nilix Posted 24 juli 2004 Report Share Posted 24 juli 2004 hello, ik ben van plan een draaitafel van pro-ject tekopen een 2.9 wood. is er iemand die hier ervaing mee heeft of misschien nog een ander merkt waar ik eens naar zal moeten kijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 24 juli 2004 Report Share Posted 24 juli 2004 hello, ik ben van plan een draaitafel van pro-ject tekopen een 2.9 wood. is er iemand die hier ervaing mee heeft of misschien nog een ander merkt waar ik eens naar zal moeten kijk? Hallo, Heb een Pro-ject 1.2 E, met een ander Benz Micro MC 20 E2 element. Nou heb ik helemaal niets met platenspelers; ik had hiervoor een Dual en dat vond ik ook prima, tot 'ie stuk ging. Het enige waar ik iets over kan zeggen is het bedieningsgemak; wil je een single plaatje draaien moet het draaiplateau er af en moet een snaar omgelegd worden. Plus dat 'ie bij singeltjes (hoe schrijf je dat toch...) min of meer vervormt. De snelheid is (lijkt?) dan niet juist. Een zware platenpuck helpt iets, maar het blijft niet goed klinken. Norrmale LP's klinken gewoon als LP's. Groet, Theo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 24 juli 2004 Report Share Posted 24 juli 2004 ik heb heeeeeeeele slechte ervaringengen met project. een thorens is veel beter ontwikkeld, en goedkoper. ook rega vind ik poeha voor het geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 Daar g Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 Pro-ject?????Perfect!!!!!! Heb onlangs de RPM 9 gekocht met Denon element DL-304. Wauwwwwwwwwwwwwww. Dat is een combinatie. Fantastisch!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adb Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 Hoi, Ik heb een pro-ject 1Xpression (met denon dl110 element 20Hz-50kHz) met een goedkoop voorversterkertje van pro-ject zelf. Klinkt al erg lekker, vaak mooier dan cd of zelfs sacd (op een denon dv2900).. Enige nadeel vind ik dat je er een standaard kabel opzt, had graag vd Hul er op willen hebben. Met iemand samen gaan we buizenbakken bouwen van triode dick. waaronder ook een buizen phonovoorversterker met top onderdelen erin. Gaat ie zeker nog mooier klinken. Maar omdat eea zwaar audiofiel gaat worden denk ik erover om mn project xpression (met denon dl110 element) te verkopen om aan het echte draaitafel geweld te gaan beginnen. Dus ik denk over 3 a 4 mnd hem te koopt te zetten. gr. AB Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 ik heb heeeeeeeele slechte ervaringengen met project.een thorens is veel beter ontwikkeld, en goedkoper. ook rega vind ik poeha voor het geld. Brilletje nodig Ome Henk? Joopus, laat eens weten wat je ervaringen dan zijn? Thorens is blijkbaar zo goed dat je alles moet vervangen om het goed te laten klinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 Daar g Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 motorherrie mij stoorde. Mee eens. De motor staat bij mij los van de draaitafel. Lijkt me bij de Perspective een kwestie van een langere snaar. W Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilix Posted 3 augustus 2004 Author Report Share Posted 3 augustus 2004 ja het was een moeilijke keus maar het is toch een clear audio emotion geworden. helaas moeten ze dat weer bestellen of je kan een demo krijgen van uit de winkel. maar dan liever een nieuwe. dus dat is nog effe wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 11 augustus 2004 Report Share Posted 11 augustus 2004 Zeer tevreden over mijn pro-ject 2.9 wood. Voor het geld krijg je nieuw geen betere. Indien je arm goed afgesteld is , in combinatie met een goede ontkoppeling t.o.v. je hifi meubel of vloer speelt hij de sterren van de hemel. Ik bezit hem al 2 jaar en moet zeggen dat ik er nog geen moment getwijfeld heb of spijt van heb gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 11 augustus 2004 Report Share Posted 11 augustus 2004 ja het was een moeilijke keus maar het is toch een clear audio emotion geworden. helaas moeten ze dat weer bestellen of je kan een demo krijgen van uit de winkel. maar dan liever een nieuwe. dus dat is nog effe wachten. Ik heb ook naar een Clear Audio emotion en naar de Rega P25, vondt ik de rega toch een stuk beter klinken. Wat het verschil was weet ik niet exact meer is al een tijdje geleden ik vond de rega muziekaler. In de Rega heb ik een Ortofon MC 2 element. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts