Jump to content

De set van Zoveelste Henk....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Beste Andre

Dat klopt wel, maar ik denk dat je de DVD-speler de DVD's moet laten doen en de CD speler de CD's. Ik ga eens kijken of er een mogelijkheid bestaat om een andere CD-speler te testen. Ik ken nog wel iemand met zo'n Meridian. Ben benieuwd naar het resultaat.

Laat tzt wel wat weten.

Groet,

Dutch9911.

De voorversterker is een Sphinx Project 2 mk2 en de eind een Project 18.

Ik wil de DVD-audio van Rumours nog bestellen, dus als die voor de 17e binnen is, neem ik hem mee. Ik weet overigens niet helemaal zeker of ik er de 17e bij ben i.v.m. verbouwing van de andere woning.

Gezien de 17e juli voor zowel Henk als Andr

Beste Coen,

Volgens mij had Hans tot midden augustus vakantie (als ik het mij goed herinner). Wellicht even de reactie van Hans afwachten. Ik ga dit jaar niet op vakantie (helaas), ben dus flexibel.

Beste Andre,

Ik heb een kabelverbinding (wel alleen het basisabbonement, maar toch denk ik snel genoeg), maar wat is een FTP?

Groeten,

Dutch9911

Beste Andre,

Ik heb een kabelverbinding (wel alleen het basisabbonement, maar toch denk ik snel genoeg), maar wat is een FTP?

Groeten,

Dutch9911

Ftp staat voor 'file transfer protocol' en in de praktijk kun je hiermee bestanden over en weer verzenden.

Ik kan bijv. zo'n programma (ftp server) starten en jij kunt dan bestanden naar mijn pc sturen als je weet wat mijn ipnummer is, uiteraard verleen ik je toegang met een username en password.

Volgens mij kun je mijn ftp server zelfs met internet explorer bereiken, bestanden oversturen is dan een kwestie van slepen :)

Met de kabel heb je waarschijnlijk 16KB/s uploadsnelheid, dus dat valt nog mee.

De 2 zaterdagen in augustus komen mij beter uit, ik denk dat ik dan ook geen storingsdienst heb.

Andr

Klinkt gemakkelijk. Goed idee! We kunnen de rest misschien via PB regelen?

Groet,

Dutch9911

Ja, da's goed, ik heb m'n servertje al klaar staan :)

Andr

De voorversterker is een Sphinx Project 2 mk2 en de eind een Project 18.

Ik wil de DVD-audio van Rumours nog bestellen, dus als die voor de 17e binnen is, neem ik hem mee. Ik weet overigens niet helemaal zeker of ik er de 17e bij ben i.v.m. verbouwing van de andere woning.

Gezien de 17e juli voor zowel Henk als Andr

Guest muziekfreak

@zoveelste Henk

Foto van de achterzijdde kappa 9

Ik heb de plaatjes bekeken op de site van Andre...moet zeggen dat plaatjes een beetje onderbelicht zijn, maar dit drukt de pret niet. Ik zie Henk dat jij nog de orginele plaatjes ertussen hebt zitten...mijn vraag is waarom die blikken plaatjes ertussen :huh: ...als je hier en stuk goede stevige kabel als brug gebruikt scheelt een stuk in het geluid.

Dit is niet als kritiek bedoelt Henk...maar echt het scheelt wel...die blikken plaatje zijn ronduit uhmmm bagger kwa verbindingingen ;)

Wel leuk trouwens die groepsfoto :D

Sorry Henk, en alle anderen, dat ik niet eerder iets van me heb laten horen...

De laatste weken zijn nogal emotioneel/zwaar geweest en dan komen dit soort dingen op een laag pitje te staan. Ook heb ik een nieuwe computer die ik eerst configuren moest.

Mijn bijdrage:

Toen ik op de 3e ICC dag naar Wageningen reed was het echt noodweer!! Ik werd bijkans van de weg geblazen...desniettegenstaande was ik nog te vroeg ook. Ik had mezelf kennelijk onderschat want reeds om 12 uur was ik ter plekke. Natuurlijk was het wel de uitgelezen kans om even alleen op de hotspot te kunnen luisteren! Het geluid was in verhouding met mijn eigen set, die je toch als soortement referentie gebruikt, veel opener en ruimtelijker. Maar daar is de akoestiek bij mij ook debet aan! Ook staan mijn luidsprekerboxen te dicht bij elkaar i.v.m. ruimtegebrek. Saillant detail in dezen is dat de basweergave op de hotspot zeer gefundeerd is....iets wat later niet het geval bleek te zijn toen ik op de 2e rij (2e rangs) naast Hans zat. Deze maakte terecht de opmerking dat de bas niet of nauwelijks aanwezig was. Dit lijkt me puur een akoestisch probleem. De toch wel aparte afmetingen van de luisterruimte laten een goede lagetonenweergave op iedere willekeurige plek niet toe! Dit buiten beschouwing latende moet ik concluderen dat de set van Henk toch een zeer prettig, gedetailleeerd en ruimtelijk geluid laat horen. Ook presteerde de Meridian verrassend goed! Een speler die niet agressief is, integendeel... een zeer rustige ietwat ingetogen c.d.-speler die niet onderdoet voor de Philips/Northstar combinatie. Iets wat eigenlijk iedereen verbaasde (sorry Andr

Beide weekenden ben ik dus op vakantie.....

Maar 'n week later zou wel kunnen, het zou dan 21 Augustus worden.

En gezien je de laatste week van juli al vertrekt zijn dat volgens mij VIER weken vakantie i.p.v. de toch al schandalige drie ;) Lijkt wel een leraar die Hans :huh:

Enfin, 21 augustus is wat ons betreft ook prima ... wat vinden de overige leden hiervan ?????

Beide weekenden ben ik dus op vakantie.....

Maar 'n week later zou wel kunnen, het zou dan 21 Augustus worden.

En gezien je de laatste week van juli al vertrekt zijn dat volgens mij VIER weken vakantie i.p.v. de toch al schandalige drie ;) Lijkt wel een leraar die Hans :huh:

Enfin, 21 augustus is wat ons betreft ook prima ... wat vinden de overige leden hiervan ?????

Van 24/7 t/m 15/8 zijn maar drie weken hoor..... :rolleyes:

21 augustus gaat mij ook wel lukken :)

Vandaag was de ergste pechdag sinds jaren :mad2:

M'n Astra'tje heeft een oude accu en dat liet ie me weten ook, dus fijn niet starten zonder starthulp van m'n busje, de ruitenwissers bewogen eventjes en daarna niet meer en bij het pinnen bij 'dat z