Jump to content

mike stern, dennis chambers, richard bona

Manus
 Share

Recommended Posts

Voor de liefhebbers (en die zijn er getuige de verschillende reacties op NSJ), concert op zondag 7 november in De Boerderij in Zoetermeer

'Vanavond een speciaal optreden met de cr

Kijk, da's nou ook weer zo'n goeie tip! ;) Ik heb meteen 2 kaartjes geboekt, dus ik ben d'r bij op 7 november!! :D

Bedankt voor de tip! B)

Graag gedaan, hoor. Komt gewoon door die discussie over NSJ.

In aanvulling op de eerder genoemde datum van 7 november in Zoetermeer zal Mike Stern, samen met Richard Bona en Dennis Chambers, ook optreden Groningen op 1 november

Waarom vind ik die niet op die site :unsure:

Omdat ze >> HIER << staan! ;) T.z.t. zullen ze ook wel bij Ticketservice beschikbaar komen. :)

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Dan ga ik de komende dagen eens die ''These times'' van Stern eens beluisteren, ik weet wel dat op op zijn latere Cd ''geexperimenteerd'' wordt met zang. Maar mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld. ;)

Tja in de pop encyclopedie 1994 stond dan ook het volgende over Mike Stern..

Houdt die eerste er een ingetogen en jazzy speelstijl erop na, terwijl die tweede niet terugschrikt voor het steviger scheurwerk. :D

Er werden dus uitsluitend Stern-nummers gespeeld

Laat ik nou ook iets van Stanley Clarke gehoord hebben.

Miauww...

En nog een gesigneerde CD gescoord?

Je hebt gelijk! :D Ik heb van "uitsluitend" maar "hoofdzakelijk" gemaakt. Bedankt voor je opmerking, hoe vond jij het concert trouwens?

Helaas heb ik je niet gezien, Andr

Goed live concert. Stond redelijk vooraan bij het podium met een mooie balans tussen podium geluid en het zaalgeluid. Zo heb je dan nog wat impact van de drums te pakken.

Chambers en Bona waren goed op dreef, Stern is niet echt een hele grote gitaar virtuoos maar meer ten dienste van de muziek en de sax vulde heel mooi in met prima solo's.

De mimiek van Dennis Chambers is natuurlijk altijd weer prachtig. Tijdens drumssolo's soms wel drie ritmes door elkaar door elkaar spelend waarbij er ook nog een langzaam in tempo varieert (terwijl de rest van het handen en voetenwerk strak doorgaat).

Richard Bona is gelukkig niet zo'n uitslover op de bas. De pracht van z'n spel zit in de subtiele details die er ongelofelijk vanzelfsprekend uit lijken te komen.

Ik had dus echt pech die dag :(

Het kaartje zat in een envelop en eenmaal gearriveerd In Zoetermeer bleek het er niet meer in te zitten :o

Ik keerde de bus binnenstebuiten en vond niets.

M'n broer gebeld, hij had niets gevonden in huis en hij ging even iets op de post doen.

Ik reed naar huis en toen belde m'n broer dat hij het kaartje in de tuin had gevonden :blink:

Dus ik vol gas (voor zover die #$%&^bus dat toe laat :mad2: ) over de N-wegen gesjeesd en met kaartje weer even hard terug naar De Boerderij, waar ik de bus niet 'netjes' kon parkeren, alles stond vol :rolleyes:

Om 22:10 kon ik toch nog een stuk van het concert meemaken en ik zag nog een collega die als 'vrijwilliger' was binnen geslopen :D

Frank en Paul heb ik niet gezien, als ik had geweten dat Frank ook zou gaan .... dan had ik iets afgesproken (trein).

Heel braaf nam ik geen fototoestel mee, dat had dus wel gekund als ik Paul z'n verslag zie :)

De cd (These Times) heb ik ongesigneerd gekocht en niet in de pauze :huh:

Volgende keer moet het anders gaan, met dit gestress is een concert geen uitje meer maar meer een race tegen de klok :blink:

Andr

Balen! :( Gelukkig hoefde je niet het hele concert te missen! :)

De enige pech die wij hadden is dat we 3 kwartier in de file stonden tussen Maarn en Driebergen, in Zoetermeer toch nog even verkeerd reden maar uiteindelijk om 8:30 naar binnenliepen. :)

Een camera mee naar binnen nemen is nooit een probleem bij dit soort concerten, alleen flitsen wordt niet zo op prijs gesteld. De vorige keer (bij Marcus Miller) had ik een eenvoudige pocketcameraatje bij me, de resultaten waren dan ook maar zeer matig. :unsure:

Deze keer had ik m'n Nikon bij me en heb, ondanks een behoorlijke afstand (van bovenaf), bij bestaand licht z

Dat is nou zonde.

Maar hoe kan nou een kaartje in een envelop de tuin inwaaien?  :confused:

Tja, door hem op z'n kop te houden denk ik :unsure:

Ik was (zoals gewoonlijk) niet al te vroeg en dus was het me in de haast ontgaan dat het kaartje eruit was geglipt :huh:

Andr