triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Triode, Ik vind dat je Pietje een gore streek hebt geleverd. Als jij werkelijk vindt dat er iets niet in orde is met de filters van Pietje, had je hem dat in een PBtje kunnen vertellen. Ik krijg hier werkelijk een smerige smaak van in me bek. En ik van dat achter gesloten deuren als het klopt mag het wel als het fout is moeten we over op PM wie is hier nu de schijnhiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Leest er dan niemand meer een gebruiksaanwijzing? luisteren met pb filter alleen met helm en een emmertje water bij de hand Wil je dood of zo met je emmer water Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 En ik mis een zeer essentieel onderdeel kwa brandveiligheid. een sprinklersysteem? trekontlasting? Voor een filter zonder draden zonder draden?..... Ik zit me dit allemaal eens te lezen en te bekijken, maar ik schrik ervan Wat een knullige zooi, en net als Audio Paul ook al aan toonde doe eens iets aan die aansluiting qua bedrading en veiligheid. Trouwens is dat ding wel Kema gekeurd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Triode, Ik vind dat je Pietje een gore streek hebt geleverd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Wat ik niet begrijp van Triode is dat hij openlijk op het forum de produkten van Pietje Bell loopt te bekritiseren, wat denk je daarmee te bereiken? Als ik het merendeel van de reacties zo lees, dan zijn veel bezitters van de parallelfilters van Pietje er dik tevreden over, als jij je bedenkingen hebt stuur je 'm toch gewoon terug? Ik gebruik al jaren een KE-SNS plug van Kemp maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit opzienbarend grote, maar wel kleine verschillen door heb vernomen als ik het ding in of uit het stekkerblok trok. Overigens hoorde ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Triode, Ik vind dat je Pietje een gore streek hebt geleverd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Probeer het nog eens ... Winnen we dan wat, Peter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 als jij je bedenkingen hebt stuur je 'm toch gewoon terug?ze zijn niet van mij ik heb ze van een kennis om eens te proberen dan zou hij ze moeten terug sturen. En dat beslis ik niet dit is mijn bevinding. Maar jongens luister ga gewoon je gang koop dat ding ik zeg toch niet dat je het niet kopen mag Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 Oeps daar gaan we weer men kan het niet aan en ja hoor we gaan over op de taalen nog meer van die onzin SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Triode, Ik vind dat je Pietje een gore streek hebt geleverd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Probeer het nog eens ... Winnen we dan wat, Peter? Het gaat niet om het winnen Paul. Maar gezien triode's aanmerkingen op Pietjes filter over de veiligheid zou hij toch met een beter antwoord kunnen komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Probeer het nog eens ... Winnen we dan wat, Peter? Het gaat niet om het winnen Paul. Maar gezien triode's aanmerkingen op Pietjes filter over de veiligheid zou hij toch met een beter antwoord kunnen komen. Het gaat inderdaad niet om winnen. Het gaat er om dat hij niet met feiten komt. Destemeer is het een klote streek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Waar heb je moeite mee man ik val jou er toch niet op aan. En dat zeg ik je nogmaals als je niks beters weet stop er dan mee koop zoon ding en klaar. Daarnaast vind ik het geen klotenstreek maar gewoon een bevinding die een ieder mag weten . net zogoed als een ieder jou mening mag weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Waar heb je moeite mee man ik val jou er toch niet op aan.En dat zeg ik je nogmaals als je niks beters weet stop er dan mee koop zoon ding en klaar. Daarnaast vind ik het geen klotenstreek maar gewoon een bevinding die een ieder mag weten . net zogoed als een ieder jou mening mag weten Je hebt dit topic niet goed gelezen. Ik heb filters en ben er zeer tevreden over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Probeer het nog eens ... Winnen we dan wat, Peter? Het gaat niet om het winnen Paul. Maar gezien triode's aanmerkingen op Pietjes filter over de veiligheid zou hij toch met een beter antwoord kunnen komen. Het gaat inderdaad niet om winnen. Het gaat er om dat hij niet met feiten komt. Destemeer is het een klote streek. Destemeer is het een klote streek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Je hebt dit topic niet goed gelezen. Ik heb filters en ben er zeer tevreden over. mooi voor je Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 Tis wel weer ouderwets gezellig hear Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Allemaal koffie jongens ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Probeer het nog eens ... Winnen we dan wat, Peter? Het gaat niet om het winnen Paul. Maar gezien triode's aanmerkingen op Pietjes filter over de veiligheid zou hij toch met een beter antwoord kunnen komen. Het gaat inderdaad niet om winnen. Het gaat er om dat hij niet met feiten komt. Destemeer is het een klote streek. Destemeer is het een klote streek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Allemaal koffie jongens ? Doe maar een bakkie, Henk! Heb je ook Senseo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Allemaal koffie jongens ? Zwart met suiker Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 Trouwens Triode, ik ken genoeg situaties waarbij de gehele audioset incl. de wcd geen randaarde heeft. In zo'n geval zou de SNS plug een niet aangesloten aarde aansluiting hebben, is dat niet nadelig voor de 'veiligheid' Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts