hansh Posted 1 januari 2001 Report Share Posted 1 januari 2001 heeft iemand ervaringen met audiolab want ik heb ze laatst gezien en ik had nog nooit van audiolab gehoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 januari 2001 Report Share Posted 1 januari 2001 Beste Hans, In Follega (Friesland ) worden ze gemaakt neutraal klinkende luidsprekers niets mis mee. Dus gewoon goed, maar ze hebben niets extra's Wel goede luidsprekers , alles hangt dus een beetje van de prijs af en wat je wilt. Gemakkelijk aan te sturen. Met Vriendelijke Groet, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bkamph Posted 1 januari 2001 Report Share Posted 1 januari 2001 Behalve het Nederlandse luidsprekermerk Audiolab, bestaat er ook een Britse fabrikant van audioapparatuur, die inmiddels overgenomen is door Tag McLaren. In Nederland werden de producten van Audiolab overigens op de markt gebracht als "Camtech" (Cambridge Technology). Prima apparatuur, overigens! Ik weet niet of je de luidsprekers van Audiolab bedoelde of het Britse Audiolab. Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted 3 januari 2001 Report Share Posted 3 januari 2001 Audiolab, Ik wil reageren op het onderwerp Audiolab. Ik heb sedert enige maanden een Audiolab 8000C (Camtech..) gekoppeld aan een Densen eindversterker en het bevalt uitstekend ! Bert ew@brummel.demon.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts