J.A.NP Posted 12 juli 2004 Report Share Posted 12 juli 2004 Ik wil eens inventariseren of er ook belangstelling is om in een kleine groep muziek te beluisteren. Ik denk dan aan een groepje van drie of vier personen die beurtelings, zeg 1 x per maand, bij elkaar een avondje luisteren. Lijkt me de kans om ook eens nieuwe zaken te beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 juli 2004 Report Share Posted 12 juli 2004 Ik wil eens inventariseren of er ook belangstelling is om in een kleine groep muziek te beluisteren. Ik denk dan aan een groepje van drie of vier personen die beurtelings, zeg 1 x per maand, bij elkaar een avondje luisteren. Lijkt me de kans om ook eens nieuwe zaken te beluisteren. Lijkt me wel leuk, maar dan zou het handig zijn om aan te geven w Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.A.NP Posted 12 juli 2004 Author Report Share Posted 12 juli 2004 Ikzelf woon in Zaanstad. Maar dit soort zaken moet je natuurlijk even op elkaar afstemmen evenals de muziekvoorkeuren. Ik heb een brede muzieksmaak maar iets als bijvoorbeeld hardrock heeft niet mijn interesse. Wel (avantgard)jazz, wereldmuziek, contemporaine muziek en blues bijvoorbeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts