Hififreak Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Dag allemaal, De set van mijn maatje. Hififreak Lijkt mij op het eerste gezicht een beetje harde ruimte Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Beste, Ik weet niet of jullie ook letterlijk sparen of anakopen plannen, maar wat is het eerst volgende wat jullie willen aanschaffen?? Groeten, Bas Het modificeren van mijn CD speler Bas. Hoef ik trouwens niet voor te sparen gelukkig. Beste CJ, Ik ben je niet vergeten hoor sorry dat het even op zich laat wachten, ik lig momenteel even plat op eht gebied van modificaren i.v.m. mijn verhuizing en een grote klus waar ik nu mee bezig ben. Ik beloof je, het komt allemaal goed.. Terug ontopic. Dit is wat ik rond augustis wil gana aanschaffen Powerbook 17" Wieweet ga ik dan ook wel opnames op locatie maken. Protools heb ik immers al Groeten, Bas Beste Bas, Ik twijfel niet aan je belofte. Neem de tijd die je nodig bent, je zult niet weglopen en ik ook niet trouwens. Ziet er strak uit dat power book. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Achterin 't jaar een stelletje Martin Logans. Een later model, de Aerius ofzo. Maar dan w Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Los van veel nieuwe platen een platenspeler. Iets geveerds met horizontale correctie (Avid/Oracle). De vraag is alleen wanneer. Alco , ik snap niet waarom jezelf niets laat ontwerpen. Krijg je het zoals je wilt. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Alco , ik snap niet waarom jezelf niets laat ontwerpen. Krijg je het zoals je wilt. Heb ik ook wel even aan gedacht Carl, maar zou niet weten hoe/waar ik dat kan laten doen. Of eigenlijk...'t ontwerpen is al min of meer gedaan, zie foto: Weet alleen niet waar ik 't kan laten maken, en of 't dan ook net zo strak er uit ziet. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Is er in Assen geen smid te vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Ik heb gisteren een handje vol black gates besteld, telt dat ook? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 beste alco , drie stukken steigerpijp. drie 40/60 tegels een beetje groene verf , en een uurtje zagen en lassen . helpt het niet dan geeft het moed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Is er in Assen geen smid te vinden? De Smid is te dik of v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Is er in Assen geen smid te vinden? Er is alleen een machinefabriek 'Rinsma' (toevallig ) maar die doen niet dit soort kleine opdrachten voor particulieren. Alleen grote dingen voor bedrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 beste alco, drie stukken steigerpijp. drie 40/60 tegels een beetje groene verf , en een uurtje zagen en lassen . Tja, nu nog de ruimte, gereedschap, en kennis en voila, peace of cake Alleen zou ie mijn geval zwart worden, aangezien ik zo'n beetje allergisch ben voor de kleur groen Jammer dat Target niet meer bestaat. Die hadden zoveel keuze, daar zat altijd wel wat voor me bij. (als ik zo hun oude catalogus bekijk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 beste alco, drie stukken steigerpijp. drie 40/60 tegels een beetje groene verf , en een uurtje zagen en lassen . Tja, nu nog de ruimte, gereedschap, en kennis en voila, peace of cake Alleen zou ie mijn geval zwart worden, aangezien ik zo'n beetje allergisch ben voor de kleur groen beste alzo , koop bij een natuursteen bedrijf drie tegels, laat daar drie gaten in boren (twee voor en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Bedankt voor de (op zich goede) tip Eric. Als ik 't goed begrijp krijg ik dan 'n beetje 't TNT-flexy rack idee,toch ? Zoals dit: of deze: (heeft met 'n beetje fantasie zelf iets weg van de Naim Fraim ) Ok, is een idee. (wel een 'bij gebrek aan beter' idee, maar toch... Thanx, Ik vind heus wel wat...t.z.t (zo'n haast heeft 't nu ook weer niet) Er is op zich ook nog een 2e rack optie voor mij. .....wordt vervolgd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 19 juli 2004 Report Share Posted 19 juli 2004 Gitaarwerk had toch zo'n Fraim kloon gemaakt? Wellicht wil hij voor een leuk prijsje nog eens zoiets maken...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Hififreak beste hififreak , als jij zegt dat deze set klinkt als een klok geloof ik je direkt booiiinngggggggggingggggingggg(echo)(echo) Dag allemaal en in het bijzonder E.K., Helaas heb jij nog niet het genot gehad deze set te beluisteren want anders had je niet de reactie geplaatst die er nu staat. Sommigen zijn in staat geluid te beoordelen zonder het gehoord te hebben. Super, je draaitafel zal zeker wel zo klinken als een Dream on. Mijn motto is Met opgewekte en welgemeende hifigroet, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Hififreak beste hififreak , als jij zegt dat deze set klinkt als een klok geloof ik je direkt booiiinngggggggggingggggingggg(echo)(echo) Dag allemaal en in het bijzonder E.K., Helaas heb jij nog niet het genot gehad deze set te beluisteren want anders had je niet de reactie geplaatst die er nu staat. Sommigen zijn in staat geluid te beoordelen zonder het gehoord te hebben. Super, je draaitafel zal zeker wel zo klinken als een Met opgewekte en welgemeende hifigroet, Hififreak Natuurlijk klinkt die Akai hetzelfde, met cdspelers is het niet anders Over Erik en zijn klok gesproken: (sorry,is een pic van een videocam) Die slinger is bij diverse luistersessies stil gezet, want oh wat is dat getik irritant Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Andre, Ja, het is mij ook al eens opgevallen dat er bij veel audiofielen allerlei 'stoorzenders' in de luisterruimte aanwezig zijn die geconcentreerd luisteren (althans voor mij) verhinderen. Om er een paar te noemen: - blaffende honden - gillende kinderen - klokken - keukenaparatuur (vaatwassers, koelkast) die je hoort ivm een open keuken - aquariumpompjes - verkeer - buren Wat hebben jullie zoal meer als 'stoorzenders' ervaren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Dag allemaal, De set van mijn maatje. Hififreak Lijkt mij op het eerste gezicht een beetje harde ruimte Dag, Inderdaad, Marcel geeft er de voorkeur aan om nogal stevig te draaien. De ruimte is ruim gemeubileerd, kleed op de grond, gordijnen e.d., dus wat betreft de hardheid van de ruimte, dat valt echt wel mee. Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Andre,Ja, het is mij ook al eens opgevallen dat er bij veel audiofielen allerlei 'stoorzenders' in de luisterruimte aanwezig zijn die geconcentreerd luisteren (althans voor mij) verhinderen. Om er een paar te noemen: - blaffende honden - gillende kinderen - klokken - keukenaparatuur (vaatwassers, koelkast) die je hoort ivm een open keuken - aquariumpompjes - verkeer - buren Wat hebben jullie zoal meer als 'stoorzenders' ervaren? Mijn beste, Bij het bouwen van onze woning en het realiseren van een luisterruimte heb ik met diverse zaken rekening gehouden. -een ruimte groot genoeg zodat je niet klem zit tussen (7,20x4,80 m.) -extreme isolatiewaarden om zo een contant binnenklimaat te cre Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Andre,Ja, het is mij ook al eens opgevallen dat er bij veel audiofielen allerlei 'stoorzenders' in de luisterruimte aanwezig zijn die geconcentreerd luisteren (althans voor mij) verhinderen. Wat hebben jullie zoal meer als 'stoorzenders' ervaren? Mijn beste, Bij het bouwen van onze woning en het realiseren van een luisterruimte heb ik met diverse zaken rekening gehouden. -een ruimte groot genoeg zodat je niet klem zit tussen (7,20x4,80 m.) -extreme isolatiewaarden om zo een contant binnenklimaat te cre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Dag S.A., Er hangt in ieder geval een dikke Ecomline in de garage, die ik nooit hoor aan of uitslaan, tenzij ik me ook in de garage bevind. Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 juli 2004 Report Share Posted 20 juli 2004 Dag S.A., Er hangt in ieder geval een dikke Ecomline in de garage, die ik nooit hoor aan of uitslaan, tenzij ik me ook in de garage bevind. Groeten, Hififreak Mijn cvketel staat op de 4e (top) etage in een apart hokje, die zal ik dus ook niet zo snel horen De ventilatie in het souterrain is wel hoorbaar, de ventilator kan ik in een kast wegbouwen. Het is trouwens onvoorstelbaar hoe stil zo'n souterrain kan zijn, buiten hoor je spelende kinderen, onzinnig kwebbelende buurtjes enz., maar eenmaal in het souterrain wordt je overvallen door de stilte (met uitgeschakelde ventilator) , dit had ik wel gehoopt, maar niet echt verwacht Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts