Ruud Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Triode, Inmiddels weet ik wat en wie er achter Triode zit(ten). Ik heb m'n hele verweer dus maar weggehaald,heeft toch geen nut. vr.gr.Theo Beste Theo, Anderen zijn wellicht wel geinteresseerd in jouw verweer Ruud, Ik ga mij niet verweren tegen bedrijven die mij proberen onderuit te halen. Ik sta achter de pietje bell filtertjes. En zoals je weet schopt pietje bell tegen de gevestigde orde, dan kan je dit soort reakties verwachten, vervelend maar wel begrijpelijk. Ik wil wel eens een demo komen geven, kun je zelf oordelen. vr.gr.Theo Beste Theo, Misschien is het woord verweer wat ongelukkig gekozen lees dus filosofie Amstelveen is niet ver van Almere......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Nu als je denkt dat je gelijk heb kom je zeker met uitlegal is het alleen maar om je klanten gerust te stellen en waarom jou filter wel zou werken en dat de opbouw wel aan de regelvoorschriften doet. Die uitleg is ver beneden de maat Triode. Als dat filter niet aan de veligheidsregels voldoet noem dan man en paard en leg uit wat er niet klopt i.p.v. te suggereren. Dan heeft Pietje daar ook wat aan. Pietje heeft duidelijk te kennen gegeven dat ie open staat voor kritiek maar dan wel opbouwende. Als je dan zo deskundig bent en vindt dat het niet aan de regels voldoet neem dan via een PB of e-mail contact met hem op. Je houding tot dusver is zondermeer een negatieve en daar kopen we niks voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 De volgende stap zou voor mij zijn: Schroef de SNS plug open en toon aan dat hij net zo 'onveilig' is als het filter van Pietje Bell, ofwel er zullen veel overeenkomsten blijken te zijn in de opbouw. Mijn broer heeft een Powerstrip met ingebouwde SNS plug, als het moet gaat ie open en dan zeg ik wat erin zit. Zie je dit al gebeuren Triode? Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Nu als je denkt dat je gelijk heb kom je zeker met uitlegal is het alleen maar om je klanten gerust te stellen en waarom jou filter wel zou werken en dat de opbouw wel aan de regelvoorschriften doet. Die uitleg is ver beneden de maat Triode. Als dat filter niet aan de veligheidsregels voldoet noem dan man en paard en leg uit wat er niet klopt. Dan heeft Pietje daar ook wat aan. Pietje heeft duidelijk te kennen gegeven dat ie open staat voor kritiek maar dan wel opbouwende. Je houding tot dusver is zondermeer een negatieve en daar kopen we niks voor. Is ook niet de bedoeling wat te verkopen En wat jij beneden pijl vind vind ik op normaal niveau de meden mens een waarschuwing geven Ook hou ik je niet tegen een filter van P.Bell te kopen ga je gang Dan ook nog eens hij verkoopt ze en beweerd dat het O'k is nu dan kan hij dat toch ook gewoon hier eens uitleggen Ik hoef toch geen uitleg te geven wat er niet aan klopt ik neem aan dat als P.Bell thuis is in de elektra het zelf wel kan ondeken Daarnaast als ik het geheel zou uitleggen geef ik ook zoo zijn filter bloot en dat noem ik nou de handel van een ander stuk maken . Ook kan een ieder dan zelf een filter maken en is hij dus zijn handel kwijt. Ik hoef zijn klanten niet gerust te stellen dat moet hij maar doen. Ik geeft alleen aan dat als er door het plaatsen van zijn filter iets fout kan gaan en je dan dus nergens terecht kunt En een gewaarschuwd mens telt voor twee verder maakt het mij/ons niks uit Eind waarschuwing doe allen wat je niet laten kunt Verder wens ik P.Bell natuurlijk nog veel klanten toe maar ook hoop ik dat hij zijn filter nog eens onder de loep neemt. En er eens goed over nadenkt (moet geen probleem voor hem zijn toch) Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 Geen probleem SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Ik heb zojuist de eerste indruk achter de rug van het Pietje Bell filter. Maar door de bijdrages van triode, heb ik even geen behoefte hier een stukje neer te zetten 1 ding wil ik alvast wel zeggen de Kemp SNS plug heeft een jaar voor niks in m'n stekkerblok gezeten..................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 En ik mis een zeer essentieel onderdeel kwa brandveiligheid. een sprinklersysteem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 En ik mis een zeer essentieel onderdeel kwa brandveiligheid. een sprinklersysteem? trekontlasting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Ik heb zojuist de eerste indruk achter de rug van het Pietje Bell filter. Maar door de bijdrages van triode, heb ik even geen behoefte hier een stukje neer te zetten 1 ding wil ik alvast wel zeggen de Kemp SNS plug heeft een jaar voor niks in m'n stekkerblok gezeten..................... Nou, da's lekker Wat heeft de bijdrage van Triode nu met jouw mening te maken. Eerst maak je ons nieuwsgierig en dat laat je het mes in het varken steken Ik zeg altijd maar zo, wie A zegt, moet ook bortus zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 De 'promotie' bij Kemp op de website lijkt mij een leuke aanleiding voor een rechtszaak door bijv. Krell : Citaat: "De ontwerpers van Krell (en vele andere merken) hebben dus duidelijk het lichtnet niet serieus genomen. Dit verklaart dat zij aan hun eindversterkers een vast rubberen lichtnetsnoer maken... " Met de SNS plug ingbouwd is het standaard netsnoer van een FPB600 (en niet FTB 600 zoals Kemp hem noemt op de NL site!!) opeens goed voor weet ik het wat voor verbeteringen, ik heb echt de neiging om Krell en co een mailtje te sturen met deze foute 'promotie' Overigiens had Krell zijn redenen om een vast netsnoer te monteren en niet een losneembare. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 En ik mis een zeer essentieel onderdeel kwa brandveiligheid. een sprinklersysteem? trekontlasting? Trekontlasting = onwillige drol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 En ik mis een zeer essentieel onderdeel kwa brandveiligheid. een sprinklersysteem? trekontlasting? Trekontlasting = onwillige drol Praat me d'r niet van! Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 En ik mis een zeer essentieel onderdeel kwa brandveiligheid. een sprinklersysteem? trekontlasting? Voor een filter zonder draden Ja je kunt van alles verzinnen en het filter met bedrading behoed geen trekontlasting dit om dat het niet in en uit getrokken kan Of bezit die ML van jou soms binnen in wandcontactdozen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 En ik mis een zeer essentieel onderdeel kwa brandveiligheid. een sprinklersysteem? trekontlasting? Voor een filter zonder draden zonder draden?..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 En ik mis een zeer essentieel onderdeel kwa brandveiligheid. een sprinklersysteem? trekontlasting? Voor een filter zonder draden zonder draden?..... Het geheel lezen en Quote dan kom je wat verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Leuk allemaal die netfilters geopend en wel...toevallig iemand een pic van de befaamdde seec-netfilters Kwam ik tegen op het net Voor de doe-het-zelver Schema van de netfilter Ziet er grappig uit...als het ook klinkt is het natuurlijk helemaal kaassie! Ik heb gelukkig geen technische kennis in die zin "dat bouw ik wel ff" maar zit eraan tedeken om deze telaten maken [maatje van me is electricus] endus vrij handig met dit soort spul. EDIT: Sorry was niet de bedoeling om er een grote pics op tezetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Nou, da's lekker Wat heeft de bijdrage van Triode nu met jouw mening te maken. Eerst maak je ons nieuwsgierig en dat laat je het mes in het varken steken Ik zeg altijd maar zo, wie A zegt, moet ook bortus zeggen Haha leuke uitdrukking Sodejuu Nu ff serieus, ik heb pas een zeer korte impressie achter de rug. Ik ben pas een uurtje echt aan het luisteren. Maar ik kan nu al zeggen dat de Kemp SNS plug (waar nu het PB filter zit) met meer dan een straatlengte verslagen word Meer detail / betere plaatsing / mooie 'zwarte' achtergrond / alles lijkt meer 1 geheel / en waar ik zo bang voor was, geen verlies van dynamiek!!!!! Binnenkort meer Mijn recentie tallent is prut natuurlijk, sorry hiervoor. Kijk als ik nu een verslag zou maken van het onlangs gehouden Rock Werchter festival, zou dit me stukken beter afgaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 Het geheel lezen en Quote dan kom je wat verder Doe dat, dan zie je meteen een sterk staaltje van smaad, slechte kennis van de Engelse taal en meer moois Kemp elektro niks de Engelstalige smaad Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Triode, Ik vind dat je Pietje een gore streek hebt geleverd. Als jij werkelijk vindt dat er iets niet in orde is met de filters van Pietje, had je hem dat in een PBtje kunnen vertellen. Ik krijg hier werkelijk een smerige smaak van in me bek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Leest er dan niemand meer een gebruiksaanwijzing? luisteren met pb filter alleen met helm en een emmertje water bij de hand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts