JSA Posted 14 juli 2004 Report Share Posted 14 juli 2004 Zijn er hier ook toevallig mensen met svs- subwoofers? Ik wil een pb2-plus bestellen. Ze zijn alleen in de v.s. te koop, dus even beluisteren van te voren zit er niet in. Ik ben niet zo'n voorstander van doof kopen, misschien iemand met hetzelfde model die ik kan beluisteren? http://www.svsubwoofers.com/subs_pb2_plus.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Leuk speelgoedje zo`n svs-sub. Daar kunnen de buren ook volop van genieten. De prijs valt nog wel mee. Ik denk dat je zoiets eens moet vergelijken met een rel [misshien dat ze in de audiowinkel meer over deze sub weten] en je meer kunnen vertellen over de kwaliteit. Ziet er wel mooi uit die kist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 Rel, ja daaaaaaaag rofl Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Ik zou eens kijken bij de buren van htforum. Daar zijn er inmiddels hele volksstammen met SVS subwoofers. Garmt zie ik hier niet veel maar die kan je er ook veel over vertellen. Ik ken ze zelf niet maar ik heb wel vaker gelezen dat ze eigenlijk meer geschikt zijn voor ht dan voor muziek. Voor HT schijnt het echt iets bijzonders te zijn maar voor audio zou ik de moeite niet nemen. Dan kun denk ik beter hier iets beluisteren en aanschaffen. Je moet volgens mij ook echt wel een hardcore liefhebber zijn. Ik heb een Visonik subwoofer en die zien er veel mooier uit en ik kan mijn huis er mee laten trillen. Daar heb ik echt geen SVS voor nodig. Er zijn nog wel meer goede merken in die prijsklasse. Voor sommigen schijnt dat echter nog niet genoeg te zijn. Die willen nog meer . Dan komt SVS in beeld. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 juli 2004 Author Report Share Posted 15 juli 2004 Ik zou eens kijken bij de buren van htforum. Daar zijn er inmiddels hele volksstammen met SVS subwoofers. Garmt zie ik hier niet veel maar die kan je er ook veel over vertellen.Ik ken ze zelf niet maar ik heb wel vaker gelezen dat ze eigenlijk meer geschikt zijn voor ht dan voor muziek. Voor HT schijnt het echt iets bijzonders te zijn maar voor audio zou ik de moeite niet nemen. Dan kun denk ik beter hier iets beluisteren en aanschaffen. Je moet volgens mij ook echt wel een hardcore liefhebber zijn. Ik heb een Visonik subwoofer en die zien er veel mooier uit en ik kan mijn huis er mee laten trillen. Daar heb ik echt geen SVS voor nodig. Er zijn nog wel meer goede merken in die prijsklasse. Voor sommigen schijnt dat echter nog niet genoeg te zijn. Die willen nog meer . Dan komt SVS in beeld. Conqubite ik hoor juist hele goede verhalen over muziek met deze sub. Misschien dat die ronde daar minder geschikt voor zijn. Ach in films komt ook muziek voor, Op htforum is idd meer te vinden, kzal daar eens reageren reviewtje: http://www.hometheaterforum.com/htforum/sh...threadid=146561 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Waarom geen 12" eton in een gesloten behuizing met een 500W Hypex, succes gegarandeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Waarom geen 12" eton in een gesloten behuizing met een 500W Hypex, succes gegarandeerd. Beste, Sorry maar die Hypex modules vind ik dus echt bagger. SVS begrijpt het, want de topmodellen worden geleverd met een Crown K1. Van Rel moet ik ook de eerste chte strakke en ongekleurde subwofoer nog meemaken. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 Ik gebruik zelf ook geen Hypex, maar het is i.i.g. gemakkelijk te bouwen voor een leek. De nieuwe klasse D hypex (met Philips UCD techniek) lijkt me overigens wat beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 die subs is weer helemaal uit. het is ook nog nooit wat geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 die subs is weer helemaal uit.het is ook nog nooit wat geweest. Beste Joopus, Welke subs zijn helemaal uit? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 Welke subs zijn wel goed voor gewone stereo weergave? Merk en type graag. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 Beste Hubertinus, Mackie HRS 120. http://www.mackie.com/products/hrs120/index.html Dit is de strakkste en droogste sub die je voor dit geld en het dubbelle zal vinden. Het laag is servo gestuurd. Er zit voor eht eerst een echt goede eindtrap in. Wanneer je deze mackie een keer hebt gehoord, weet je pas hoe slecht het overige aanbod's aan sub's eigenlijk is. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 Welke subs zijn wel goed voor gewone stereo weergave? Merk en type graag. Hubertinus geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 die subs is weer helemaal uit.het is ook nog nooit wat geweest. Beste Joopus, Welke subs zijn helemaal uit? Groeten, Bas allemaal. ik ben het wel met je eens dat er een hoop rotzooi is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 17 juli 2004 Author Report Share Posted 17 juli 2004 wat een onzin, een ht set kan niet zonder een sub. het is niets voor niets een apart kanaal. dus scheer je weg uit mijn topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 wat een onzin, een ht set kan niet zonder een sub. het is niets voor niets een apart kanaal.dus scheer je weg uit mijn topic Helemaal gelijk Jasper, Misschien dan gelijk zoiets om op te zitten: Gaat van 5 Hz tot 3 Khz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 17 juli 2004 Report Share Posted 17 juli 2004 Welke subs zijn wel goed voor gewone stereo weergave? Merk en type graag. Hubertinus geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 5Hz-3Khz Idd Peter,maar veels te duur.Hier thuis gratis vibreren op de wasmachine als de trommel weer in onbalans is geraakt door m'n hartediefje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 En de zo geroemde Velodyne subwoofers dan? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 juli 2004 Author Report Share Posted 18 juli 2004 Weet wel dat de service support van Velodyne 10x niks is, mailtjes die nooit beantwoord worden etc. en ik vind ze niet stil, die amps kunnen nog wel eens ruizen en dat hoor je bij stille passages in een film. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Hij wordt niet gebruikt voor film. Maar dat ruisen doet hij dan ook in stille passages bij muziek. Heb jij nog alternatieven JSA? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 juli 2004 Author Report Share Posted 18 juli 2004 http://www.thielaudio.com/THIEL_Web/Pages/subwo1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Subs, surround wat is dat? ht?? geen idee. mijn TV is een XXXX weet ik veel hoeveel jaar oud. zonder afstand bediening (heb ik wel maar die moet ik weer een maken, ben er al zo vaak op gaan staan dat deze telkens iets stukker gaat) het enige wat ik ooit aan ht (waar dat dan ook voor mag staan) heb gekocht is een regio vrij DVD speler bij de makro voor 50 euro. Mijn TV en video recorder zijn allemaal left-overs van andere die nieuwe dingen gingen kopen. Het enige wat ik jammer vindt is dat mijn TV zo'n lompe bak is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Subs, surround wat is dat? ht?? geen idee. mijn TV is een XXXX weet ik veel hoeveel jaar oud. zonder afstand bediening (heb ik wel maar die moet ik weer een maken, ben er al zo vaak op gaan staan dat deze telkens iets stukker gaat) het enige wat ik ooit aan ht (waar dat dan ook voor mag staan) heb gekocht is een regio vrij DVD speler bij de makro voor 50 euro. Mijn TV en video recorder zijn allemaal left-overs van andere die nieuwe dingen gingen kopen. Het enige wat ik jammer vindt is dat mijn TV zo'n lompe bak is. Hahaha, same for me! Hoort dit onderwerp niet in Video? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts