Guest C J Posted 17 januari 2008 Report Share Posted 17 januari 2008 Oohh... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 januari 2008 Report Share Posted 18 januari 2008 Verkeerd verbonden. EHBO is mijn lust en mijn leven! (Herman Finkers, 1985) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 januari 2008 Report Share Posted 18 januari 2008 hallo... met de uitvinder van de telefoonloze draad Daar zeg je wat... heb je wel eens gezien hoeveel draad er bij zo'n draadloos modem nodig is. GSM gaat ook maar over maximaal 4 km. Voor de rest gaat gaat dat gewoon via het PTT netwerk. Maar effe terug naar de audiokabels... Kabels hoeven van mij niet perse duur te zijn om goed te kunnen presteren. Sterker nog... Het grootste aandeel in de prijs van kabels is winst. Kabels zijn dus nooit duur. Het is de handel en de promotiekosten die hem duur maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crown Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Ik ben allang afgestapt van dat dure kabelgedoe , exotische kabels van 1000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Ik ben allang afgestapt van dat dure kabelgedoe , exotische kabels van 1000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Het mooie van alles is dat in het Duitse testblad Audio vorig jaar een test van kabels geweest is. Welke kabel komt er het beste uit. Voor hun is dat dan de kabel die zich het minste moeit met het geluid )het dus wel door geeft) . Een Kimber van 20euri de meter. Is niet niks maar beter dan de bedragen die vaak leest. Heb de laatste tijd wat weinig tijd gehad om mijn luidspreker kabel te gaan maken. Als ie af is dan horen, lezen jullie het wel. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Altijd "smullen" zo'n kabeltopic Beste audiovrienden, doe u zelf een plezier, draai die versterker eens om en schroef de bodemplaat eraf (als je durft) Wat zie je? juist meestal een printplaat en waar is die van gemaakt .... juist! ko..... en dan nog heel dun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Maar effe terug naar de audiokabels... Kabels hoeven van mij niet perse duur te zijn om goed te kunnen presteren. Sterker nog... Het grootste aandeel in de prijs van kabels is winst. Kabels zijn dus nooit duur. Het is de handel en de promotiekosten die hem duur maken. En wat de gek er voor geeft Wat zie je? juist meestal een printplaat en waar is die van gemaakt .... juist! ko..... High-end karton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Wat zie je? juist meestal een printplaat en waar is die van gemaakt .... juist! ko.....High-end karton En nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Tuurlijk, maar eerst anderen een kans ........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 KObalt misschien Allen een goedemorgen ! Heb het el meermaals geschreven heb verschillende kabels liggen dr de jaren heen. LS max 12 euro de meter en interlink max 100 euro ongeveer Allen geven een andere impressie ... Kan het beter? Jawel want ik zoek een snelleRE kabel vr mijn buizenamp Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Tuurlijk, maar eerst anderen een kans ........... Cu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 KO-stbaar zilver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Altijd "smullen" zo'n kabeltopic Beste audiovrienden, doe u zelf een plezier, draai die versterker eens om en schroef de bodemplaat eraf (als je durft) Wat zie je? juist meestal een printplaat en waar is die van gemaakt .... juist! ko..... en dan nog heel dun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 En sinds 2006 bestaan er ook hi-end kabels voor muzikanten en studio's:http://www.dolphinmusic.co.uk/page/shop/fl...roduct_id/13857 Zilverkabels waarvan de bespreking in een muzikantentijdschrift voor de eerste maal leek op een recentie in een hifi blad! definitie dynamiek gebruiksgemak resolutie mvg RastaPhil Interesting. Heb je ze geprobeerd Phil (op gehoor, met open ogen )? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 En sinds 2006 bestaan er ook hi-end kabels voor muzikanten en studio's:http://www.dolphinmusic.co.uk/page/shop/fl...roduct_id/13857 Zilverkabels waarvan de bespreking in een muzikantentijdschrift voor de eerste maal leek op een recentie in een hifi blad! definitie dynamiek gebruiksgemak resolutie mvg RastaPhil Interesting. Heb je ze geprobeerd Phil (op gehoor, met open ogen )? Nee niet echt, ik heb op het punt gestaan een lange microfoonkabel te bestellen (zo'n XLR kabel met drie aders) om er interlinks mee te maken, maar uiteindelijk had ik nog zoveel materiaal liggen dat het n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 Ik ben allang afgestapt van dat dure kabelgedoe , exotische kabels van 1000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 eindelijk een keer een zinnige reactie Erjee, danku Bovendien zijn er wel degelijk high-end merken actief in studio's. Bijvoorbeeld crystalcable en analysis plus(vooral bekend om zijn gitaar kabels). en die hanteren wel degelijk highend prijzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 Ja, het is zinloos om zilver kabels aan te sluiten op koper. Behalve wanneer alle bedrading in je aparaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 Nee niet echt, ik heb op het punt gestaan een lange microfoonkabel te bestellen (zo'n XLR kabel met drie aders) om er interlinks mee te maken, maar uiteindelijk had ik nog zoveel materiaal liggen dat het n Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 januari 2008 Report Share Posted 21 januari 2008 Nee niet echt, ik heb op het punt gestaan een lange microfoonkabel te bestellen (zo'n XLR kabel met drie aders) om er interlinks mee te maken, maar uiteindelijk had ik nog zoveel materiaal liggen dat het n Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 januari 2008 Report Share Posted 22 januari 2008 Zag op een duitse site een uitgebreide uitleg waarom speciale kabels onzin is en de hifi liefhebber zich door de kabelindustrie dure en onzinnige kabels laat aansmeren. http://www.elektronikinfo.de/audio/audiokabel.htm Ze hebben volkomen gelijk! Dure, speciale kabels zijn waanzin. Maar de kabelindustrie heeft nog m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 22 januari 2008 Report Share Posted 22 januari 2008 . precies, het is middels een blinde test aangetoont dat de zilveren interlinks die ik in mijn set heb beter klinken dan de twee andere kabels (een dropveter en een Siltech) . ze blijven dus. iets wat goed is moet je niet wegdoen. Ik val zowat van mijn stoel en dat op de zeer vroege ochtend. Ik niet minder. Het is dat ik uitstekende buraustoel heb, maar anders... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts