Guest C J Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 P.S. Henk, met een beetje extra dwang krijg je toch wel een knoop in die kabels van je? Gegarandeerd dat het uitmaakt in je muziekbeleving Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 Probeer eens een platte knoop in een SW-SilverBullit te leggen. Ik weet zeker dat je vervolgens een ongelofelijke rust in het muziekbeeld krijgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 29 juli 2004 Author Report Share Posted 29 juli 2004 DEEL 5 van 5 Dit experiment is opgezet omdat er vraag naar was in een ander topic over ruimtelijke weergave. Er waren 2-3 forumleden die wel tijd wilden steken in een experiment. Hopelijk doen ze hun best en horen wij na dit weekend de resultaten. Nodig: (liefst blauw) papier. Tijd: 5 minuten. Bij alle apparaten die op 4 voetjes staan: schuif een stuk blauw onbedrukt papier onder 1 vd voetjes. Het papier moet groter zijn dan de voet. Wit papier werkt ook. Als je het wil laten liggen, kun je de papiertjes natuurlijk op maat knippen. Doe hetzelfde met je luisterstoel indien die op 4 poten staat. The_Ark Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 DEEL 5 van 5Dit experiment is opgezet omdat er vraag naar was in een ander topic over ruimtelijke weergave. Er waren 2-3 forumleden die wel tijd wilden steken in een experiment. Hopelijk doen ze hun best en horen wij na dit weekend de resultaten. Nodig: (liefst blauw) papier. Tijd: 5 minuten. Bij alle apparaten die op 4 voetjes staan: schuif een stuk blauw onbedrukt papier onder 1 vd voetjes. Het papier moet groter zijn dan de voet. Wit papier werkt ook. Als je het wil laten liggen, kun je de papiertjes natuurlijk op maat knippen. Doe hetzelfde met je luisterstoel indien die op 4 poten staat. The_Ark valt me een beetje tegen van je ik had eerder verwacht papier met aardstraal tekens erop en dit onder je spullen leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 DEEL 5 van 5Dit experiment is opgezet omdat er vraag naar was in een ander topic over ruimtelijke weergave. Er waren 2-3 forumleden die wel tijd wilden steken in een experiment. Hopelijk doen ze hun best en horen wij na dit weekend de resultaten. Nodig: (liefst blauw) papier. Tijd: 5 minuten. Bij alle apparaten die op 4 voetjes staan: schuif een stuk blauw onbedrukt papier onder 1 vd voetjes. Het papier moet groter zijn dan de voet. Wit papier werkt ook. Als je het wil laten liggen, kun je de papiertjes natuurlijk op maat knippen. Doe hetzelfde met je luisterstoel indien die op 4 poten staat. The_Ark valt me een beetje tegen van je ik had eerder verwacht papier met aardstraal tekens erop en dit onder je spullen leggen. Leg die papiertjes maar eens een paar dagen onder je hoofdkussen 's-nachts .... Wel oppassen met enge dromen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 valt me een beetje tegen van je ik had eerder verwacht papier met aardstraal tekens erop en dit onder je spullen leggen. Leg die papiertjes maar eens een paar dagen onder je hoofdkussen 's-nachts .... Wel oppassen met enge dromen. enge dromen heb ik alleen als ik aan jou denk zeg geef jij nog steeds elke week die sessie in de station straat in tiel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 valt me een beetje tegen van je ik had eerder verwacht papier met aardstraal tekens erop en dit onder je spullen leggen. Leg die papiertjes maar eens een paar dagen onder je hoofdkussen 's-nachts .... Wel oppassen met enge dromen. enge dromen heb ik alleen als ik aan jou denk zeg geef jij nog steeds elke week die sessie in de station straat in tiel. Heet ik Jan dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 DEEL 5 van 5Dit experiment is opgezet omdat er vraag naar was in een ander topic over ruimtelijke weergave. Er waren 2-3 forumleden die wel tijd wilden steken in een experiment. Hopelijk doen ze hun best en horen wij na dit weekend de resultaten. Nodig: (liefst blauw) papier. Tijd: 5 minuten. Bij alle apparaten die op 4 voetjes staan: schuif een stuk blauw onbedrukt papier onder 1 vd voetjes. Het papier moet groter zijn dan de voet. Wit papier werkt ook. Als je het wil laten liggen, kun je de papiertjes natuurlijk op maat knippen. Doe hetzelfde met je luisterstoel indien die op 4 poten staat. The_Ark Hou op!! Hou op!! Ik f**kker zowat van m'n stoel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 DEEL 5 van 5Dit experiment is opgezet omdat er vraag naar was in een ander topic over ruimtelijke weergave. Er waren 2-3 forumleden die wel tijd wilden steken in een experiment. Hopelijk doen ze hun best en horen wij na dit weekend de resultaten. Nodig: (liefst blauw) papier. Tijd: 5 minuten. Bij alle apparaten die op 4 voetjes staan: schuif een stuk blauw onbedrukt papier onder 1 vd voetjes. Het papier moet groter zijn dan de voet. Wit papier werkt ook. Als je het wil laten liggen, kun je de papiertjes natuurlijk op maat knippen. Doe hetzelfde met je luisterstoel indien die op 4 poten staat. The_Ark Hou op!! Hou op!! Ik f**kker zowat van m'n stoel! Tijd voor een paar blauwe papiertjes onder de stoelpoten dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 BTW: je kunt zeggen van The_Ark wat je wil, maar hij doet wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Probeer het eerst maar eens. Het zijn simpele dingen om te proberen. Het kan natuurlijk ook zijn dat het voor jullie te moeilijk is. Jullie zijn toch de perfecte proefpersonen. Je bent er negatief over dus kunnen we het psychische deel al aan de kant schuiven. Nou alleen nog even proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Nou alleen nog even proberen Nee, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Nou alleen nog even proberen Nee, Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Nou alleen nog even proberen Nee, Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Ik wil graag een verklaring waarom sommige mensen op het forum niks willen (of kunnen) uitproberen. Het is simpel. Maar mocht het te moeilijk wezen dan moet de topicstarter er maar plaatjes bij zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Ik wil graag een verklaring waarom sommige mensen op het forum niks willen (of kunnen) uitproberen.Het is simpel. Mijn verklaring is dat ik een verklaring wil, snap je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Ik begrijp het wel ;maar snap het niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Nou alleen nog even proberen Nee, Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Ik begrijp het wel ;maar snap het niet Als iemand iets beweert wat voor mij grote onzin is, en daar valt dit experiment voor mij wel onder, dan zou ik eerst wel eens willen weten waarom het misschien g Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Noem de theorie een idee en ik kan met je meegaan Ik heb wat vergeten, waardoor ik met jou mee zou kunnen gaan. Als veel mensen zeggen dat het werkt, ook zonder idee, dan zou ik het misschien ook proberen, met de nadruk op misschien.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Een van de verklaringen van het effect van die groene stift is dat de errror correctie dan minder hard zou hoeven te werken. Tja, sommige mensen hebben wat moeite met hard werken, ikzelf heb dat niet en al helemaal niet als dat uitstekend door een dooie chip gedaan wordt. Er worden door de CD drive zoiezo heel veel leesfouten gemaakt. Het CD systeem is er zo op gemaakt dat de meeste van die fouten 100% hersteld kunnen worden, tenzij je CD's wel erg smerig en/of bekrast zijn. Maar dan helpt een groene stift echt ook niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Een van de verklaringen van het effect van die groene stift is dat de errror correctie dan minder hard zou hoeven te werken. Tja, sommige mensen hebben wat moeite met hard werken, ikzelf heb dat niet en al helemaal niet als dat uitstekend door een dooie chip gedaan wordt. Er worden door de CD drive zoiezo heel veel leesfouten gemaakt. Het CD systeem is er zo op gemaakt dat de meeste van die fouten 100% hersteld kunnen worden, tenzij je CD's wel erg smerig en/of bekrast zijn. Maar dan helpt een groene stift echt ook niet meer. groene stift! en hoe zit dat dan met carbon schijfjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 en hoe zit dat dan met carbon schijfjes. Reflectie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 DEEL 5 van 5Dit experiment is opgezet omdat er vraag naar was in een ander topic over ruimtelijke weergave. Er waren 2-3 forumleden die wel tijd wilden steken in een experiment. Hopelijk doen ze hun best en horen wij na dit weekend de resultaten. Nodig: (liefst blauw) papier. Tijd: 5 minuten. Bij alle apparaten die op 4 voetjes staan: schuif een stuk blauw onbedrukt papier onder 1 vd voetjes. Het papier moet groter zijn dan de voet. Wit papier werkt ook. Als je het wil laten liggen, kun je de papiertjes natuurlijk op maat knippen. Doe hetzelfde met je luisterstoel indien die op 4 poten staat. The_Ark Deel 5 van 5 is uitgevoerd, maar ik hoor geen resultaat Zou ik dan toch een dooie vierpoot vergeten zijn of ligt het aan deel 1 tot en met 3 wat ik niet wil/kon uitvoeren Oh ja, ik heb ook een driepoot (m'n Leonardo). Moet hier niets mee gebeuren Verkeerde blauw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 30 juli 2004 Report Share Posted 30 juli 2004 Nou alleen nog even proberen Nee, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts