Paul Jenner Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Hallo Cock en anderen. Het vinyl zit erop bij mijn speakertjes. Het is best wel mooi geworden. Je kunt het vinyl na het plakken nog wat rekken om zo de naden helemaal dicht te zetten. Daar zie je nu bijna niets meer van. Het opplakken vergt wel enige oefening trouwens. Je moet even een goede werkmethodiek en volgorde uitdokteren. Ik ga overigens nooit meer zo'n sjitterige spuitbus met lijm gebruiken. Man, wat een toestanden. Doe mij maar een tube en een spatel. Daarmee kun je veel zorgvuldiger kleine hoekjes e.d. bijsmeren. Zodra de boel lekker droog is ga ik de speakergaten eruit knippen. Dan de units erin en vervolgens rond het frame van de units het vinyl wegsnijden. Units er weer uit, overtollig vinyl verwijderen en dan de units er weer in. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 17 juli 2004 Author Report Share Posted 17 juli 2004 Paul, zelf heb ik bisontix met een spatel gebruikt omdat ik een spuitbus niet zag zitten. Een spuitbus heeft m.i. wel het voordeel dat je snel nog even een extra lijmlaag kan zetten. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 Was die Bizontix niet agressief voor het materiaal ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 17 juli 2004 Author Report Share Posted 17 juli 2004 Was die Bizontix niet agressief voor het materiaal ? Paul. Niet tot zover ik weet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 Ik ga overigens nooit meer zo'n sjitterige spuitbus met lijm gebruiken. Man, wat een toestanden. Ik zie Asterix in Helvetia toestanden voor me..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Zo erg was het niet Hans, ha ha ! Maar de volgende keer toch weer een tube. Was vanmiddag overigens nog bij je in de buurt. Mooie wandeling gemaakt bij de Biessense (?) hei ... Boterhammen met aardbeien mee, lekker weer, bruine kop, goeie dag ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts