mike Posted 24 juni 2004 Report Share Posted 24 juni 2004 dag allemaal. zit met een probleempje. ik heb een denon 1802 en een marantz pm-64 staan. nou wou ik graag mn speakers op allebei de apparaten gebruiken muziek-film. maar na enige tijd gaan allebei de apparaten uit. heb een speaker met 4 uitgangen. zelfde probleem avr springt uit als ik de denon helemaal uit zet. is het toch mogelijk om het te lukken? bedoel om nou steeds kabels te verwisselen als ik iets anders wil greetz mike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 24 juni 2004 Report Share Posted 24 juni 2004 Ik begrijp het niet helemaal, maar ik hoop dat je niet de denon en de marantz te gelijk aan de zelfde luidsprekers hebt gekoppeld. Is dit wel het geval, dan hoop ik dat je hem dan bij toeval hebt gebi-amped. Je zegt dat je luidspreker 4 aansluitngen heeft, zijn deze aan de buitenkant doorgelusd wet een kabeltje of een metalen brug? Sluit nooit twee verstekers aan op een luidspreker, dit is in de meeste gevallen funest voor je versterkers. Wat kan om jou probleem op te lossen is een schakelkastje kopen, ik ken ze niet, maar ik heb er weleens van gehoord. Hier sluit je aande nen kant een luidspreker op aan , en aan de andere kant twee versterkers. Misschien dat een ander je daar meer info over kan verschaffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 24 juni 2004 Report Share Posted 24 juni 2004 misschien is het mogelijk om in surround je marantz als eindversterker te gebruiken, maar ik weet niet of de Denon een pre-out op de frontkanalen heeft. in dat geval koppel je daar je marantz aan vast en voila..... anders is inderdaad een schakelstation een oplossing. Ik weet dat Conrad ze heeft, maar wat daar de kwaliteit van is weet ik niet.... in de HVT word wel eens geadverteerd door STRUCK audio promotions uit duiven, die schijnt ze op kwaliteit te bouwen voor bijvoorbeeld audiowinkels etc. hier heb ik alleen geen www van, als je een telefoonnummer hebben wil dan hoor ik het wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts