Sodejuu Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Nou kijk, daar hebben we wat aan De Moerch valt dus af (is toch een mooie arm ). Als ik dan toch een nieuw armboard moet hebben, dan kan ik net zo lief voor een SME arm kiezen. De prijzen van een DP6 en een 309 lopen niet zoveel uit elkaar. Tel je dan nog de extra €200 erbij voor de mountingplate, ben je met de SME dus goedkoper uit en qua constructie eigenlijk ook weer wat beter, omdat er dus minder schroef- en stelwerk nodig is (1 plaat minder, die tevens demontabel is). Een andere optie is misschien een Linn arm Die zou wel op een Regaplaat moeten passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Nou kijk, daar hebben we wat aan De Moerch valt dus af (is toch een mooie arm ). Als ik dan toch een nieuw armboard moet hebben, dan kan ik net zo lief voor een SME arm kiezen. De prijzen van een DP6 en een 309 lopen niet zoveel uit elkaar. Tel je dan nog de extra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Nou kijk, daar hebben we wat aan De Moerch valt dus af (is toch een mooie arm ). Als ik dan toch een nieuw armboard moet hebben, dan kan ik net zo lief voor een SME arm kiezen. De prijzen van een DP6 en een 309 lopen niet zoveel uit elkaar. Tel je dan nog de extra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Beste Henk, Moet op mijn Leonardo ook een ander arm-board voor een SME-arm of past deze zo op het Rega-board? Welke SME-arm adviseer jij mij trouwens op de Leonardo i.c.m. m'n Benz Micro Glider L2 element? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Beste Henk, Moet op mijn Leonardo ook een ander arm-board voor een SME-arm of past deze zo op het Rega-board? Welke SME-arm adviseer jij mij trouwens op de Leonardo i.c.m. m'n Benz Micro Glider L2 element? Beste Paul, Ook op een Transrotor Leonardo zal de bevestiging aangepast moeten worden. Deze is van een andere orde als van een Transrotor Fat Bob S. De arm die het mooist is is een SME series 5 maar die kost niet te weinig, de arm die hier heel dicht in de buurt komt is een Transrotor SME 3500 dit is een uitgeklede series 5 ( niet zo lux) maar wel met de kwaliteiten van een 5 maar wel een veel lagere prijs, ook met de zelfde lagering, zilverdraad ,ook magnesium konische tube en een losse shell , waarmee je de Azimuth evt. kunt instellen , dit kan bij de 5 niet ,maar of dat nodig is bij perfecte elementen valt te betwijvelen. Zijn de elementen niet perfect dan is het wel een hele mooie bijkomstigheid. Een series 4 is een niveau lager. En de Nieuwe M is wel beter dan jou Rega , maar haald lang niet de kwaliteiten van een 3500. Een SME 309 heeft wat meer kleuring en maakt het allemaal iets warmer. Als je ooit nog eens van element wisselt in de toekomst dan zou ik een 3500 overwegen. MvG, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Nou kijk, daar hebben we wat aan De Moerch valt dus af (is toch een mooie arm ). Als ik dan toch een nieuw armboard moet hebben, dan kan ik net zo lief voor een SME arm kiezen. De prijzen van een DP6 en een 309 lopen niet zoveel uit elkaar. Tel je dan nog de extra Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 The Transrota arms are based on the Model 309 and are very good arms as a result, however, they should not be confused with a Series V. Thank you for writing to us. Sincerely, SME LIMITED Alastair Robertson-Aikman Managing Director Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Beste Henk, Moet op mijn Leonardo ook een ander arm-board voor een SME-arm of past deze zo op het Rega-board? Welke SME-arm adviseer jij mij trouwens op de Leonardo i.c.m. m'n Benz Micro Glider L2 element? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Henk bedoelt ongetwijfeld dat wanneer je een andere arm overweegt, de 3500 een aanrader is.Er bestaat volgens mij geen element dat niet goed zou passen in de SME V, IV, 309/3500. En dat geldt ook voor de Graham armen, die in dezelfde prijsklasse al de IV en de V liggen, zo goed als onbereikbaar dus. Beste Kraus, Uit deze reactie van Henk: Als je ooit nog eens van element wisselt in de toekomst dan zou ik een 3500 overwegen. maak ik op dat hij de Glider niet geschikt acht, hetgeen mij ook een beetje verbaasd. Eigenlijk heb ik zelf een 309 in gedachten, maar de 3500 is zeker een optie. Is de 3500 trouwens ook in zilverkleur verkrijgbaar? Dat staat wat mooier op de Leonardo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Ik meen 'm al eens in het zilver gezien te hebben, maar het kan ook een IV zijn geweest. Zilver is idd mooier op een Leo. Ik denk dat de Glider geen probleem is voor die armen. Ik weet dat je Henk een beetje kent en dan wat sneller tussen de regels door de info zoekt, maar volgens mij is er nu geen extra info tussen de regels. Hou het er maar op dat het op z'n Drents/Fries omschreven is Ik zie ook een beetje op tegen de prijs van de 3500 (FL1000,- meer dat de 309 ), maar hij schijnt heel wat beter te zijn. Ik moet er nog ff over dubben. Maar als ik toch een nieuw armbord moet hebben, kan ik het ouwe toch gewoon laten zitten en met 2 armen gaan spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Beste Paul , Wat Kraus zegt , is correct. Een SME 309,4,3500,5 zijn allemaal geschikt voor heel veel verschillende elementen. Wat dat betreft kun je aan een M2 denken of een 309 of............................ Maar als je een super arm wilt die niets toevoegd of weglaat dan zou ik een 3500 doen. mvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Nog iets. Hebben die SME's geen standaard demping op de lift of wat moet die "Bed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Beste Paul , Wat Kraus zegt , is correct. Een SME 309,4,3500,5 zijn allemaal geschikt voor heel veel verschillende elementen. Wat dat betreft kun je aan een M2 denken of een 309 of............................ Maar als je een super arm wilt die niets toevoegd of weglaat dan zou ik een 3500 doen. mvG, Haudio Dus wel, je bracht me al aan het twijfelen! Is de SME 3500 ook in het zilver verkrijgbaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Wanneer wordt de SME homepage eens bij gewerkt De 3500 is daar nergens te vinden. Wel de M2, maar die heeft hetzelfde probleem als een Linn arm, nl een cilindrische armbuis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Wanneer wordt de SME homepage eens bij gewerkt De 3500 is daar nergens te vinden. Wel de M2, maar die heeft hetzelfde probleem als een Linn arm, nl een cilindrische armbuis Ja, ik miste ook al het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Volgens de naam van deze foto van een welbekende site zou dit een zilveren SME 3500 moeten zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 kijk eens HIER Beneden op de site staat een plaatje van een Orfeo met een SME3500 en raad eens in welke kleur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Nou ja, blijkbaar zijn we eruit. Iedereen aan de SME3500. Dan maar 1000 piek meer sparen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Ja, en kijk ook eens hier: En daar was ik in april voor een luisterbezoek! Jonge jonge, ik word Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Ja, en kijk ook eens hier: En daar was ik in april voor een luisterbezoek! Jonge jonge, ik word Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Grappig dat de Masterbase blokjes ook hier hun weg vinden, al ziet dit er niet zo profi uit En dan de kleur van de muur Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Iets groter plaatje...... Overigens komt de eigenaar van deze Fat Bob (Tony) binnenkort mijn kant op met een Array phonotrap! Die Array is zeker een phonotrap die nadere aandacht verdient, Tony heeft 'm in ieder geval besteld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Je hebt ook een andere n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2004 Report Share Posted 26 juli 2004 Masterbaseblokjes hebben onder een Fat Bob niets te zoeken, evenals trouwens de door Transrotor meegeleverde plaatjes bij de spikes. Plaatjes Welke plaatjes KEEEEEEEES Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts