het je wel degelijk :) Alleen wat je met zo'n mening doet dat bepaal je natuurlijk wel helemaal zelf.

;)

Echter als ik naar mezelf kijk. Ik heb een zeer uitgesproken mening over hoe muziek reproductie behoort te zijn. Wat andere van mijn set zouden vinden intereseerd me echt geen ene ruk :D

Ach Bas, jou al wat langer kennende interesseert het je wel degelijk :) Alleen wat je met zo'n mening doet dat bepaal je natuurlijk wel helemaal zelf.

;)

Beste Pjotr,

Natuurlijk vind ik het leuk te horen wanneer een mede muzikant, of iemand die er echt verstand van heeft zegt dat mijn set goed klinkt. En natuurlijk strijd ik tot het bittere eind als er weer eens iemand Sony ES cd spelers afkraakt :D maar dat is wat anders. Ik bedoel dat als er een audiofiel bij mij komt luisteren, en hij vind het maar niets, dat ik niet hals overkop andere spullen ga kopen.

Groeten,

Bas

Guest C J
C.J.

Je roept het allemaal wel over jezelf af. Overal op reageren, "gezellig meedoen en erbij horen", steeds een hogere toon aanslaan...

Enige matiging zou het goed doen, denk ik.

Groet,

Theo.

Misschien heb jij daar gelijk in. ;) Hoewel ik bij mijn standpunt blijf. :rolleyes:

Tot nu toe zegt iedereen die bij mij komt luisteren: "mooie spullen heb je daar staan". En als ze luisteren, vinden ze het nog mooier. Maar ik vind het van de gekke om er mee te koop te lopen. Nog gekker vind ik het dat iemand in feite zegt: " zeg mij wat je in huis hebt staan en ik vertel je wie je bent". :confused:

Ook vind ik het gek dat Matthias nog steeds geen antwoord geeft. ;)

Guest Theo H.
C.J.

Je roept het allemaal wel over jezelf af. Overal op reageren, "gezellig meedoen en erbij horen", steeds een hogere toon aanslaan...

Groet,

Theo.

Misschien heb jij daar gelijk in. ;) Hoewel ik bij mijn standpunt blijf. :rolleyes:

Tot nu toe zegt iedereen die bij mij komt luisteren: "mooie spullen heb je daar staan". En als ze luisteren, vinden ze het nog mooier. Maar ik vind het van de gekke om er mee te koop te lopen. Nog gekker vind ik het dat iemand in feite zegt: " zeg mij wat je in huis hebt staan en ik vertel je wie je bent". :confused:

Mmm, misschien is het geen vraag die een antwoord waard is. Maar waarschijnlijk zit het hem in de (hoge) toon waarop de vraag gesteld werd. En volgens mij zegt niemand zoiets als "zeg me welke spullen je hebt en ik zeg je wie je bent". Het zegt alleen iets over je smaak voor audioapparatuur.

Overigens, het is natuurlijk ieders goed recht om al dan niet bekend te maken wat voor spullen 'ie heeft. Ik ken je installatie wel en het is zeker niet iets om je voor te schamen Dat kan de reden dus niet zijn. Het is overigens nou ook weer niet zo dat de mensen op dit forum niks gewend zijn, dus ze zullen echt niet dood neervallen van verbazing of bewondering.

Laatste mogelijkheid die ik kan bedenken is dat je bang bent voor diefstal, maar dan zou al iemand je adres moeten zien te achterhalen.

En trouwens, dan zijn er nog wel andere installaties op dit forum waar ze eerder achter gaan. Een beetje vreemd allemaal.

Overigens hoeft het tonen van je installatie, zoals velen dat doen, helemaal geen kwestie van opschepperij te zijn. Het geeft gewoon de smaak aan van de betreffende persoon.

Het is wel een beetje gek om b.v. over auto's te gaan meepraten zonder zelf te zeggen wat voor auto je hebt.

Kortom, ik zie niet echt de reden van al die geheimzinnigheid, maar het is uiteraard je goed recht.

Ieder doet lekker wat hij wil.

Groet,

Theo.

Guest C J
C.J.

Groet,

Theo.

Mmm, misschien is het geen vraag die een antwoord waard is. Maar waarschijnlijk zit het hem in de (hoge) toon waarop de vraag gesteld werd. En volgens mij zegt niemand zoiets als "zeg me welke spullen je hebt en ik zeg je wie je bent". Het zegt alleen iets over je smaak voor audioapparatuur.

Overigens, het is natuurlijk ieders goed recht om al dan niet bekend te maken wat voor spullen 'ie heeft. Ik ken je installatie wel en het is zeker niet iets om je voor te schamen Dat kan de reden dus niet zijn. Het is overigens nou ook weer niet zo dat de mensen op dit forum niks gewend zijn, dus ze zullen echt niet dood neervallen van verbazing of bewondering.

Laatste mogelijkheid die ik kan bedenken is dat je bang bent voor diefstal, maar dan zou al iemand je adres moeten zien te achterhalen.

En trouwens, dan zijn er nog wel andere installaties op dit forum waar ze eerder achter gaan. Een beetje vreemd allemaal.

Overigens hoeft het tonen van je installatie, zoals velen dat doen, helemaal geen kwestie van opschepperij te zijn. Het geeft gewoon de smaak aan van de betreffende persoon.

Het is wel een beetje gek om b.v. over auto's te gaan meepraten zonder zelf te zeggen wat voor auto je hebt.

Kortom, ik zie niet echt de reden van al die geheimzinnigheid, maar het is uiteraard je goed recht.

Ieder doet lekker wat hij wil.

Groet,

Theo.

Tsja, wat moet ik hier op zeggen. Nou, dit: "jij zegt mijn instalatie te kennen, ik zeg dat je hem n

Guest Theo H.

Hoi allen,

Ik kom even terug op een bericht dat ik aan C.J. zond, een paar dagen geleden. Het ging erom wat de redenen zouden kunnen zijn dat hij niet bekend wil maken wat voor installatie hij heeft.

Om mezelf te quoten: "voor diefstal hoef je niet bang te zijn, want niemand weet je naam en adres".

Ik neem dat terug.

Het schijnt dat er op dit forum ene Klaas Feenstra (bouwt luidsprekertjes, Perfect Performer) zit, nickname Spido, die in een posting iemands naam en volledige adres heeft vermeld, reden waarom dit lid zich van Hear heeft teruggetrokken. Begrijpelijk, denk ik.

Als dit soort dingen kunnen gebeuren kan ik me voorstellen dat je voorzichtig wordt.

Ik baal als een stekker als ik dit soort dingen hoor en ik baal als een stekker van dit soort forumleden. Ik kan me voorstellen dat mensen zich van dit forum afkeren.

Er zijn een aantal leden die altijd wat zinnigs te melden hebben en wiens postings altijd iets bijdroegen. Het resultaat is nu, dat het koren van het forum weggaat en het kaf blijft.

Jammer.

Groet,

Theo.

En toch getuigt het van weinig tot geen respect voor anderen als je dan maar iemands adresgegevens en andere persoonlijke gegevens op een openbaar forum post.

Gelukkig klopte een groot deel van je posting niet Spido, maar het idee alleen al maakt dat Klaas zich diep mag schamen voor wat zijn pseudoniem hier doet.

Ik lees alle tekst die Spido hier post als tekst van Klaas, met of zonder bewijs.

Kermit zou trouwens ook bij hifi.nl moeten stoppen met posten, want daar zwerft Spiekerboer nog rond met zowaar dezelfde teksten als hier :huh:

Oh ja, ik post dit als SpeedyAndr

Guest muziekfreak

:confused: Spido=klaas en Spido oftewel Klaas is Spiekerboer.... :blink:

En dat baseer je op textinhoud begrijp ik :) Das wel knap van sommige hier...lijkt het wel een stel helderziendde bijelkaar hier op het forum. Begrijp me niet verkeerd maar waarom zou spido erom liegen? Nogmaals ik wil niet spido voortrekken [wantr dat adres van kermit vrijgeven is natuurlijk niet normaal] Maar wat ik weer begrijp uit zijn verhaal is dat kermit hetzelfde wou doen [Dat stukje heb ik ook gelezen en ik denk dat kermit een beetje boos was] Maar dat nooit zou doen..en nu zelfs nog heeft hij het niet gedaan ;)

De bijdrage van spido valt me ook een beetje tegen op de fora`s...maarja dat maakt hem nog niet een leugenaar. Vreemd blijft het wel...ik denk dat ik detective ga worden :P:D;)

Guest Theo H.

Dat "luidsprekerbouwertje" in mijn tekst was nou ook weer niet nodig.

Lees dit maar als "luidsprekerbouwer".

Laat het daar dan verder bij.

Ga ik doen.

Groet,

Theo.

Beste Theo,

Je sprak van "...bouwt luidsprekertjes... ", en dus niet van een "luidsprekerbouwertje".

Hoe kun je je nou verontschuldigen voor een kwalificatie die je helemaal niet hebt gebruikt :(

Het begint hier te lijken op een bedevaartsoord voor boetelingen en berouwvollen, zelfs als je niets op je kerfstok hebt.

Mocht dit het gevolg zijn van de erbarmelijke weersomstandigheden van de afgelopen dagen, welnu, kijk naar de beloftevolle blauwe luchten van vandaag, gooi uw geestelijke vensters en deuren open en laat de verfrissende wind vrij spel in de krochten en spelonken van uw hoofd :)

Spoed u, gelijk ondergetekende, in uw middagpauze stadwaarts en aanschouw het bekoorlijk jongvolk (desnoods van beiderlei kunne :o ) en verheug u op de tijd die op aanbreken staat.

Wat nu dure snoeren, vileine beschuldigingen, luidsprekertjesbouwertjes en valse telefoonnummers, carpe diem... :P

Met opgewekte groet van jullie immer jolige opa,

Beste Speedy,

Ik concludeer dat je jouw bewering niet met feiten hebt gestaafd, en dat je kennelijk ook niet van plan bent dat te doen.

Je onderhoudt kennelijk vriendschappelijke betrekkingen met hem die zich Kermit noemt.

Uit je reactie blijkt een vorm van solidariteit, wat op zich te prijzen valt.

Maar het verduistert je blik op de affaire.

E

Ik kan me vergissen CGM, maar volgens mij was jij een van de grootste oproerkraaiers in het topic waar zowel Spido als Kermit over de schreef gingen.

Een opmerking als bovenstaande van jouw vind ik in dat geval een zwaktebod.

Maar nogmaals, ik kan me vergissen. Het topic is immers niet meer.

Ik kan me vergissen CGM, maar volgens mij was jij een van de grootste oproerkraaiers in het topic waar zowel Spido als Kermit over de schreef gingen.

Een opmerking als bovenstaande van jouw vind ik in dat geval een zwaktebod. 

Maar nogmaals, ik kan me vergissen. Het topic is immers niet meer.

Ja, je kunt je inderdaad vergissen Puur..

Het woord "oproerkraaier" dien ik zeker in de context van jouw speakers te zien?

Ja, je kunt je inderdaad vergissen Puur..

Hmm, ik moet de soap hear maar weer eens wat beter gaan volgen...

Excuses.

Ik heb gereageerd op het openbaar zetten van gegevens, als zijnde ongepast. Als je dat oproerkraaien vindt, dan zij het zo.

Je kunt je excuus dus weer intrekken.. :D

Bedenk wel dat het een reactie was op een actie, dus wie is dan de oproerkraaier?

Verder vind ik het op een gegeven moment welletjes, dat geruzie. En ik meen het dat ik muziek v

Het zijn allemaal reacties op acties. Dat gold voor jouw opmerkingen maar dat gold ook voor de actie van Spido.

Het blijkt dat er hier mensen zijn die beter kunnen uitdelen dan incasseren. Als er geincasseerd moet worden dan gaat de

Guest Theo H.

Beste Theo,

Je sprak van "...bouwt luidsprekertjes... ", en dus niet van een "luidsprekerbouwertje".

Hoe kun je je nou verontschuldigen voor een kwalificatie die je helemaal niet hebt gebruikt  :(

Het begint hier te lijken op een bedevaartsoord voor boetelingen en berouwvollen, zelfs als je niets op je kerfstok hebt.

:lol: Ik was een beetje in de war, geloof ik.

Groet,

Theo.