Jump to content

Wat is het eerst volgende product wat je wilt kope

Recommended Posts

Eerlijk duurt het langst!

Nee, EEUWIG duurt het langst... ;):D

Dag Henri,

Tot in het hiernamaals.

Groeten,

Hififreak

Lekker vooruitzicht:

Zou ik eeuwig kabeltopics aan moeten zien? :rolleyes:

Valt wel mee. Eeuwig is maar honderd jaar.

Mijn beste,

Honderd jaar is dus vijf keer twintig jaar, de garantie die Bryston geeft op haar apparatuur, en is dus zeer beslist eindig!

Ik weet 't, 't lijkt erg lang, maar lang kent toch ook z'n einde.

Eeuwig kent geen einde. Bryston is voor mij het einde en vandaar:

BRYSTON FOREVER. :lol:

Groeten,

Hififreak

poster.jpg

<_<

Nog even over die wankelmotor. Mijn moeder heeft twee NSU RO 80's gehad. Dat was een fantastische futoristische wagen. Als ik hem zie rijden vind ik hem nog steeds actueel. Mijn broer en ik zijn er nog in een rit mee naar Benidorm gereden. Ik had nog geen rijbewijs en we werden als zo jongen jongens naatuurlijk volledig doorzocht bij de grens. Op de terugweg ging de motor kapot. Dat betetekende dat die nog wel reed maar dat je de power kwijt was. Werd wel gratisch vernieuwd.

Een NSU wankelmotor werd ook als bootmoter geleverd en toen de Mercury kapot ging hebben we hem in onze 6 meter snelle motorboot geplaatst. Fantastisch met dat ding met 60 km over de Waal. Als bootmotor was de motor zeker geschikt nooit ellende gehad totdat de boot ontplofte in zijn dertiende levensjaar.

Een luxe jeugd, alleen mijn rokende en stressende vader was al op zijn 50e dood. Liever wat minder luxe gehad.

Carl

PD, je zou wellicht ook eerst een 2e hands MA220 of MA222 kunnen overwegen.

Er staat nu een MA220 te koop bij Studio107 in Den Haag, en een MA220 en MA222 bij W en W audio

Op die manier heb je meer vermogen(sreserve) en kost 't je bijna nix.

Mocht 't dan niet bevallen, dan raak je ze ook wel weer kwijt voor 't zelfde geld.

Just a thought... :rolleyes:B)

Leuk gedacht, Alco! Maar ik zoek deze keer een ernstig stabiele eindtrap met ruim headroom. Ook die heeft vM gemaakt, maar ik moet zoals eerder gezegd er tegen aanlopen. Daarbij sta ik ook voor andere merken open..

Ha Geerdie,

Het klopt dat ik zo nu en dan wel wat moois voorbij zie gaan. Maar het moet er net 1 uit mijn "wannahave" lijstje zijn.. :rolleyes:

groet, PD :rolleyes:

Het klopt dat ik zo nu en dan wel wat moois voorbij zie gaan. Maar het moet er net 1 uit mijn "wannahave" lijstje zijn.. :rolleyes:

...en dat zijn :unsure:

zeg ik lekker niet.. :P

Angsthaas :P;)

Een tipje van de sluier dan? Nou oke dan, waarschijnlijk iets uit de 80's.. :rolleyes: