shivaji Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Jaren geleden bij mijn eerste cd speler kocht ik een Klaus Schulze cd, de ambiant minimalist op sythesizer En ik dacht bah wat een vreselijk geluid (ik kende de lp kwaliteit) en heb die cd voorlopig niet meer gedraaid. Jaren later en een hernieuwde waardering in goed geluid kocht ik een 2e hanse tjoeb 99 (marantz met buizentrap) en ineens......... waw wat een mooi vol diep geluid, zo klonken mijn platen ook. Nu een stap verder. Zal ik mijn NAD 3020 versterker (zie elders op dit forum) omruilen voor een buizenamp om dit buizengeluid van de speler nog te versterken en om volledig gebruik te maken van mijn hepta spring speakers. Roep eens wat!!! welke versterker zou hier tussen passen? 900 euro max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 demo exemplaar 600 euro Ik zou rennen naar Audio-cube als ze hem nog hebben http://www.audio-cube.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Die synthesis is inderdaad mooi ja, nieuwe koop je niet zoveel voor 900 euro, wat wel erg belangrijk is, welke speakers wil je gaan sturen? Mn klipsch la scala's spelen al concertvolume op een 2a3 buis (3.5 watt) maar de meeste luidsprekers lusten wat meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shivaji Posted 18 juli 2004 Author Report Share Posted 18 juli 2004 Wat valt er te zeggen van primaluna prologue 1 ? 950 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts