Jump to content

Rinsma

Puur
 Share

Recommended Posts

Toen ik er donderdag was hadden we ook nog even een gemodificeerde Alabaster aangesloten. Na een tijdje vroeg Rinsma wat ik er van vond. Ik zeg dat de Alabaster veel overtuigender is, veel directer.

Heb je het nu over het verschil tussen gemodificeerde Campion en Alabaster of tussen gemodificeerde Alabaster en gewone Campion?? Het is me niet helemaal duidelijk. Is jouw Campion ook gemodificeerd??

Je bent trouwens wel echt kind aan huis h

Wat informatie over de Rinsma draaitafel lijkt me wel op zijn plaats. Is dat een gemodificeerde Logic of iets wat hij zelf heeft opgebouwd.

Wat dat modificeren betreft dat lijkt wel een beetje op lobotomie. Als ik andere buizen in mijn versterker zet klinkt het zonder meer anders. Je kan dan vaak niet van klankverbetering spreken maar alleen van klnakverschil.

Carl

• 2 years later...
Guest Rein!

Rinsma is stil going strong, zo blijkt uit deze advertorial. Inmiddels wel met opvolging in de zaak.

Ik denk dat hij dik in de 70 is. Wat een passie voor het vak!

Ik kom ook regelmatig wel eens bij Rinsma, een rare snuiter maar wel met een stel goed ooren aan zijn hoofd.

Zo heb ik ooit eens een phono pre bij hem 2de hands gekocht voor de nieuw prijs!

Voor mij was dat op dat moment de best klinkende voor die prijs.

Zo vroeg ik hem waarom de nieuwprijs voor een gebruite..kijkt hij me lachend aan en zegt iK VERKOOP GELUID B)

Nou ja was een leuk bakje met een prachtig geluidje :lol: