Jump to content

Luistershow Hobo Hifi Den Bosch

Pulmans
 Share

Recommended Posts

Vandaag binnengelopen om mijn zojuist binnengekomen Rotel surroundset met B&W 700 series op te halen, blijkt het dat Hobo een luistershow heeft. Deze loopt tot en met zaterdag.

Ik heb in ieder geval met veel plezier geluisterd naar de Rotel RSP1098 en RDV1060 (geloof ik) op mooie Rotel eindtrappen in combinatie met B&W Nautilus 805 Signature. Klonk erg indrukwekkend. Toch weer een nare smaak bij mijn set ;) Maar dat kost dan ook weer het dubbele he.

Verder staat er nog Master met een nieuw type monitor luidspreker aangesloten op Hovland voor + eind. Met gebruik van Basis draaitafel en een bijzondere cdspeler.

GrTz Pulmans

Ik had weinig tijd, maar liep toevallig even bij Hobo binnen.

Ik heb nog even naar de nieuwe speakers van Rick geluisterd. Deze speakers laten werkelijk alles horen, wel vond ik, en dat heb ik ook doorgegeven dat ze in de gekozen opstelling iets te dun klonken. Rick dacht dat dit toch door de ruimte kwam.

Dezelfde luidsprekers heb ik ook op de Pluimgraafshow gehoord, en toen zat er toch meer body in het geluid.

Ook werden er CD's verkocht, zoek je nog wat SACD of High end, dan kun dit weekend dus ook bij Hobo terecht.

Ik vind het alleen vreemd dat ik nergens gelezen heb dat ze een huisshow hadden. Ook niet echt naar gezocht trouwens.

:)

Zaterdag toch even geweest op de show bij Hobo in Den Bosch.

De opstelling met B&W was zeer goed! beeldkwaliteit prachtig vooral de

live beleving van deze opstelling was zeer groot. Rotel met B&W een prachtige

combinatie. Top..

Even zoeken naar Dynamic Solutions, altijd goed voor een perfecte demonstratie de trap op he een opstelling die ik herkende van de Pluimgraaf show. Hovland voor en eindversterker, Basis, Gamut en de nieuwe Master perceptie of zoiets.

Luisterd naar CD gotverd.... wat een soundstage

en een prachtige tonale balans. Zeer indrukwekkend. Nu plaat dit is werkelijk onbegrijpelijk rust, kracht, tonale balans die ik werkelijk nog nooit zo ervaren heb.

Ik begrijp niet hoe dit mogelijk is op de laatste show in Hotel Engels was het voor mij en mijn vrouw ook al zo realistisch en ook nu weer toch in een andere ruimte

doet dit syteem mijn hart sneller kloppen.

Hobo bedankt voor de lekkere koffie en de mensen van Dynamic Solutions

ga zo door ik kom zeker met een aantal muziekliefhebbers luisteren op

de VAD-show.

even eigen reclame maken binnenkort diverse uitvoeringen zie onze optreden

op http://www.rpho.nl/