pchammer Posted 8 oktober 2004 Author Report Share Posted 8 oktober 2004 Schiet nog niet erg op met die nieuwe site. Zeker de voorraad aan het tellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 8 oktober 2004 Report Share Posted 8 oktober 2004 Zeker de voorraad aan het tellen Zo moeilijk is het toch niet om tot drie te tellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestevaar Posted 19 oktober 2004 Report Share Posted 19 oktober 2004 OPROEP Aan wie door HIFI-klapper werd opgelicht, Het regent klachten over HIFIklapper (tegenwoordig met een streepje er tussen) en velen melden oplichting. Welnu, doe er wat aan. Neem de moeite een afspraak op het politiebureau te maken en daar aangifte van oplichting te gaan doen. Neem zoveel mogelijk gegevensmee: kopie Link to comment Share on other sites More sharing options...
pchammer Posted 1 november 2004 Author Report Share Posted 1 november 2004 Na het bekijken van TROSRADAR moet ik tot de conclusie komen dat het er slecht uitziet voor degene die nog geld van deze meneer krijgen. KEF en NAD leveren niet meer en beginnen te steigeren als ze de naam Drees horen en kwamen al tot dezelfde conclusie als bijna iedereen hier. De man heeft het verzinnen van smoezen en uitvluchten tot kunst verheven. Hij kreeg het voordeel van de twijfel maar die twijfel is nu weg wat een arrogant/pedant mannetje. Desondanks hoop ik toch(tegen beter weten in) dat iedereen zijn geld terug krijgt. Ik zou weleens willen weten of meneer Drees wel rustig slaapt met alle ellende die hij heeft aangericht. Benieuwd of we hem nog eens terug zien in dat programma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Hoe dan ook.....laat het een les zijn om beter met je zuur verdiende euri om te gaan. En voor diegenen die ondanks alles toch een rotsvast vetrouwen hadden in deze zakenman..........zo zie je maar...niks is wat het lijkt op voorhand en je zult helaas elk nieuw zakenkontakt met de gepaste argwaan tegemoet moeten treden. Geloof me......ik betaalde ook een duur lesgeld ....helaas is de maatschappij zo verworden dat het zo gaan moet. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts