Jump to content

hifiklapper

pchammer
 Share

Recommended Posts

Op 9 mei een Yamaha RX-V440 besteld en betaald bij HiFi-klapper(alias Organized Electronics) ,dit was toen al een uitloopmodel werd echter wel mee geadverteerd. Na enkele weken wachten en steeds maar nietszeggende mailtjes in de trant van volgende week komt ie of we hebben contact gehad met onze leverancier hierover ,nog steeds niks ontvangen.Heb ze zelf maar geattendeerd op het feit dat deze waarschijnlijk niet meer leverbaar was ooh ja dat klopt meneer :unsure: , is de 450 ook goed dan?.Ja dat is ook goed mits voor dezelfde prijs.Inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder en nog niks ontvangen.Dus mijn geld teruggevraagd en als dat ook zolang gaat duren dan hou ik mijn hart vast.

Het moraal van dit verhaal?

Hifi-klapper?nee dank jewel :mad2: zeker geen aanrader ,ik weet niet hoe het in de winkel er aan toe gaat maar ik zou me wel twee keer bedenken voor ik er iets zou gaan kopen stel je voor je gaat voor een reparatie of garantieklacht terug ,zou me benieuwen of ze dan ook zo snel zijn met het uitvoeren daarvan?

Iemand ervaring hiermee?

Ik heb dit al meerdere keren meegemaakt. Ik zeg niet dat het nu zo is, maar je weet het niet.

Iemand "gebruikt" het forum om druk op de ketel te zetten. Iedereen hier leeft mee. Achteraf blijken er twee kanten aan het verhaal te zitten.

Oftewel, voorzichtig met conclusies..

Ik heb dit al meerdere keren meegemaakt. Ik zeg niet dat het nu zo is, maar je weet het niet.

Iemand "gebruikt" het forum om druk op de ketel te zetten. Iedereen hier leeft mee. Achteraf blijken er twee kanten aan het verhaal te zitten.

Oftewel, voorzichtig met conclusies..

Klopt. Het was trouwens al eens eerder Organized Electronics. Die reageerden toen (onder de naam Organized) ook nog op het forum... :rolleyes:

Goeie bak dit. Ik heb in januari een subwoofer besteld bij deze firma voor bij de TV. Geld overgemaakt en een maand of vier gewacht en niets ontvangen. Ik heb daarom alles geannuleerd, dat moest aangetekend hetgeen mij een euro of 8 heeft gekost. Ik wacht nu ook al meer dan vier weken op het terugstorten van mijn geld. Ben benieuwd of ik dat ooit nog terugzie als ik dat zo lees. Overigens krijg ik altijd wel netjes antwoord op mijn emails.... er gebeurt alleen niks mee ;)

Het is dus zeker niet iets incidenteels lijkt me met deze firma dat ze slecht leveren :unsure:

Succes ermee ik zit in het zelfde bootje heb net geannuleerd en ga maar afwachten of ik het nog terugkrijg.Zal me benieuwen!!

Dit is echt niet normaal hoor en als ik dan hoor er zullen wel 2 kanten aan dit verhaal zitten wordt ik echt onpasselijk.

die tweede kant bestaat uit een aantal smoezen die telkens op hetzelfde neerkomen zoals volgende week is ie er of we zitten er bovenop hij kan elk moment binnenkomen.

Je moet daar vooruit betalen anders word er niks geleverd mijne heren.

Trouwens als je wel vooruit betaald ook niet ,dus wat maakt het uit. :o

Succes ermee ik zit in het zelfde bootje heb net geannuleerd en ga maar afwachten of ik het nog terugkrijg.Zal me benieuwen!!

Dit is echt niet normaal hoor en als ik dan hoor er zullen wel 2 kanten aan dit verhaal zitten wordt ik echt onpasselijk.

Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Mail je hier, wordt je ook nog niet eens serieus genomen. Wellicht is het nog een idee dat alle gedupeerden tesamen contact leggen met de consumentenbond of een programma als Tros Radar. Niet om hun aan de schandpaal te nagelen, maar wel om onze centen terug te krijgen. We hebben er immers al genoeg ellende van gehad.

De hele kwestie rond Henno Appel en nu weer dit met OE. Het sterkt mij in mijn afkeer van aanschaffen via het internet. Gewoon met een portemonnee naar de winkel. Ik zie/voel/hoor het liefst wat ik wil aanschaffen. En betalen met briefjes en muntjes vind ik ook veel leuker.

De hele kwestie rond Henno Appel en nu weer dit met OE. Het sterkt mij in mijn afkeer van aanschaffen via het internet.

Het is niet zozeer kopen via internet dat het probleem is, maar je moet je houden aan het principe van "cash on delivery"..

De hele kwestie rond Henno Appel en nu weer dit met OE. Het sterkt mij in mijn afkeer van aanschaffen via het internet.

Het is niet zozeer kopen via internet dat het probleem is, maar je moet je houden aan het principe van "cash on delivery"..

creditcard betalingen werken ook prima hoor. Ik heb op die manier weleens wat besteld uit bijvoorbeeld Polen, niet bepaald een land waar je normaliter tegen vooruitbetaling wat zou bestellen. Duurde een week of twee, maar toen had ik het ook wel. Met een creditcard kopen is best veilig.

Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring. Als je van bedrijven koopt die in de normale bladen adverteren en met een behoorlijke reputatie is er geen probleem. Een Creditcard is veilig en al die landen hebben regelingen dat je binnen de maand kan terugsturen.

Carl

Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Mail je hier, wordt je ook nog niet eens serieus genomen. Wellicht is het nog een idee dat alle gedupeerden tesamen contact leggen met de consumentenbond of een programma als Tros Radar. Niet om hun aan de schandpaal te nagelen, maar wel om onze centen terug te krijgen. We hebben er immers al genoeg ellende van gehad.

Dat is ook een optie ik heb al even contact gehad met de consumentenbond om te bezien hoe ik mijn zuurverdiende centen weer terug kan krijgen.Maar wat meer druk op de ketel zou geen kwaad kunnen.

Heb via E-bay ook eens een bod gedaan voor nieuwe NBS kabels, die werden verkocht voor ong 60% van de catalogusprijs (grijze import?). Leek interessant.

Aangezien ik genoeg weet dat het via internet niet moeilijk is om de mensen te bedriegen checkte ik zijn naam (James Slawney uit Duitsland). Deze bestond inderdaad en bleek een professor te zijn. Ik vond dit maar een rare affaire en vroeg hem en zocht verder naar zijn effectief fysisch adres (vermeldde alleen postadres).

Geen resultaat. Ik vroeg referenties, geen resultaat. Enfin het contact bloedde dood en ik denk dat dit maar best was, want ik vrees dat ook hier een louche affaire aan de hand was.

Moraal van het verhaal, zie dat je handelt met een respectabele firma als je via het internet koopt. Check de credibiliteit en zie dat je minstens een fysisch adres en telefoonnummer hebt , anders ZEKER afblijven.

Heb via E-bay ook eens een bod gedaan voor nieuwe NBS kabels, die werden verkocht  voor ong 60% van de catalogusprijs (grijze import?). Leek interessant.

Aangezien ik genoeg weet dat het via internet niet moeilijk is om de mensen te bedriegen checkte ik zijn naam (James Slawney uit Duitsland). Deze bestond inderdaad en bleek een professor te zijn. Ik vond dit maar een rare affaire en vroeg hem en zocht verder naar zijn effectief fysisch adres (vermeldde alleen postadres).

Geen  resultaat. Ik vroeg referenties, geen resultaat. Enfin het contact bloedde dood en ik denk dat dit maar best was, want ik vrees dat ook hier een louche affaire aan de hand was.

Moraal van het verhaal, zie dat je handelt met een respectabele firma als je via het internet koopt. Check de credibiliteit en zie dat je minstens een fysisch adres en telefoonnummer hebt , anders ZEKER afblijven.

Dat is er ,een naam tel.nummer en een adres en toch dubieus!!!!!