Puur Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Wat vinden we hier op het forum eigenlijk van Rinsma HiFi uit Lippenhuizen? Ik kom er graag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Ik vrees dat "het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Ik vrees dat "het Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Laat 't effe rusten jongens.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 hopeloze mensen die dit doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 hopeloze mensen die dit doen. Ja, vooral jammer dat er nergens een reden wordt opgegeven voor het verwijderen van een topic. De adresgegevens of de negatieve reclame? Voor de eerste reden kan ik het begrijpen, wat betreft de tweede reden denk ik dat de positieve reacties wel de overhand hadden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 26 juni 2004 Author Report Share Posted 26 juni 2004 In een wereld van bommenleggers, ruiteningooiers, ketchuosmijters, kogelbrievenverstuurders en andere mafkezen heb je gewoon noch het recht om iemands adresgegevens op een wereldwijde manier in het openbaar neer te zetten noch kun je de gevolgen ervan overzien. Moeje gewoon LPF stemme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Ik vrees dat "het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 26 juni 2004 Author Report Share Posted 26 juni 2004 Maar Hans, de slachtofferrol past onze kikker niet vind ik. Hij vroeg erom. (en nu heb ik genoeg off topic geluld, Rinsma is een leuke zaak...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Maar Hans, de slachtofferrol past onze kikker niet vind ik. Hij vroeg erom. sorry puur maar dit ben ik niet met je eens. er om vragen , je rekent er toch niet op dat hij dit werkelijk ging doen. een adres geef je in vertrouwen, en vrouwen en honden erbij halen bij een mening verschil vind ik al helemaal taboe. maar er zijn altijd nog van die hersenloze op de wereld die je nou eenmaal niet kunt vertrouwen. (jammer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 (en nu heb ik genoeg off topic geluld, Rinsma is een leuke zaak...) Vind ik ook. Ik kom er ook graag. Goede produkten, ongedwongen en huiselijke sfeer. Kan me er uren vermaken Zal Lippenhuizen maar weer 'ns opzoeken in m'n vakantie. (zucht,...nog 5 lange weken ) Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 26 juni 2004 Author Report Share Posted 26 juni 2004 Ik denk dat ik binnenkort ook weer eens naar Lippenhuizen ga. Dit omdat ik het verschil tussen mijn Burmester lila interlinks en die van Rinsma eens wil beluisteren. Via Conqubite heb ik deze een keer gehoord en ik wil nu wel eens weten waar nou precies het verschil ligt. Want er was duidelijk verschil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 26 juni 2004 Author Report Share Posted 26 juni 2004 Zal Lippenhuizen maar weer 'ns opzoeken in m'n vakantie.(zucht,...nog 5 lange weken ) Vooral zuchten... Ik heb m'n vakantie er al weer op zitten, dan mag je zuchten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 Vreemd de moderators zijn nu wel ineens snel geworden Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 Ik denk dat ik binnenkort ook weer eens naar Lippenhuizen ga. Dit omdat ik het verschil tussen mijn Burmester lila interlinks en die van Rinsma eens wil beluisteren. Via Conqubite heb ik deze een keer gehoord en ik wil nu wel eens weten waar nou precies het verschil ligt. Want er was duidelijk verschil. Puur, Dat verbaasd me een beetje. Als ik het me goed herinner konden we (ik meende jij ook) destijds niet ze veel verschil tussen de twee horen. Volgens mij hebben we het toen nog over de interlinks gehad omdat ik thuis wat scherpte had en ik vermoedde dat de interlink de oorzaak was. Wat waren de verschillen dan destijds volgens jouw?? Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 27 juni 2004 Author Report Share Posted 27 juni 2004 Volgens mij had jij je interlink inderdaad meegenomen omdat jij daar wat scherpte vermoedde. Hij heeft er toen heel kort tussen gezeten en we waren het er vrij snel over eens dat daar geen scherpte weg kwam. Verder hebben we er niet naar geluisterd, maar volgens mij was het toen duidelijk dat er verschil was maar wat dat dan precies was dat konden we niet zo snel benoemen. Iets meer rust in de Rinsma interlink? Iets meer detail met de mijne? We kunnen het wellicht nog een keer beluisteren... Overigens heb ik echt even een audio opleving, zo zijn er dus wat versterkers gepasseerd en een nieuwe CD speler, verder heb ik de hele kamer op de schop gehad waardoor de afstand van de luidsprekers tot de luisterstoelen wel acht meter is geworden. Dit is bepaald plezierig en doet veel meer recht aan de luidsprekers. Verder is na een rondje versterkers de Sonneteer blijven staan maar vrees ik dat de HK zijn plaats gaat afstaan aan een Sony XA 50 ES. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 Maar Hans, de slachtofferrol past onze kikker niet vind ik. Hij vroeg erom. sorry puur maar dit ben ik niet met je eens. er om vragen , je rekent er toch niet op dat hij dit werkelijk ging doen. een adres geef je in vertrouwen, en vrouwen en honden erbij halen bij een mening verschil vind ik al helemaal taboe. maar er zijn altijd nog van die hersenloze op de wereld die je nou eenmaal niet kunt vertrouwen. (jammer) de man is erg gefrustreerd op alles. kwaad op de wereld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 Hij heeft er toen heel kort tussen gezeten en we waren het er vrij snel over eens dat daar geen scherpte weg kwam. Verder hebben we er niet naar geluisterd, Dat klopt inderdaad behalve dat we volgens mij nog wel even heel kort spraken over het verschil. maar volgens mij was het toen duidelijk dat er verschil was maar wat dat dan precies was dat konden we niet zo snel benoemen. Iets meer rust in de Rinsma interlink? Iets meer detail met de mijne? Inderdaad "moeilijk" was volgens mij wat jij letterlijk zei over het verschil. Maar het was inderdaad te kort. Dat klopt wel. We kunnen het wellicht nog een keer beluisteren... Ik hou me aanbevolen. Wellicht wil je ook de Byron nog eens horen. Ik heb m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 27 juni 2004 Author Report Share Posted 27 juni 2004 Ik hou me aanbevolen. Wellicht wil je ook de Byron nog eens horen. Ik heb m Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 28 juni 2004 Report Share Posted 28 juni 2004 Ik heb laatst met iemand gesproken die Sonneteer finaal de grond in trapte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 28 juni 2004 Author Report Share Posted 28 juni 2004 Weet je, de Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Hey jongens noem man en paard (desnoods via de mail) want ik brand van nieuwsgierigheid. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 24 juli 2004 Author Report Share Posted 24 juli 2004 Vandaag was ik weer even bij Rinsma, dit omdat ik een interlinkje mee wilde. Ik kwam om een uurtje of Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 24 juli 2004 Author Report Share Posted 24 juli 2004 En dat is dus precies wat ik ook altijd vond Henk... Vandaar dat ik nu met de Kings speel. Soms moet je je mening herzien. Vanmiddag heb ik een grote trom gehoord. [edit] Sorry, ik lees natuurlijk niet goed en antwoord te snel. De Pen's gaan niet onder de 60 Hz, echter, vanmiddag heb ik voor het eerst helemaal niets gemist in het laag. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik mijn wenkbrauwen fronste toen Rinsma eerder zei dat je niet meer nodig had dan dit, maar nu valt alles een beetje op z'n plaats. Maar wil de onder de 60 Hz dan moet je idd niet bij de Pen's zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 juli 2004 Report Share Posted 24 juli 2004 Vandaag was ik weer even bij Rinsma, dit omdat ik een interlinkje mee wilde. Ik kwam om een uurtje of Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts