Jump to content

hifiklapper

pchammer
 Share

Recommended Posts

Zo doen de banken het ook: geld overschrijven daarbij een dag het geld kwijtraken en daarover rente trekken. Het lijkt misschien niet veel, maar een hoop beetjes bij elkaar is ook veel.

Is er trouwens iemand wel tevreden over hifiklapper? Ze moeten toch ook iets goed hebben gedaan?

Ik moet dan toch constateren dat, ondanks alle gedoe er omheen, de Hifiklapper veel 'zorgvuldiger' omspringt met vooruitbetalers dan ene Henno Appel.

We zullen ze voordragen als kandidaat

"Onderneming van het jaar" ;)

Gezien hun uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en vooral snelle leveringen bovendien uitblinkend in de communicatie met hun klanten maakt het zeker tot een van de kanshebbers. :unsure:

Ik heb mijn geld terug. Jippie!

Ik moet zeggen, zo bar slecht als de service was voor het annuleren, na het annuleren heb ik, zoals door de Hifiklapper beloofd, binnen een maand mijn geld terug op mijn rekening gekregen. Zonder verdere aanmaningen! Misschien dat ze het meenden toen ze zeiden hun leven te beteren. Nochtans zal ik er nooit meer bestellen, maar ja, dat lijkt me wel begrijpelijk.

Richard 1

.........De hierboven postings vind ik dan ook niet zo sterk, het komt toch over als natrappen.......

Je mag vinden wat je wilt uiteraard.......

Blijft staan het naakte feit dat het een aardige vorm van mis-beheer blijkt als je niet leveren kunt wat je aanbied en dan ook nog vooruit de volle mep laat betalen.

Dit is helaas niet de eerste keer,en dus wijst alles op een structuele " slordige " manier van zaken doen.

Dat de beste man vervolgens hier e.e.a uit komt leggen zegt mij helemaal niks...helaas.

Want ook dat is niet de erste keer...... :lol:;)

Kortom,zo ga je niet om met klanten

Maaruuuh,uiteraard doe met je geld wat je wilt....het is ten slotte jou geld ;)

--Hans.

Richard 1

.........De hierboven postings vind ik dan ook niet zo sterk, het komt toch over als natrappen.......

Je mag vinden wat je wilt uiteraard.......

Blijft staan het naakte feit dat het een aardige vorm van mis-beheer blijkt als je niet leveren kunt wat je aanbied en dan ook nog vooruit de volle mep laat betalen.

Dit is helaas niet de eerste keer,en dus wijst alles op een structuele " slordige " manier van zaken doen.

Dat de beste man vervolgens hier e.e.a uit komt leggen zegt mij helemaal niks...helaas.

Want ook dat is niet de erste keer...... :lol:;)

Kortom,zo ga je niet om met klanten

Maaruuuh,uiteraard doe met je geld wat je wilt....het is ten slotte jou geld ;)

--Hans.

Zo is het maar net.

tsja, mensen die de eigenaar persoonlijk kennen en hem een goede vent vinden moeten hem dan maar wat geld lenen, zodat hij alle gedupeerden direct kan terug betalen. vor mij is het een smerige leugenaar die zich achter excuses verschuilt.

ik wacht inmiddels meer dan 4 maanden op m'n geld, en alle beloftes ten spijt krijg ik alleen maar nieuwe smoesjes te horen.

en als men dan zg. open kaart speelt, waarom is er op hun site daar niets van te zien? kun je gewoon bestellen, betalen en op lucht gaan wachten. mijn bestelde versterker staat daar nog steeds (dus al 4 maanden lang) op nr.3 van hun bestsellerlijst. knappe prestatie voor een produkt wat al maanden niet geleverd kan worden, ondanks de telefonische toezegging dat hij gewoon op voorraad was.

en ze blijven eisen dat je order aangetekend geannuleerd moet worden, ondanks grove ingebreke stelling van hun kant. inderdaad een teken van goede wil van hun kant. s

telletje beunhazen.

KOOP NOOIT IETS BIJ HIFIKLAPPER !!!!!!

tsja, mensen die de eigenaar persoonlijk kennen en hem een goede vent vinden moeten hem dan maar wat geld lenen, zodat hij alle gedupeerden direct kan terug betalen. vor mij is het een smerige leugenaar die zich achter excuses verschuilt.

ik wacht inmiddels meer dan 4 maanden op m'n geld, en alle beloftes ten spijt krijg ik alleen maar nieuwe smoesjes te horen.

en als men dan zg. open kaart speelt, waarom is er op hun site daar niets van te zien? kun je gewoon bestellen, betalen en op lucht gaan wachten. mijn bestelde versterker staat daar nog steeds (dus al 4 maanden lang) op nr.3 van hun bestsellerlijst. knappe prestatie voor een produkt wat al maanden niet geleverd kan worden, ondanks de telefonische toezegging dat hij gewoon op voorraad was.

en ze blijven eisen dat je order aangetekend geannuleerd moet worden, ondanks grove ingebreke stelling van hun kant. inderdaad een teken van goede wil van hun kant. s

telletje beunhazen.

Diegene die hem zo'n geweldige vent vond krijgt nog meer geld van hem dan wij allen tesamen :confused: dus misschien vind ie m niet meer zo geweldig :unsure:

Maar je hebt gelijk er is niks veranderd helemaal niks ,onbegrijpelijk eigenlijk en ze komen er gewoon mee weg schandalig gewoon.

Post van the boss persoonlijk.

Maanden niks gehoord en nu een persoonlijk nootje ....

Hij doet nu ook al aan mental coaching.:confused:

Hij kan zijn energie beter in andere zaken steken lijkt me ..

Beste Peter,

Kennelijk geeft het je een goed gevoel te blijven natrapen terwijl jouw story alweer enige tijd geleden is afgehandeld. Deze vorm van vrijetijdsbesteding lijkt mij vrij bekrompen. Misschien is het een idee eens een andere vorm van ontspanning te zoeken. Zaken die bijdragen aan verruiming van de geest geven over het algemeen meer voldoening.

Met vriendelijke groet,

Wim Drees.

ook hier, net als op het forum van dvd.nl blijf ik (re)ageren tegen de schandalige praktijken van het oplichterswebwinkeltje hifiklapper, ondanks het feit dat het niet past in de wereld volgens drees, waar men tot op de dag van vandaag (mijn nooit geleverde bestelling is zelfs een plaatsje gestegen op de lijst van bestsellers deze week....rarara hoe kan dat?) maandenlang belazerd worden.

inderdaad weer tekenend voor de instelling van drees de goedheiligman.

tip: de beste ontspanning is mensen gewoon hun zuurverdiende centjes terugbetalen, ipv maandenlang aan het lijntje te houden.

wat een lef heeft die flapdrol zeg!

telletje beunhazen.

Diegene die hem zo'n geweldige vent vond krijgt nog meer geld van hem dan wij allen tesamen :confused: dus misschien vind ie m niet meer zo geweldig :unsure:

Maar je hebt gelijk er is niks veranderd helemaal niks ,onbegrijpelijk eigenlijk en ze komen er gewoon mee weg schandalig gewoon.

Beste Pc Hammer.

Nu sla je door. Nergens heb ik het over "een geweldige vent" gehad! Al zou ik de eigenaar de grootste rotvent van de wereld vinden, vind ik het nog steeds niet gepast er zo sensatie op een openbaar forum van te maken. Ook het quoten van persoonlijke emails in het openbaar keur ik af. Ik ga liever persoonlijk op de mensen af, en bespreek het oog in oog, dan lekker veilig achter mijn computer scherm ;)

Bovendien heeft zo'n bedrijf te schande maken op het forum juist alleen maar nadelen voor de gedupeerden. Wanneer het slechter gaat met de hifiklapper zal het dus nog langer duren voordat de gedupeerden hun geld krijgen.

Groeten,

Bas

Nou beste Bas..

Ik weet niet of je het weet maar met die man valt niet te praten er word/werd nooit gereageerd (behalve als het hem niet bevalt zoals nu) op wat dan ook lees de verhalen een keer ,ook van anderen.

Ik ben niet de enige die er de balen van heeft ,typ het woord hifiklapper in op google en je schrikt wat er allemaal tevoorschijn komt.

Meneer Drees heeft mijn antwoord gehad in een persoonlijke mail.

Hij mag van mij rustig op de koffie komen hoor dan vertel ik hem oog in oog wel hoe ik erover denk.

Als je denkt dat deze stukjes sensatie zijn dan heb je er niks van begrepen of wilt het niet begrijpen.

Ik zou niet weten hoe ik mensen op een andere manier kan waarschuwen tegen dit misselijkmakend bedrijf waarvan ik steeds meer kom te weten via andere forums en sites waar ze rijkelijk vertegenwoordigd zijn.

Gefrustreerde mensen die maanden op hun apparatuur/geld zitten te wachten of misschien kwijt zijn.

Ik word kotsmisselijk van al die verhalen als ik lees hoe schandalig dit bedrijf met haar klanten omgaat inclusief mijzelf.

Ja ik heb mijn geld terug maar dat wil niet zeggen dat het opgelost is zoals veel mensen en meneer Drees geneigd zijn om te denken.

Vind het nog steeds onverteerbaar dat ik maanden op NIETS moest wachten ondertussen voor de gek gehouden wordend met allerlei rotsmoezen.

Dat ik kosten moet maken om iets terug te krijgen wat van mij was is ook zoiets.

Het kan blijkbaar allemaal en wordt als normaal ervaren.

En ik moet zeker ook nog blij zijn omdat de almachtige hr. Drees besloten had om mijn geld terug te storten??????nou mooi niet.

Er is niks veranderd daar , het gaat allemaal gewoon op de oude voet verder en dat vind ik onverteerbaar.

Beetje mooi weer spelen met vage verklaringen verder niks.

Wanneer het slechter gaat met de HiFiklapper zal het langer duren etc...

Ja hoe zou het komen dat het slechter gaat denk je?

Waarom moet het dan langer duren voor de gedupeerden... we hebben hier toch te maken met een bonafide bedrijf mag ik hopen of??????

Waarom moeten die mensen uberhaupt hun geld terug krijgen?waarom wordt er niet gewoon geleverd?Ze verkopen toch Hifi-apparatuur of ....misschien toch niet?????

Begrijp echt niet waarom zij het niet voor elkaar krijgen wat andere internetshops wel lukt ,namelijk gewoon leveren binnen een normale termijn met dezelfde of nog lagere prijzen dan de HiFiklapper.

Beste Pc Hammer,

Toch nog bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik kan je standpunt heel goed begrijpen. Missvien komt het omdat ik zelf zelfstandig ondernemer ben, dat ik het wat sneller voor dit soort bedrijven opneem. Ik ben in ieder geval blij dat je je geld terug hebt. Ik denk wel dat eht met de overige gedupeerde goed komt. DAt het veel tijd geld en ergenis kost kan ik beamen.

Groeten,

Bas

Beste Pc Hammer,

Toch nog bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik kan je standpunt heel goed begrijpen. Missvien komt het omdat ik zelf zelfstandig ondernemer ben, dat ik het wat sneller voor dit soort bedrijven opneem. Ik ben in ieder geval blij dat je je geld terug hebt. Ik denk wel dat eht met de overige gedupeerde goed komt. DAt het veel tijd geld en ergenis kost kan ik beamen.

Groeten,

Bas

Hopelijk volg je niet dezelfde heilloze weg in je zakendoen als de HiFiklapper want dat brengt uiteindelijk niks. :o

Hopelijk volg je niet dezelfde heilloze weg in je zakendoen als de HiFiklapper want dat brengt uiteindelijk niks. :o

Heeft deze stoot onder de gordel richting Bas nog een basis of ben je stoom aan het afblazen?

Bas geeft aan het nodige begrip te hebben voor je probleem, legt uit waarom zijn mening mede wordt gevormd door een andere kijk op situatie doordat hij zelf ondernemer is en vervolgens krijgt hij, mijns inziens, een veeg uit de pan waar hij part noch deel aan heeft.

Enno

Heeft deze stoot onder de gordel richting Bas nog een basis of ben je stoom aan het afblazen?

Bas geeft aan het nodige begrip te hebben voor je probleem, legt uit waarom zijn mening mede wordt gevormd door een andere kijk op situatie doordat hij zelf ondernemer is en vervolgens krijgt hij, mijns inziens, een veeg uit de pan waar hij part noch deel aan heeft.

Enno

Goed lezen is een kunst apart die je kennelijk niet beheerst!

Je geeft er een draai aan wat nergens op slaat.

Zo lust ik er nog wel een paar!

Enno

Goed lezen is een kunst apart die je kennelijk niet beheerst!

Je geeft er een draai aan wat nergens op slaat.

Zo lust ik er nog wel een paar!

Goed formuleren ook, want je woorden zijn duidelijk multi-interpretabel.

tsjonge tsjonge, er wordt nu nodeloos afgedwaald naar een discussie over het correct intrepeteren van taalgebruik, en dat is niet waar deze thread over gaat; het feit dat hifiklapper mensen tot op de dag van vandaag belazerd en daar braaf mee door gaat ...ik en ongetwijfeld vele anderen heb mijn geld nog steed niet terug.

en dat iemand die na veels te lang wachten uiteindelijk z'n geld heeft terug gekregen wil niet zeggen dat hifiklapper opeens een voorbeeldige onderneming is en iemand zijn ongenoegen niet meer zou moeten uiten. sterker nog, elke waarschuwing tegen het oplichters webwinkeltje voorkomt dat nog meer mensen in de luren worden gelegd.

dat het eindeloze wachten op geld hierdoor nog meer vertraagd wordt is een bullshit argument; ze kunnen nog steeds niet leveren (geld of goederen) en ik zie niet in hoe nog meer mensen geld afhandig laten maken daar verandering in aan brengt.

Goed formuleren ook, want je woorden zijn duidelijk multi-interpretabel.

Yea right.....mooi gesproken ;)

maarre Titus heeft gelijk we dwalen af en dat is niet de bedoeling.

Het gaat erom dat de HiFiklapper tot inkeer komt en alle door hun toedoen gedupeerden tegemoet komt door ofwel gewoon te leveren ofwel het betaalde geld terug te storten.

En dit alles zonder smoesjes of andere flauwekul.

Verder zou het handig zijn als ze hun leveringsvoorwaarden ook op de schop zouden nemen want daar deugt werkelijk niks van.

Denk ik ook wel dat de 'slachtoffers' van Hifiklapper niet zo heel slim zijn. Of ze hebben de algemene voorwaarden van deze firma niet hebben gelezen, ook niet slim.

Je doet als klant immers afstand van bijna al je rechten als consument en bent volledig overgeleverd aan de nukken deze firma. Niet dat deze voorwaarden stand zullen houden als het ooit tot een rechtzaak zou komen, maar toch erg lastig in je onderhandelingen met dit bedrijf.

Inderdaad PChammer. No offence maar je doet net alsof hier het grootste onrecht wordt aangedaan. Ik was ook een gedupeerde maar zie je mij voortdurend zo hoog van de toren blazen? Weet je wat onrecht is. 1500 kinderen gijzelen en er 400 van doodschieten. Met andere woorden let it go. Je creeert alleen maar de schijn dat je zo nodig iemand aan de schandpaal wilt nagelen.