Jump to content

SVS

JSA
 Share

Recommended Posts

Guest muziekfreak

Leuk speelgoedje zo`n svs-sub. Daar kunnen de buren ook volop van genieten. De prijs valt nog wel mee. Ik denk dat je zoiets eens moet vergelijken met een rel [misshien dat ze in de audiowinkel meer over deze sub weten] en je meer kunnen vertellen over de kwaliteit. Ziet er wel mooi uit die kist. :)

Ik zou eens kijken bij de buren van htforum. Daar zijn er inmiddels hele volksstammen met SVS subwoofers. Garmt zie ik hier niet veel maar die kan je er ook veel over vertellen.

Ik ken ze zelf niet maar ik heb wel vaker gelezen dat ze eigenlijk meer geschikt zijn voor ht dan voor muziek. Voor HT schijnt het echt iets bijzonders te zijn maar voor audio zou ik de moeite niet nemen. Dan kun denk ik beter hier iets beluisteren en aanschaffen. Je moet volgens mij ook echt wel een hardcore liefhebber zijn. Ik heb een Visonik subwoofer en die zien er veel mooier uit en ik kan mijn huis er mee laten trillen. Daar heb ik echt geen SVS voor nodig. Er zijn nog wel meer goede merken in die prijsklasse. Voor sommigen schijnt dat echter nog niet genoeg te zijn. Die willen nog meer :huh: . Dan komt SVS in beeld.

Conqubite

Ik zou eens kijken bij de buren van htforum. Daar zijn er inmiddels hele volksstammen met SVS subwoofers. Garmt zie ik hier niet veel maar die kan je er ook veel over vertellen.

Ik ken ze zelf niet maar ik heb wel vaker gelezen dat ze eigenlijk meer geschikt zijn voor ht dan voor muziek. Voor HT schijnt het echt iets bijzonders te zijn maar voor audio zou ik de moeite niet nemen. Dan kun denk ik beter hier iets beluisteren en aanschaffen. Je moet volgens mij ook echt wel een hardcore liefhebber zijn. Ik heb een Visonik subwoofer en die zien er veel mooier uit en ik kan mijn huis er mee laten trillen. Daar heb ik echt geen SVS voor nodig. Er zijn nog wel meer goede merken in die prijsklasse. Voor sommigen schijnt dat echter nog niet genoeg te zijn. Die willen nog meer :huh: . Dan komt SVS in beeld.

Conqubite

ik hoor juist hele goede verhalen over muziek met deze sub. Misschien dat die ronde daar minder geschikt voor zijn. Ach in films komt ook muziek voor,

Op htforum is idd meer te vinden, kzal daar eens reageren :)

reviewtje: http://www.hometheaterforum.com/htforum/sh...threadid=146561

Waarom geen 12" eton in een gesloten behuizing met een 500W Hypex, succes gegarandeerd.

Beste,

Sorry maar die Hypex modules vind ik dus echt bagger. SVS begrijpt het, want de topmodellen worden geleverd met een Crown K1. :)

Van Rel moet ik ook de eerste chte strakke en ongekleurde subwofoer nog meemaken.

Groeten,

Bas

Beste Hubertinus,

Mackie HRS 120. http://www.mackie.com/products/hrs120/index.html

Dit is de strakkste en droogste sub die je voor dit geld en het dubbelle zal vinden. Het laag is servo gestuurd. Er zit voor eht eerst een echt goede eindtrap in. Wanneer je deze mackie een keer hebt gehoord, weet je pas hoe slecht het overige aanbod's aan sub's eigenlijk is.

Groeten,

Bas

Weet wel dat de service support van Velodyne 10x niks is, mailtjes die nooit beantwoord worden etc. en ik vind ze niet stil, die amps kunnen nog wel eens ruizen en dat hoor je bij stille passages in een film.

Guest Hubertinus

Hij wordt niet gebruikt voor film. Maar dat ruisen doet hij dan ook in stille passages bij muziek. Heb jij nog alternatieven JSA?

Hubertinus

Subs, surround wat is dat?

ht?? geen idee.

mijn TV is een XXXX weet ik veel hoeveel jaar oud. zonder afstand bediening (heb ik wel maar die moet ik weer een maken, ben er al zo vaak op gaan staan dat deze telkens iets stukker gaat)

het enige wat ik ooit aan ht (waar dat dan ook voor mag staan) heb gekocht is een regio vrij DVD speler bij de makro voor 50 euro. :)

Mijn TV en video recorder zijn allemaal left-overs van andere die nieuwe dingen gingen kopen. :)

Het enige wat ik jammer vindt is dat mijn TV zo'n lompe bak is.

Subs, surround wat is dat?

ht?? geen idee.

mijn TV is een XXXX weet ik veel hoeveel jaar oud. zonder afstand bediening (heb ik wel maar die moet ik weer een maken, ben er al zo vaak op gaan staan dat deze telkens iets stukker gaat)

het enige wat ik ooit aan ht (waar dat dan ook voor mag staan) heb gekocht is een regio vrij DVD speler bij de makro voor 50 euro. :)

Mijn TV en video recorder zijn allemaal left-overs van andere die nieuwe dingen gingen kopen. :)

Het enige wat ik jammer vindt is dat mijn TV zo'n lompe bak is.

Hahaha, same for me!

Hoort dit onderwerp niet in Video? ;)