Sebastiaan de vries Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Beste, Ik weet niet of jullie ook letterlijk sparen of anakopen plannen, maar wat is het eerst volgende wat jullie willen aanschaffen?? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Hoi Bas, Ik ben er niet voor aan het sparen, maar een Nottingham draaitafel spreekt me erg aan. De Hyperspace met Benz Micro Glyder. En dan het liefst wat spul van Unison Research en Graaf en een paar Zingali speakers. Maar die prijs groeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 18 juli 2004 Author Report Share Posted 18 juli 2004 Hoi Bas, Ik ben er niet voor aan het sparen, maar een Nottingham draaitafel spreekt me erg aan. De Hyperspace met Benz Micro Glyder. En dan het liefst wat spul van Unison Research en Graaf en een paar Zingali speakers. Maar die prijs groeten. Beste Karma, Zingali weergevers? dat vind ik helemaal niets voor jou.. Ik vond ze nogal fel en upfront klinken. Maar misschien met de jusite randapparatur dat dat heel anders is. Ik zou lekker je Tannoy's houden als ik jou was, die vond ik zeer fraai klinken en zien er ook nog eens goed uit Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Beste, Ik weet niet of jullie ook letterlijk sparen of anakopen plannen, maar wat is het eerst volgende wat jullie willen aanschaffen?? Groeten, Bas Het modificeren van mijn CD speler Bas. Hoef ik trouwens niet voor te sparen gelukkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Een kaartje voor Epica in De Kade te Zaandam. (Voorverkoop begint op woensdag.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Het eerstvolgende (op HiFi gebied) zal waarschijnlijk een ander, beter rack zijn. Ben me inmiddels al wat maandjes aan 't orienteren, maar 't is moeilijk om iets te vinden wat aan mijn wensen/eisen voldoet. OF ze zijn te hoog, TE breed, (vaak) TE diep, lelijke kleur, niet leverbaar in Nederland, absurd duur,...zucht. Ook wil ik nog 'n keer andere ls-kabels uitproberen, gewoon uit nieuwsgierigheid om te kijken of er nog meer uit te peuteren is that's all folks, Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 18 juli 2004 Author Report Share Posted 18 juli 2004 Beste, Ik weet niet of jullie ook letterlijk sparen of anakopen plannen, maar wat is het eerst volgende wat jullie willen aanschaffen?? Groeten, Bas Het modificeren van mijn CD speler Bas. Hoef ik trouwens niet voor te sparen gelukkig. Beste CJ, Ik ben je niet vergeten hoor sorry dat het even op zich laat wachten, ik lig momenteel even plat op eht gebied van modificaren i.v.m. mijn verhuizing en een grote klus waar ik nu mee bezig ben. Ik beloof je, het komt allemaal goed.. Terug ontopic. Dit is wat ik rond augustis wil gana aanschaffen Powerbook 17" Wieweet ga ik dan ook wel opnames op locatie maken. Protools heb ik immers al Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Bas, Ik heb gehoord dat er binnenkort nieuwe powerbooks uitkomen met de G5 cpu , dus ik zou nog ff wachten met de aankoop. Of je koopt die nieuwe , of anders zullen die oudere wel in prijs naar beneden gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 18 juli 2004 Author Report Share Posted 18 juli 2004 Beste Emiel. Uiteraard gana de G5's komen, maar voorlopig krijgen ze het nog neit voor elkaar deze processoren in ene kleine powerbook behuizing te krijgen i.v.m. koeling etc. Zal op zijn minst pas Januari worden. En zo lang kan ik niet wachten . Ik heb hem gewoon nodig, mijn I-mac staat ook op overlijden. Denk maar neit dat ik rijk ben ofzo zo'n aanschaf is bijna geheel aftrekbaar als startende ondernemer Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Ik zit te denken om hier een keer goed naar te luisteren en evetueel aan te schaffen. Heeft iemand hier ervaring met deze luidsprekers?? Scientific Fidelity Crown Joule @Alco ben zelf erg tevereden over de solidsteel racks niet extreem duur wel veel keusen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 SME 309 over een maand of 4 of 5(en een bos bloemen voor mijn vrouw) en je Morch UP4 dan? On topic: Ik ben wel aan het sparen. Ik wil nl ook een andere arm op de FatBob. Helaas zijn goeie armen prijzig, dus daar moet voor gespaard worden. Waarschijnlijk wordt het een Morch DP6 Precision, en dan het liefst een zwarte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 @Alco ben zelf erg tevereden over de solidsteel racks niet extreem duur wel veel keusen. Hoi Mordante, Thanks voor de tip, maar heb al eerder op de site van Solidsteel gekeken, en kon er niks vinden wat me beviel. (zowel qua looks als qua afmetingen) Mijn voorkeur gaat uit naar iets als deze: De Audio Magic 'Hepta' Ik heb alleen een versterker + CD-speler. Ook al is 't zo niet te zien, helaas is bovenstaand rack erg (overdreven) diep (63cm) wat ik te diep vind. Als ie nou zo'n 40/45 cm was, met plateau's van circa 36cm dan was ie perfect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Misschien wel een Ultracurve SE. Bas, ik zag op je site dat je de gemodificeerde versie klaar hebt. Is die een keer te proberen? Vorige week was hier een maat van mij op bezoek met zijn nieuwe Pioneer HT receiver met digitale akoestiekcorrectie. Deze hadden we aangeslotenm op mijn speakers en als bron werd mijn cd speler gebruikt (zowel analoog als digitaal op de Pioneer aangesloten). Nadat we het ding een tijdje hadden laten laten calibreren met het meetmicrofoontje op de luisterplek klonk het een stuk beter dan zonder de digitale correctie. Het niveau van mijn eigen set werd niet gehaald, maar het heeft me wel erg nieuwsgierig gemaakt wat er met een goede Ultracurve in mijn eigen set mogelijk is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Allo, Andere aansturing voor mijn Audiolab'jes. Waarschijnlijk biampen met een stel gruwelijke eindtrappen.. groet, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 18 juli 2004 Author Report Share Posted 18 juli 2004 Allo, Andere aansturing voor mijn Audiolab'jes. Waarschijnlijk biampen met een stel gruwelijke eindtrappen.. groet, PD Hogeterp Laat em raden, PA-333's? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Allo, Andere aansturing voor mijn Audiolab'jes. Waarschijnlijk biampen met een stel gruwelijke eindtrappen.. groet, PD Hogeterp Laat em raden, PA-333's? Groeten, Bas Fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gr. Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Effe helemaal niks, punt 1, ik ben nog nooit zo tevreden met m'n set geweest als nu, punt 2, ik ga eerst een van m'n vakantie genieten. Ik moet alleen nog wat kabels voor mezelf maken. Dat krijg je met een gebalanceerde ingang op m'n S MKII Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Hallo mensen, Wat het word is me nog niet bekend. Van Medevoort en Bryston hebben beide zeker een kans! groet, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Hallo mensen, Wat het word is me nog niet bekend. Van Medevoort en Bryston hebben beide zeker een kans! groet, PD Hogeterp Ik voel een blije reactie van Hififreak komen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Wat ik nog wel wil doen is de versterker upgraden en de CD-speler en DAC laten modificeren. En ik wil nog een andere meer fatsoenlijke luidsprekerkabel. Ik moet alleen nog even zien, in welke volgorde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 Beste Karma, Zingali weergevers? dat vind ik helemaal niets voor jou.. Ik vond ze nogal fel en upfront klinken. Maar misschien met de jusite randapparatur dat dat heel anders is. Ik zou lekker je Tannoy's houden als ik jou was, die vond ik zeer fraai klinken en zien er ook nog eens goed uit Groeten, Bas hmmm zou best kunnen dat Zingali direct klinkt op bepaalde apparatuur. Maar wat ik tijdens shows heb gehoord is anders. Tesamen met Nottingham, benz micro, Unison Research en Graaf. Wat een rust in de weergave en wat een muzikaliteit. Zelfs een zeer oude opname van Jimi Hendrikx klonk perfect. Tja als ik nu even 25.000 tot 30.000 Euro over zou hebben Ik ben over mijn huis set zelf ook zeer te spreken Ook over de hoofdtelefoonversterker trouwens, die heeft een hele sprong gemaakt sinds de modificatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 juli 2004 Report Share Posted 18 juli 2004 SVS sub speakerunits auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Een hoofdtelefoonversterker. Heeft iemand tips? Hij moet een Beyerdynamic DT 331 aansturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Een hoofdtelefoonversterker. Heeft iemand tips?Hij moet een Beyerdynamic DT 331 aansturen. Zo'n Musical Fidelity Cannetje van de 2e generatie of een Grado Een Grado is wel mooi, maar eigenlijk ietsje te duur. Heb je een idee waar ik voor een mooi prijse een MF X-can kan krijgen? Een Grado voor een mooie prijs mag natuurlijk ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Een hoofdtelefoonversterker. Heeft iemand tips?Hij moet een Beyerdynamic DT 331 aansturen. C.E.C. maakt ook een hele mooie hoofdtelefoonversterker met zogenaamde LEF techniek. Volledig klasse A en zonder terugkoppeling. Kost wel zeshonderd Euro. Rega maakt er ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts