Jump to content

hifiklapper

pchammer
 Share

Recommended Posts

Het verheugt mij om te lezen dat Hifiklapper van de Kieskeurig-site is verwijderd, is dat echt zo ?

Ik kom de naam Wim Drees tegen, is dat de eigenaar van Hifiklapper/Organized Electronics ?

Ik ben ook gedupeerd, geen goederen, geen geld terug maar onzinverhalen.

Ik gaa aangifte doen, proces beginnen en ben ook geintresseerd van een "huisbezoek" bij Hifiklapper, wie komt ermee ?

Het verheugt mij om te lezen dat Hifiklapper van de Kieskeurig-site is verwijderd, is dat echt zo ?

Ik kom de naam Wim Drees tegen, is dat de eigenaar van Hifiklapper/Organized Electronics ?

Ik ben ook gedupeerd, geen goederen, geen geld terug maar onzinverhalen.

Ik gaa aangifte doen, proces beginnen en ben ook geintresseerd van een "huisbezoek" bij Hifiklapper, wie komt ermee ?

Ik zou eerst maar de officiele weg volgen hoe zuur dat ook is.

Aangetekende brief met uiterste data waarbinnen je alles afgehandeld wilt zien.

Als je wil kun je een kopie van mijn brief krijgen die je aanpast aan jouw gegevens.

Succes

Hoewel ik geen betrokkene ben bij deze discussie, heeft het hele verhaal mij niet losgelaten. Wat is hier nou toch aan de hand? Bedragen worden, zij het met (soms forse) vertragingen terugbetaald, dus een echte oplichter is hier m.i. niet aan het werk.

Misschien mag ik een suggestie aan deze discussie toevoegen? Hifiklapper werkt, voor zover ik heb kunnen zien met een erg scherpe prijsstelling. Dat lijkt me ook de voornaamste reden van om daar spullen te bestellen. De prijsverschillen zijn zo groot, dat die m.i. niet met de gebruikelijke wijze van zakendoen te realiseren zijn. Zo zal hij er bijvoorbeeld geen voorraad op na kunnen houden, lijkt me zo. En voorfinanciering kan dan ook niet. Dus ik kan me zo voorstellen dat Hifiklapper op precies dezelfde wijze te werk gaat als zijn klanten: vooruit betalen aan zijn leveranciers als hij wat wil hebben (en dat doet hij dus met de vooruitbetaling van de klanten), die leveren en hifiklapper levert door zodra hij de spullen binnen heeft en administratief verwerkt. Dat werkt natuurlijk prima tot..... De leveranciers niet leveren aan Hifiklapper. En dan zijn de rapen gaar.

Zou het zoiets kunnen zijn?

Hoewel ik geen betrokkene ben bij deze discussie, heeft het hele verhaal mij niet losgelaten. Wat is hier nou toch aan de hand? Bedragen worden, zij het met (soms forse) vertragingen terugbetaald, dus een echte oplichter is hier m.i. niet aan het werk.

Misschien mag ik een suggestie aan deze discussie toevoegen? Hifiklapper werkt, voor zover ik heb kunnen zien met een erg scherpe prijsstelling. Dat lijkt me ook de voornaamste reden van om daar spullen te bestellen. De prijsverschillen zijn zo groot, dat die m.i. niet met de gebruikelijke wijze van zakendoen te realiseren zijn. Zo zal hij er bijvoorbeeld geen voorraad op na kunnen houden, lijkt me zo. En voorfinanciering kan dan ook niet. Dus ik kan me zo voorstellen dat Hifiklapper op precies dezelfde wijze te werk gaat als zijn klanten: vooruit betalen aan zijn leveranciers als hij wat wil hebben (en dat doet hij dus met de vooruitbetaling van de klanten), die leveren en hifiklapper levert door zodra hij de spullen binnen heeft en administratief verwerkt. Dat werkt natuurlijk prima tot..... De leveranciers niet leveren aan Hifiklapper. En dan zijn de rapen gaar.

Zou het zoiets kunnen zijn?

Geachte Forumbezoekers,

Zoals toegezegd hier een reactie van ons.

De Hifiklapper is door een aantal oorzaken tijdelijk in een vervelende situatie terecht gekomen:

De communicatie tussen leveranciers en ons liet te wensen over ( geen voorraadkoppeling en onduidelijke levering data van backorders).

Overeengekomen was dat voorraad van de producten bij een leverancier zou zijn. Zo zouden wij snel en goedkoop kunnen leveren.

Hier stond tegenover dat wij bestellingen direct zouden betalen.

Na verloop van tijd was er steeds minder op voorraad en begonnen de mensen te annuleren. Vervolgens hebben wij de leverancier verzocht een aantal betalingen terug te storten. Dit heeft in de meeste gevallen veel te lang geduurd.

E

Misschien kan het beleid aangepast worden qua vooruit betalen. Ik dacht dat je in Nederland maximaal de helft van de prijs als vooruitbetaling mocht vragen? DELL heeft hier pas nog een rechtszaak mee verloren.

Beste Hifiklapper,

Eerst zien, dan geloven!

Ook ik heb inmiddels te veel loze beloften moeten slikken om nu zomaar dit berichtje voor zoete koek te slikken. Afgelopen week heb ik mijn bestelling (#718) geannuleerd na ruim drie maanden gewacht te hebben op mijn bestelling. Ik heb een mail gekregen met daarin het bericht dat binnen twee weken, maar UITERLIJK binnen een maand mijn geld teruggestort zou worden. Ik wacht af!!!

Beste,

Laten we ervan uitgaan dat alles goed komt. Ik vind dat hifiklapper zich dapper heeft opgesteld, en heeft laten zien dat ze haar klanten serieus neemt evenals forums als deze. Hifiklapper heeft open kaart gespeeld, en haar problemen erkent. Dat geeft mij vertrouwen en vind ik een goed ding.

Elke bedrijf (zeker in deze tijden) kan (tijdelijk) in de problemen komen. Er zijn tal van voorbeelden te verzinnen waarbij de klant echt de dupe was. Hifiklapper doet zo te zien toch haar best al haar klanten tegemoed te komen. Natuurlijk is het niet leuk dat mensen lang hebben moete wachten. Wel vind ik dat deze dagen het begrip ver te zoeken is. Dit soort dingen kunnen gewoon gebeuren! Ik vind dat hifiklapper heeft laten dat ze (nu) hun best doen.

Ik stel voor dat iedereen afwacht, en tot dan stopt met de slechte berichtgeving over de hifiklapper. Ik vind wanneer iemand zijn best doet de dingen fatsoenlijk op te lossen zeker een tweede kans verdient.

Succes iedereen.

Groeten,

Bas

Ik hoop van harte dat alles vanaf nu van een leien dakje zal gaan bij Hifiklapper. In ieder geval, als ik netjes mijn geld binnen de termijn terugkrijg, zal ik dat melden. Als ik mijn geld niet terugkrijg, zal ik dat ZEKER melden!

Beste lucyanne,

:D das duidelijk en fair.

Overigens welkom op hear. Er is hier nog veel meer leuks te lezen en te posten dan alleen deze topic :D

Groeten,

Bas

Beste,

Laten we ervan uitgaan dat alles goed komt. Ik vind dat hifiklapper zich dapper heeft opgesteld, en heeft laten zien dat ze haar klanten serieus neemt evenals forums als deze. Hifiklapper heeft open kaart gespeeld, en haar problemen erkent. Dat geeft mij vertrouwen en vind ik een goed ding.

Elke bedrijf (zeker in deze tijden) kan (tijdelijk) in de problemen komen. Er zijn tal van voorbeelden te verzinnen waarbij de klant echt de dupe was. Hifiklapper doet zo te zien toch haar best al haar klanten tegemoed te komen. Natuurlijk is het niet leuk dat mensen lang hebben moete wachten. Wel vind ik dat deze dagen het begrip ver te zoeken is. Dit soort dingen kunnen gewoon gebeuren! Ik vind dat hifiklapper heeft laten dat ze (nu) hun best doen.

Ik stel voor dat iedereen afwacht, en tot dan stopt met de slechte berichtgeving over de hifiklapper. Ik vind wanneer iemand zijn best doet de dingen fatsoenlijk op te lossen zeker een tweede kans verdient.

Succes iedereen.

Groeten,

Bas

Mijn beste Bas,

Nou dit lijkt me een wat overdreven statement.

Eerlijk gezegd zakt me de broek hiervan af.

Die problemen waar je op doelt hebben ze aan zichzelf te wijten.

Klanten serieus genomen?dacht het niet zal ik je de mails laten zien die ze me stuurden?

Klanten tegemoet komen?ja na lang zeuren en aanmanen wel.

Waarom zou er niet aan de kaak gesteld mogen worden wat er fout is?

Verder word er niet concreet aangegeven wat er veranderd gaat worden.

Ander beleid,meer controle??????

Andere leveringsvoorwaarden met hun leveranciers als ik het goed begrijp?wat heeft een klant daaraan?niks toch die moet nog steeds het volle pond vooruit betalen (hetgeen volgens de nederlandse wetgeving niet hoeft maarja dan krijg ik niks geleverd) en maar hopen dat alles goed gaat. :unsure:

Nee denk niet dat ze het hiermee redden..

Beste,

Succes iedereen.

Groeten,

Bas

Mijn beste Bas,

Nou dit lijkt me een wat overdreven statement.

Eerlijk gezegd zakt me de broek hiervan af.

Die problemen waar je op doelt hebben ze aan zichzelf te wijten.

Klanten serieus genomen?dacht het niet zal ik je de mails laten zien die ze me stuurden?

Klanten tegemoet komen?ja na lang zeuren en aanmanen wel.

Waarom zou er niet aan de kaak gesteld mogen worden wat er fout is?

Verder word er niet concreet aangegeven wat er veranderd gaat worden.

Ander beleid,meer controle??????

Andere leveringsvoorwaarden met hun leveranciers als ik het goed begrijp?wat heeft een klant daaraan?niks toch die moet nog steeds het volle pond vooruit betalen (hetgeen volgens de nederlandse wetgeving niet hoeft maarja dan krijg ik niks geleverd) en maar hopen dat alles goed gaat. :unsure:

Nee denk niet dat ze het hiermee redden..

Beste Pc hammer,

Ja ik ga niet verder in discussie, anders zouden mensen weleens kunnen gaan denken dat ik van de Hifiklapper ben, of er belang bij heb en dat is niet zo.

Wel ben ik zelfstandig ondernemer, en ik weet gewoon dat dingen soms (door je eigen schuld) fout kunnen gaan. En het gevolg is vaak dat als het een keer fout gaat, dat het goed fout gaat. Het is dan zaak direct juist te handelen. Echter kan de een dat beter dan de ander. Duidelijk is dat hifiklapper in eerste instantie niet goed heeft gehandeld, en mensen aan het lijntje heeft gehouden. Een menslijke reactie, en ik denk nog steeds in de overtuiging dat het wel goed zou komen.

Het spreekt voor zich dat een zaak het liefst wel meteen wil leveren en haar orders snel wil afhandelen. Maar zoals ik aangaf dingen kunnen fout lopen, en dan ook goed fout.

Mijn persoonlijke ervaring zegt me dat open kaart spelen dan je enige optie is. En dat is wat hifiklapper nu ook grotendeels doet. De problemen erkennen en er wat aan willen doen. En dat is een goede zaak denk ik.

Groeten,

Bas

beste pchammer,

Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal. En hoe jij nu reageert is volledig vanuit jou eigen idee van goed en slecht. Ik denk dat Bas daar een beetje op doelt.

Ja ik reageer met mijn ervaringen over dit bedrijf over wat er gebeurd is.

Bas kent de eigenaar en zal hem niet "afvallen" dus dat is geen maatstaf!!

Ondanks dat ik mijn geld terug heb ben ik niet tevreden over de afhandeling maar ja dat is mijn probleem.

Ik zal er niks meer bestellen dat weet ik wel.

B.T.W.Heb jij je geld al terug?

beste pchammer,

Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal. En hoe jij nu reageert is volledig vanuit jou eigen idee van goed en slecht. Ik denk dat Bas daar een beetje op doelt.

Ondanks dat ik mijn geld terug heb ben ik niet tevreden over de afhandeling maar ja dat is mijn probleem.

Beste PChammer,

Ik ken de eigenaar inderdaad persoonlijk. Ook heb ik nog meer geld tegoed dan jullie met zijn allen bij elkaar. Echter mij hoor je daar hier niet over, daar ik dat onfatsoenlijk vind en het met de eigenaar zelf oplos. Ik ben zelf een ruimdenkend persoon en kan andermans situatie's goed begrijpen. Uiteraard kan ik dat niet van iedereen verwachten.

Nogmaals ik zeg niet dat jullie ongelijk hebben, jullie hebben gelijk! Het gaat mij alleen om de manier waarop een bedrijf in het openbaar onderuit wordt gehaald. Zelfs zo ver dat alle gegevens hier online worden gezet. Ik erger me dus aan de dwang om iemand met dit soort posts kapot te maken. Daar is een forum als dit ook niet voor bedoeld.

Dit is het laatste wat ik erover gezegd heb. Mij zie je niet meer in dit topic. Mijn mening is duidelijk, de jouwe ook. Laten we er geen woorden meer aan vuil maken.

Groeten,

Bas

beste pchammer,

Beste PChammer,

Ik ken de eigenaar inderdaad persoonlijk. Ook heb ik nog meer geld tegoed dan jullie met zijn allen bij elkaar. Echter mij hoor je daar hier niet over, daar ik dat onfatsoenlijk vind en het met de eigenaar zelf oplos. Ik ben zelf een ruimdenkend persoon en kan andermans situatie's goed begrijpen. Uiteraard kan ik dat niet van iedereen verwachten.

Nogmaals ik zeg niet dat jullie ongelijk hebben, jullie hebben gelijk! Het gaat mij alleen om de manier waarop een bedrijf in het openbaar onderuit wordt gehaald. Zelfs zo ver dat alle gegevens hier online worden gezet. Ik erger me dus aan de dwang om iemand met dit soort posts kapot te maken. Daar is een forum als dit ook niet voor bedoeld.

Dit is het laatste wat ik erover gezegd heb. Mij zie je niet meer in dit topic. Mijn mening is duidelijk, de jouwe ook. Laten we er geen woorden meer aan vuil maken.

Groeten,

Bas

Tja ik ken de eigenaar niet persoonlijk en op mijn mails werd niet of nietszeggend gereageerd.

Ik ergerde me kapot aan de manier waarop ik en kennelijk nog een hoop mensen besodemieterd werden.

En als je nog zoveel geld tegoed hebt :confused: dan heb je een vet probleem.

Als je denkt dat dit bedoeld was om iemand onderuit te halen of kapot te maken dan heb je er helaas niks van begrepen.

Waar is dit forum dan voor bedoeld? om te zeggen dat ik ga stoppen met roken of dat het weer erg warm was vandaag? <_<

Ik kan nu eenmaal niet tegen onrecht dus mij zie je hier waarschijnlijk wel nog als dat nodig is.

Beste mensen,

heel naar deze berichten over deze internet aanbieder.

misschien iets voor de media zoals:

www.opgelicht.nl / of breekijzer

Als het oplichters zijn moeten deze mensen aangepakt worden...

MVG

Jazz

Beste mensen,

MVG

Jazz

Dat lijkt me niet meer nodig, want volgens mij heeft iedereen nu zo'n beetje wel zijn geld terug, zo net voor een nieuw seizoen van het tv-programma Opgelicht. Ik lees weinig klachten meer, dus alles is opgelost en iedereen kan net als ik 's nachts weer fatsoenlijk slapen.

Grappig om te zien hoe het nu op het forum vergaat. Er ontstaat een charme-offesief van goedgelovigen aan wie je een kip zou kunnen verkopen voor 100 euro en mensen die zogenaamd niks met de Hifiklapper te maken hebben. Laat ik

Beste mensen,

MVG

Jazz

Dat lijkt me niet meer nodig, want volgens mij heeft iedereen nu zo'n beetje wel zijn geld terug, zo net voor een nieuw seizoen van het tv-programma Opgelicht. Ik lees weinig klachten meer, dus alles is opgelost en iedereen kan net als ik 's nachts weer fatsoenlijk slapen.

Grappig om te zien hoe het nu op het forum vergaat. Er ontstaat een charme-offesief van goedgelovigen aan wie je een kip zou kunnen verkopen voor 100 euro en mensen ide zogenaamd niks met de Hifiklapper te maken hebben. Laat ik

• 2 weeks later...
....Ik heb inmiddels netjes mijn geld terug gehad....

Met rente over de lengte van de tijd?........ <_<

Ik bedoel...ik weet niet hoeveel eruit stond,maar zet dat maar eens af tegenover een rekening met rente over dezelfde periode.... :lol:;)

Ik blijf het een vreemde manier van zaken doen vinden,ondanks de geruststellende woorden van Bas,......niet van tevoren wetende of je wel zeker leveren kunt ja dan wel nee..... <_<;)

--Hans.