cgm Posted 20 februari 2005 Report Share Posted 20 februari 2005 Toch begrijp ik niet waar het probleem ligt bij ALCO. Misschien vindt hij de voorpret het leukst.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 februari 2005 Author Report Share Posted 20 februari 2005 Toch begrijp ik niet waar het probleem ligt bij ALCO. waarom hij nog geen draaitafel gekocht heeft. In die 4 jaar zal er toch wel ergens een draaitafel te koop zijn geweest die hem heeft kunnen bekoren. Zoals ik ergens eerder al aangaf, ben ik echt niet 4 jaar lang bezig geweest met twijfelen wel/niet een draaitafel te kopen. (zou niet best zijn, als ik daar 4 jaar voor nodig had ) Alleen een maandje of 1,5 geleden toen ik op die LP/CD beurs liep, en 'n stuk of 15 mooie LP's vond, toen begon 't weer te kriebelen. Daarvoor ben ik in die 4 jaar wel op meer (en grotere) beurzen geweest, maar toen viel 't me meestal vies tegen. Ik denk dat er iets is wat hij niet wil zeggen/bekennen... Hmm, zou je denken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 20 februari 2005 Report Share Posted 20 februari 2005 Ik denk het wel! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 februari 2005 Report Share Posted 20 februari 2005 Degene die Alco over de streep trekt voor een draaitafel, krijgt van mij een drankje naar keuze! Ik heb het nl. jaren geleden al bij hem opgegeven! .... en zeg nou niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 februari 2005 Author Report Share Posted 20 februari 2005 Is dat alles AudioPaul...een drankje naar keuze ? Zo iemand verdiend toch wel wat meer ?! Jarenlang kocht ik maar raak, en nou doe ik 'n keer (heeel) rustig aan voordat ik zomaar iets koop, is 't weer niet goed Met 'n beetje geduld en mazzel zien jullie vanzelf een keer bij de topic 'Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten' een reactie van ondergetekende. Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 februari 2005 Report Share Posted 20 februari 2005 Is dat alles AudioPaul...een drankje naar keuze ? Zo iemand verdiend toch wel wat meer ?! Jarenlang kocht ik maar raak, en nou doe ik 'n keer (heeel) rustig aan voordat ik zomaar iets koop, is 't weer niet goed Met 'n beetje geduld en mazzel zien jullie vanzelf een keer bij de topic 'Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten' een reactie van ondergetekende. Greetings, Alco Beste Alco, Je begreep natuurlijk allang dat ik maar een beetje zat te dollen, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 februari 2005 Author Report Share Posted 20 februari 2005 Beste Alco, Je begreep natuurlijk allang dat ik maar een beetje zat te dollen, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 He Alco, Hoe gaat het nu verder met "jouw" draaitafel?? Het uiterlijk zal je denk ik wel niet aanspreken (trouwens niet zilver maar zwart) maar toch.. en bovenal wel heel erg in de buurt. !! Je kunt altijd even gaan kijken. http://www.marktplaats.nl/markt/audio/plat...Fmarkt%2Faudio% Deze is wat verder weg maar ook erg interessant m.i.. Ik heb de zwarte uitvoering maar zou qua uiterlijk liever deze hebben. (plaatje komt me trouwens bekend voor en is dus niet de daadwerkelijke tafel) http://www.marktplaats.nl/markt/audio/plat...Fmarkt%2Faudio% Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 februari 2005 Author Report Share Posted 22 februari 2005 He Alco, Hoe gaat het nu verder met "jouw" draaitafel?? Sorry, ben nu op m'n werk, vandaar dat ik niet vaak/veel kan reageren. Laat ik dit zeggen....'er wordt aan gewerkt' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 D'r is inderdaad iets wat ik eerst nog moet 'oplossen' voordat ik uberhaupt ook maar een draaitafel koop.(en nee, dat heeft niet met m'n getwijfel te maken) ................ perpetue e mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 februari 2005 Author Report Share Posted 22 februari 2005 perpetue e mobile Uhh,...m'n frans is niet meer wat 't was... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 perpetue e mobile Uhh,...m'n frans is niet meer wat 't was... Het was dan ook geen frans maar Latijn... Perpetuum Mobile... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 februari 2005 Author Report Share Posted 22 februari 2005 Franse taal heb ik nooit gehad op school, en latijns al helemaal niet, dus... maar ik gok dat 't iets met 'gebrek aan mobiliteit' ofzo te maken heeft... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 Franse taal heb ik nooit gehad op school, en latijns al helemaal niet, dus... maar ik gok dat 't iets met 'gebrek aan mobiliteit' ofzo te maken heeft... 'Oneindige beweging' betekent het. Een perpetuum mobile is iets wat niet bestaat (niet kan bestaan). Dan beweegt er namelijk iets (met volume en massa) constant, zonder dat het sneller gaat of juist langzamer en zonder dat je er energie aan toevoegt... Dit is Natuurkundig gezien niet mogelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 Oneindige beweging' betekent het. Een perpetuum mobile is iets wat niet bestaat (niet kan bestaan). Dan beweegt er namelijk iets (met volume en massa) constant, zonder dat het sneller gaat of juist langzamer en zonder dat je er energie aan toevoegt... Dit is Natuurkundig gezien niet mogelijk... Ik geef toe dat ik al een aantal jaren geen school meer heb gehad, maar zonder wrijving en zwaartekracht hou je het toch heel lang vol dacht ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 perpetue e mobile Uhh,...m'n frans is niet meer wat 't was... Het was dan ook geen frans maar Latijn... Perpetuum Mobile... 'Perpetuum mobile' is wel Latijn ja ('eeuwig bewegend'). Maar 'perpetue e mobile' is Italiaans. Of de schrijver van deze woorden dat ook zo bedoeld heeft, weet ik natuurlijk niet ('eeuwig en bewegend', maar dat geldt dan alleen voor woorden met een vrouwlijk geslacht en dan nog alleen in het meervoud). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 Oneindige beweging' betekent het. Een perpetuum mobile is iets wat niet bestaat (niet kan bestaan). Dan beweegt er namelijk iets (met volume en massa) constant, zonder dat het sneller gaat of juist langzamer en zonder dat je er energie aan toevoegt... Dit is Natuurkundig gezien niet mogelijk... Ik geef toe dat ik al een aantal jaren geen school meer heb gehad, maar zonder wrijving en zwaartekracht hou je het toch heel lang vol dacht ik. Klopt, maar vind maar eens een plek waar dat zo is. En dan nog, het moet uit zichzelf in beweging komen. Een om de aarde draaiende satelliet heeft geen wrijving maar is daar wel eerst in een baan om de aarde geslingerd. Er is dus energie toegevoegd. En bovendien heeft ie daar wel 'last' van de zwaartekracht van de aarde, anders zou ie niet in een circel bewegen, maar in een rechte lijn. En om dan met Natuurkundigen te spreken: 'ook recht is relatief' Maar goed, laten we het weer over Alco's draaitafelperikelen hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 Maar goed, laten we het weer over Alco's draaitafelperikelen hebben Da's net Peyton Place! Weet je nog, die serie uit de jaren '70 waar geen eind aan kwam! (sorry Alco, die moest ik nog effe inkoppen hoor! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 Maar goed, laten we het weer over Alco's draaitafelperikelen hebben Da's net Peyton Place! Weet je nog, die serie uit de jaren '70 waar geen eind aan kwam! Nee, dat weet ik niet meer, want toen kon ik, door een gebrek aan ogen (en andere lichaamsdelen), nog geen tv kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 Maar goed, laten we het weer over Alco's draaitafelperikelen hebben Da's net Peyton Place! Weet je nog, die serie uit de jaren '70 waar geen eind aan kwam! Nee, dat weet ik niet meer, want toen kon ik, door een gebrek aan ogen (en andere lichaamsdelen), nog geen tv kijken Op dat moment was je zeker zelf nog 'Perpetuum mobile' . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 Maar goed, laten we het weer over Alco's draaitafelperikelen hebben Da's net Peyton Place! Weet je nog, die serie uit de jaren '70 waar geen eind aan kwam! Nee, dat weet ik niet meer, want toen kon ik, door een gebrek aan ogen (en andere lichaamsdelen), nog geen tv kijken Op dat moment was je zeker zelf nog 'Perpetuum mobile' . Of, zoals m'n vader wel eens tegen mij zegt: 'Toen sprong ik nog met je over de sloot' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 22 februari 2005 Report Share Posted 22 februari 2005 Ik bedoelde dus "eeuwigdurende beweging" Zo kan je alco zijn beslissingsstrategie omschrijven Voor de rest een toffe kerel hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 1 maart 2005 Report Share Posted 1 maart 2005 Zoiets? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 1 maart 2005 Report Share Posted 1 maart 2005 Zoiets? WOW, what's that? Dat ziet er echt gelikt uit hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 maart 2005 Author Report Share Posted 2 maart 2005 Da's een Roksan Xerxes, toch ? Wat kost zo'n Xerxes eigenlijk. Dacht dat ie aardig aan de prijs was. Inderdaad....errruf fijn Maar goed, ik heb 2 draaitafel opties in de pijplijn op dit moment. Helaas kan 't nog enkele weken duren voordat ik die thuis kan beluisteren, maar goed,...zo'n haast heeft 't niet. Welke ? ....tja... Ook zal ik a.s. zaterdag weer eens een 'mega' LP/CD beurs bezoeken in Grunn'n. Vorig jaar viel die nogal tegen en kon ik er amper wat moois vinden. Maar goed, wellicht valt 't dit jaar erg mee. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts