Jump to content

speakers afwerken

cgm
 Share

Recommended Posts

*** man..puik werk! ziet eruit alsof het rechtstreeks uit de winkel komt...mooi afgewerkt :o

Nu nog die NAD set in het leer zetten...gnegne.. :D

Dank je. Nou, je brengt me wel op een idee, want dat donkergrijs.. :D

*** man..puik werk! ziet eruit alsof het rechtstreeks uit de winkel komt...mooi afgewerkt  :o

Nu nog die NAD set in het leer zetten...gnegne.. :D

Dank je. Nou, je brengt me wel op een idee, want dat donkergrijs.. :D

Ja, ik denk, gezien je speakers, dat jij die NAD's beter kunt afwerken dan NAD zelf heeft gedaan... ;):rolleyes:

Heb je ook Chesterfield? :P

Ik heb gelijk een ideetje! Poten tegen de zijkant schroeven en op z'n kant als er veel visite is. Wat hebben we gekregen? Twee 2-zits bankjes. Multifunctioneel..

Bedankt Duckie! :P

*** man..puik werk! ziet eruit alsof het rechtstreeks uit de winkel komt...mooi afgewerkt  :o

Helemaal mee eens!

Heeele strakke afwerking CGM.

Proficiat. :)

Klinken ze nu ook anders? :huh:

Misschien maken de vele lagen Bison-tix de kast wat dooier? :P:D

Helemaal mee eens!

Heeele strakke afwerking CGM.

Proficiat. :)

Klinken ze nu ook anders?  :huh:

Misschien maken de lage Bison-tix de kast wat dooier? :P  :D

Dank je.

Ze klinken nu inderdaad anders. Het geluid blijft wat meer aan de kasten plakken.. :rolleyes::D

Ik heb gelijk een ideetje! Poten tegen de zijkant schroeven en op z'n kant als er veel visite is. Wat hebben we gekregen? Twee 2-zits bankjes. Multifunctioneel..

Bedankt Duckie! :P

Je kunt ze nu ook al als barkruk gebruiken :lol:

Maar ff serieus, ziet er fraai uit.

Ik hen het ooit ook overwogen (zwart leer, icm alu hoekprofielen), maar was te bang dat de katten hun nagels er op zouden gaan scherpen.

Als de lijm straks helemaal uitgehard is, wordt dat vanzelf weer minder :D

Wel klassewerk hoor! petje af!.

Groeten,

Bas

Bedankt. Ik moet wel zeggen dat als je er dicht op staat, dat het niet 100 procent strak is. Hier en daar een oneffenheid. Maar er is goed mee te leven.. :)

.... Ik moet wel zeggen dat als je er dicht op staat, dat het niet 100 procent strak is.

Had dat nou niet gezegd, ik wilde net een compliment geven :D .

Ik heb ook wel eens luidsprekers gezien met een bont bekleding, dat zag er gek uit. Maar volgens mij gebruikt Sonus Faber ook leer voor het bekleden van de baffles, dat ziet er ook wel strak uit.

Hallo Cock,

die camera ga ik nog bekleden. Het leer is in bestelling en wordt op maat gemaakt. Ik hoef het er alleen maar tegenaan te plakken.

Waar in het Oude Noorden zit die oud oud NSB'er ?

Paul.

Paul.

Terug in je hok jij! Zeiksnor :(

Dat was vroeger wel mijn buurjongen en zijn broertje mijn speelkameraadje en allesbehalve een NSB'er. Zijn ouders trouwens ook niet.

<_<

Paul.

Dat was vroeger wel mijn buurjongen en zijn broertje mijn speelkameraadje en allesbehalve een NSB'er. Zijn ouders trouwens ook niet.

<_<

Twoooiiiing!!!! :D

Dat was de juiste snaar Paul :lol:

Andr

Paul.

<_<

Ach, hij heet JENNER.. ;)

Paul.

<_<

Ach, hij heet JENNER.. ;)

En we kennen 'm langer dan vandaag ;)

Ik ben maar begonnen met de zijkanten en voorkanten ineens. Niet helemaal goed met lijm ingespoten vrees ik, er zijn wat kleine plekjes die opbollen. Het gebrekkige licht speelde me parten. Het is wel een mooi materiaal dat vinyl. Ik ben benieuwd hoe het eruit zit als ze helemaal klaar zijn. Eens zien of ik die naad op de bovenkant mooi kan aansluiten.

Een groot voordeel is, dat meteen alle lelijke plekken weg zijn. Achtergebleven schroefgaten heb ik niet eens afgeplamuurd !

Ik verwacht ook dat het vinyl een klein voordeeltje geeft bij het dempen van paneeltrillingen in het hogere midden. Voor wat betreft het lage midden en laag zal er niet zoveel meer trillen overigens. Ik ben inwendig behoorlijk aan de slag gegaan met vogelkooienhoutjes :)

Paul.