Jump to content

hifiklapper

pchammer
 Share

Recommended Posts

Heb via E-bay ook eens een bod gedaan voor nieuwe NBS kabels, die werden verkocht  voor ong 60% van de catalogusprijs (grijze import?). Leek interessant.

Aangezien ik genoeg weet dat het via internet niet moeilijk is om de mensen te bedriegen checkte ik zijn naam (James Slawney uit Duitsland). Deze bestond inderdaad en bleek een professor te zijn. Ik vond dit maar een rare affaire en vroeg hem en zocht verder naar zijn effectief fysisch adres (vermeldde alleen postadres).

Geen  resultaat. Ik vroeg referenties, geen resultaat. Enfin het contact bloedde dood en ik denk dat dit maar best was, want ik vrees dat ook hier een louche affaire aan de hand was.

Moraal van het verhaal, zie dat je handelt met een respectabele firma als je via het internet koopt. Check de credibiliteit en zie dat je minstens een fysisch adres en telefoonnummer hebt , anders ZEKER afblijven.

Leuk om te lezen.Heb voor een promille Topline interlink(N.B.S.) gescored. Bleef echter nog steeds serieus geld.

En geen beter gehoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

S-M.

Soms is geluk met de domme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUOTE (gamutter @ 5 Aug 2004, 18:32:45)

Heb via E-bay ook eens een bod gedaan voor nieuwe NBS kabels, die werden verkocht  voor ong 60% van de catalogusprijs (grijze import?). Leek interessant.

Aangezien ik genoeg weet dat het via internet niet moeilijk is om de mensen te bedriegen checkte ik zijn naam (James Slawney uit Duitsland). Deze bestond inderdaad en bleek een professor te zijn. Ik vond dit maar een rare affaire en vroeg hem en zocht verder naar zijn effectief fysisch adres (vermeldde alleen postadres).

Geen  resultaat. Ik vroeg referenties, geen resultaat. Enfin het contact bloedde dood en ik denk dat dit maar best was, want ik vrees dat ook hier een louche affaire aan de hand was.

Moraal van het verhaal, zie dat je handelt met een respectabele firma als je via het internet koopt. Check de credibiliteit en zie dat je minstens een fysisch adres en telefoonnummer hebt , anders ZEKER afblijven. 

Dat is er ,een naam tel.nummer en een adres en toch dubieus!!!!!

En dan is er nog een belangrijke raad: koop nooit bij via internet bij "amateurs". Als men geen vakman is die zijn boterham moet verdienen (en blijven verdienen) met zijn professionele activiteiten, is de continu

Ik ken de eigenaar persoonlijk, en ik ben er heilig van overtuigd dat hij nooit de intensie heeft om mensen te bedonderen.

Maar sommigen worden er door hun situatie ertoe gedwongen het te doen. Als gedupeerde kun je er misschien begrip voor hebben maar dat duurt meestal niet zo heel erg lang.

Ik ken de eigenaar van OE ook persoonlijk, ik ben het met Bas eens!

Daarnaaast, het gaat over HifiKlapper. Er zijn zeker connecties (erg grote zelfs) maar is dan logisch om naar OE te gaan om verhaal te halen?

Ik neem aan dat het twee losstaande bedrijven zijn. Je zal derhalve bij HifiKlapper verhaal moeten gaan halen!

Of is dat te simpel gedacht?

Ik ken de eigenaar van OE ook persoonlijk, ik ben het met Bas eens!

Daarnaaast, het gaat over HifiKlapper. Er zijn zeker connecties (erg grote zelfs) maar is dan logisch om naar OE te gaan om verhaal te halen?

Ik neem aan dat het twee losstaande bedrijven zijn. Je zal derhalve bij HifiKlapper verhaal moeten gaan halen!

Of is dat te simpel gedacht?

Wat dacht je wat we gedaan hebben maar wat moet je als je nietszeggende antwoorden krijgt.

De eigenaar is dezelfde dus daar veranderd niks aan of is dat ook te simpel gedacht?

QUOTE (gamutter @ 5 Aug 2004, 21:58:05)

QUOTE (gamutter @ 5 Aug 2004, 18:32:45)

Dat is er ,een naam tel.nummer en een adres en toch dubieus!!!!! 

En dan is er nog een belangrijke raad: koop nooit bij via internet bij "amateurs". Als men geen vakman is die zijn boterham moet verdienen (en blijven verdienen) met zijn professionele activiteiten, is de continu

Beste PChammer,

Wat verlang je van ons hier op hear?Diegenen hear die hun persoonlijke ervaringen met OA of H/F Klapper aan jou doorgeven maken alleen maar hun eigen ervaringen bekend.Begrijp me niet verkeerd, maanden lang op iets moeten wachten en de angst dat iets toch nog fout zal gaan, kan ik met je meevoelen.

Dus vertel nou wat je verder van de forummers hear graag zou willen.

Met Vriendelijke Groet, Jerry.

Beste PChammer,

Wat verlang je van ons hier op hear?Diegenen hear die hun persoonlijke ervaringen met OA of H/F Klapper aan jou doorgeven maken alleen maar hun eigen ervaringen bekend.Begrijp me niet verkeerd, maanden lang op iets moeten wachten en de angst dat iets toch nog fout zal gaan, kan ik met je meevoelen.

Dus vertel nou wat je verder van de forummers hear graag zou willen.

Met Vriendelijke Groet, Jerry.

Ik verlang niks van jullie maar wel van hifiklapper dat ie op een fatsoenlijke wijze zaken gaat doen.En zolang dat niet het geval zal ik blijven ageren tegen dit soort toestanden zie het als een waarschuwing naar andere potentiele kopers aldaar.

We kunnen natuurlijk ook een topic starten die nergens over gaat genoeg voorbeelden van :cool2:

Beste,

Dat kan ik beamen. Ik vind het in het hart heel erg dat een winkel als deze zo te boek komt te staan op het internet. Oplichters zijn mensen die opzettelijk mensen geld afhandig maken, en met voorbedachte rade de boel bedonderen. Dat is Organized electronics absoluut niet!

Organized electronics is een zeer goed willende winkel die helaas ten onder gaat van zijn eigen succes. Daarmee bedoel ik, Ze zijn altijd te makkelijk geweest, deze winkel heeft en aantal klappen gehad door toedoen (oplichterpraktijken) van derden. Ik ken de eigenaar persoonlijk, en ik ben er heilig van overtuigd dat hij nooit de intensie heeft om mensen te bedonderen. Soms lopen dingen niet helemaal goed, en niet zoals hij zelf wil. Wel weet ik dat het uiteindelijk allemaal wel weer goed komt.

Groeten,

Bas

Soms...heel soms kan het mis gaan doordat de bank onverwacht de geldkraan dichtdraait :o:(

Soms...heel soms kan de eigenaar dat zien aankomen, het is dan niet fansoenlijk om bestellingen op te nemen en een aanbetaling te vragen, dat vind ik oplichting :angry:

Helaas ben je in beide gevallen je geld kwijt :angry:

Dan is de volgende stap richting rechtshulp.

Helaas ben je wel de laatste in de rij om het geld terug te vorderen :(

Iets anders is dat de betreffende persoon/personen vaak vrolijk weer doorgaat met een zogenaamde "schone" lei :unsure::blink:<_<:angry:

heel simpel.. zoveel mensen die zo een zelfde probleem hebben met deze shop.. Ik zou lekker een rechtzaak aanspannen.. Dit soort bedrijven moeten er gewoon niet zijn... heel simpel.

lijkt wat overdrevenpost.. maar dit kan gewoon niet. Je kan ook hun importeur hierop aanspreken. ze zijn toch stiekum een beetje mede verantwoordelijk.

Hun kunnen hier ook wat druk op de ketel zetten