Jump to content

hifiklapper


pchammer
 Share

Recommended Posts

Dan blijkt dus dat je als consument het nakijken hebt. Er zijn dan wel andere oplossingen mogelijk, maar die ga ik hier niet propageren. Mijn aversie tegen kopen op het internet is wederom wat groter geworden.

Je moet zo'n zaak gewoon eens met een 'bezoekje' vereren, als je snapt wat ik bedoel. Dat is vaak het enige dat nog een klein beetje zou kunnen helpen.

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (pchammer @ 6 Aug 2004, 00:14:29)

QUOTE (gamutter @ 5 Aug 2004, 22:58:05)

/QUOTE 

QUOTE (gamutter @ 5 Aug 2004, 18:32:45)

Heb via E-bay ook eens een bod gedaan voor nieuwe NBS kabels, die werden verkocht  voor ong 60% van de catalogusprijs (grijze import?). Leek interessant.

Aangezien ik genoeg weet dat het via internet niet moeilijk is om de mensen te bedriegen checkte ik zijn naam (James Slawney uit Duitsland). Deze bestond inderdaad en bleek een professor te zijn. Ik vond dit maar een rare affaire en vroeg hem en zocht verder naar zijn effectief fysisch adres (vermeldde alleen postadres).

Geen  resultaat. Ik vroeg referenties, geen resultaat. Enfin het contact bloedde dood en ik denk dat dit maar best was, want ik vrees dat ook hier een louche affaire aan de hand was.

Moraal van het verhaal, zie dat je handelt met een respectabele firma als je via het internet koopt. Check de credibiliteit en zie dat je minstens een fysisch adres en telefoonnummer hebt , anders ZEKER afblijven. 

 

 

Dat is er ,een naam tel.nummer en een adres en toch dubieus!!!!! 

 

 

 

En dan is er nog een belangrijke raad: koop nooit bij via internet bij "amateurs". Als men geen vakman is die zijn boterham moet verdienen (en blijven verdienen) met zijn professionele activiteiten, is de continu

Link to comment
Share on other sites

Beste Gamutter,

 

Ik zeg nergens dat de geduperde geen gelijk hebben. Echter kun je pas spreken van opgelicht, wanneer de eigenaar de voeten heeft genomen, en niemand meer iets van de zaak en/of eigenaar verneemt. Aangezien dit wel het geval is, kun je alleen spreken van uitgestelde levering en/of betaling. Het verwijt wat je hifiklapper dus tot dusver kunt maken is dat ze niet leveren.

 

Ik denk dat ik redelijk objectief ben. Heb zelf ook nog het e.a. tegoed van Organized electronics. Echter denk ik ook mee met andere mensen en zijn er verstandigere manieren om tot en goede oplossing te komen.

 

Ik zit er niet mee mijn nek uit te steken voor dit soort zaken. Ik ben niet annoniem iedereen mag lezen en zien dat ik dit zeg.

 

Op de forum's wordt er alleen maar gemeld wanneer de dingen niet goed zijn. Nou dan mag ik ook wel de dingen noemen die wel goed zijn.

 

Nogmaals. ik ken de eigenaar een behoorlijk tijd. Ik ken zeker niet alle details, geef niemand hier ongelijk. Echter de term oplichters vind ik onjuist, en ook vind ik organized electronics qua service en audioverstand een zeer goede winkel.

 

 

Groeten,

Bas

Link to comment
Share on other sites

Ja ik zou ook graag een uitleg hebben van de eigenaar waarom er meestal niet geleverd word en waarom het zolang moet duren eer iemand zijn geld terugkrijgt.

Ik zou het als serieuze ondernemer niet zo over mijn kant laten gaan en hier in dit forum allang een reactie hebben gegeven maarja ik kan en ga m er niet op attent maken aangezien hij alleen op aangetekende post reageert :unsure:

Het heeft me trouwens tot nu toe alleen maar geld gekost (aangetekende brief,rentederving)maar dat is niet het ergste.

Het ergste is gewoon dat ik geen enkele internetshop meer kan vertrouwen ik zal eerst grondig alle voorwaarden moeten doorspitten om tot een goede keuze te komen.

Of toch maar gewoon in de winkel kopen en wat meer betalen dat laatste lijkt me op dit moment de meest verstandige keus..

Link to comment
Share on other sites

Het zou wellicht al een heel stuk schelen als Hifiklapper gewoon open kaart speelt en de betreffende gedupeerdenvertelt wat er aan de hand is en wanneer alles opgelost wordt. Die onzekerheid gaat gewoon vreten, dat is toch niet zo moeilijk te verzinnen.

Beste Joboton,

 

Absluut met je eens. Bij geen en bedrijf zal altijd alles gaan zoals het moet. Overmacht maar ook fouten van jezelf kunnen ervoor zorgen dat dingen anders lopen dan je wilt, en dat ten nadele gaat van de klant. In de praktijk heb ik ook geleerd dat je gewoon altijd open kaart met de klant moet spelen. hoe gekd e situatie ook was, de klant krijgt dat altijd vna mij te horen, en wanneer onderelen uitblijven etc. stuur ik een forward van de mail die ik van mijn leverancier krijg.

 

Groeten,

Bas

Link to comment
Share on other sites

Het zou wellicht al een heel stuk schelen als Hifiklapper gewoon open kaart speelt en de betreffende gedupeerdenvertelt wat er aan de hand is en wanneer alles opgelost wordt. Die onzekerheid gaat gewoon vreten, dat is toch niet zo moeilijk te verzinnen.

Beste Joboton,

 

Absluut met je eens. Bij geen en bedrijf zal altijd alles gaan zoals het moet. Overmacht maar ook fouten van jezelf kunnen ervoor zorgen dat dingen anders lopen dan je wilt, en dat ten nadele gaat van de klant. In de praktijk heb ik ook geleerd dat je gewoon altijd open kaart met de klant moet spelen. hoe gekd e situatie ook was, de klant krijgt dat altijd vna mij te horen, en wanneer onderelen uitblijven etc. stuur ik een forward van de mail die ik van mijn leverancier krijg.

 

Groeten,

Bas

Helaas is niet iedereen zo verstandig als jou.

Link to comment
Share on other sites

Beste Forumbezoekers,

 

Hiet is ons niet ontgaan dat er behoorlijk tumult is ontstaan rond " De HIFIKLAPPER" .

Vanaf volgende week zullen er concrete oplossingen komen voor iedereen die problemen heeft met De HIFIKLAPPER.

Er zullen geen "gedupeerden" zijn!

Alles zal correct en fatsoenlijk opgelost worden.

 

In de loop van de volgende week zullen wij een uitgebreide reactie geven.

 

Met vriendelijke groet,

 

De HIFIKLAPPER

Link to comment
Share on other sites

Hifiklapper heeft aangegeven in de loop van deze week met een uitgebreide reactie te komen. Misschien eerst die paar daagjes nog afwachten. Als die reactie uitblijft of onvoldoende is, dan is het label onbetrouwbaar snel geplakt. En dat zal de eigenaar beslist niet willen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb al weken geleden mn 950 euri terug gehad. Als zij dit aangeven denk ik wel dat ze hun woord nakomen. Ik heb tenslotte ook mn geld terug, waarom jullie dan niet?

Toch is het ajmmer, daar zij veel mooie spullen hebben tegen mooie bedragen.

 

gr,

 

AB

Link to comment
Share on other sites

Toch is het jammer, daar zij veel mooie spullen hebben tegen mooie bedragen.

 

gr,

 

AB

Tja dat is zo maar daar hebben we weinig aan als er niks geleverd wordt. :unsure:

Proficiat met het behaalde resultaat wij wachten nog af.

Nog geen klapper van de HiFiklapper evenals 'n euro terug op de bank zal wel met het weer te maken hebben. :cool2:

Link to comment
Share on other sites

Rekening 2x gecheckt niet te geloven het is teruggestort.... :D

Heeft me veel ergernis en uiteindelijk geld gekost :aangetekende brief ,rentederving :angry: maar wel verlost van HiFiklapper. :rolleyes:

We wachten nog op een verklaring.

Hopelijk gaat u uw zaken anders regelen in de toekomst want mensen pikken dit niet op deze manier.

Eenieder is gewaarschuwd lijkt me.

Link to comment
Share on other sites

Rekening 2x gecheckt niet te geloven het is teruggestort.... :D

Heeft me veel ergernis en uiteindelijk geld gekost :aangetekende brief ,rentederving maar wel verlost van HiFiklapper. :angry:

We wachten nog op een verklaring.

Hopelijk gaat u uw zaken anders regelen in de toekomst want mensen pikken dit niet op deze manier.

Eenieder is gewaarschuwd lijkt me.

Beste Pc Hammer,

 

Wel tof van je dat je dat ook even meld. Normaal melden de mensen alleen maar als het mis is. Ben blij voor je dat het voor jou opgelost is!

 

Groeten,

Bas

Link to comment
Share on other sites

ATTENTION! HIFIKLAPPER - PLEASE MAKE THIS THREAD A STICKIE AND STOP THE FRAUD.

 

sorry to post in English but I don't write Dutch (I can read it a bit). Just wanted to add my story to the pile. I ordered an Electrocompaniet DAC the 1st of July, so a bit more than one month ago. I (foolishly?) paid over 1300 Euros with a bank transfer and since then the people at hifikrapper told me already four times that "next week we will receive a delivery of products so hopefully yours will be there." the third time I called was one week ago and they told me that the item I ordered was a very exclusive one and therefore it takes longer. it's only then that I discovered this (and other) forums with so many people complaining about that shop. The latest thing they told me on the phone last week is not to worry and to be patient 2 more weeks because they are 100% sure that my DAC will be delivered at my home by that time (which will be the 12th of August).

Today I called them again and of course they told me to wait another week, so I cancelled my order and asked my money back. Lots of people waited many weeks or months to get their money back. some other people are still waiting.

Please let's act together against those people so that they don't fool other people in the future and let's say the truth about those assholes (the way they answer smiling on the phone like if their behabiour was completely normal is just disgusting).

Could the administrator of this forum PLEASE make this thread a stickie so that it stays in the first page of the forum and visible all the time? too many people have lost money and patience.

 

I will on my side alert every single dutch AV forum on the net, every shopping site listing them and I will contact my lawyer, the electrocompaniet distributor in holland (to denounce them as unauthorized dealers so that they can take legal action against them) and the police to do everything I can to have them stop ripping off people.

Link to comment
Share on other sites

Hifiklapper oplichters?dacht eerst van wel.

Dat geld zie je niet meer terug dacht ik lange tijd.

In mijn geval dus geen oplichters!Maar wat dan wel?

Nieuw concept van zaken doen misschien? Als dat zo is dan zeg ik stop er maar mee want mensen pikken dit niet ,m.a.w. Ik heb geen flauw idee wat ze eraan gehad hebben.. :confused:

Nog geen reactie van de eigenaar en iedereen heeft zo zijn eigen theorieen.

Ik ben het met scorpion69 (zie forum hierover op dvd.nl) eens dat de eigenaar hoofdverantwoordelijk blijft ook al heeft hij de leiding van die webshop aan iemand anders gegeven.

Het is zijn naam die besmeurd wordt en het is hij die op de blaren moet zitten nu.

Hij had een goede naam opgebouwd met organized electronics heb ik begrepen van diverse forumbezoekers ,nou die is nu helemaal weg.

Onbegrijpelijk dat er niet meteen is ingegrepen na de eerste berichten hier en het gesprek met kieskeurig waar ze uiteindelijk van de site verwijderd werden.

Er waren leveringsproblemen?Voor mijn receiver gold dat zeker niet die was gewoon uit voorraad leverbaar was niet eens high end of een exotisch merk(Yamaha).

Helaas ,aanbevelen kan ik deze webshop aan niemand dus dat doe ik dan ook niet.

Het is van de zotte dat je kosten moet maken om je eigen geld terug te krijgen wat maandenlang op rekening van hifiklapper heeft gestaan en waar jezelf profijt van had kunnen hebben.Ze hebben weliswaar het bedrag wat betaald was teruggestort maar de rest niet om over alle stress en onzekerheid die er ook nog bij kwam maar te zwijgen.

Nee meneer Drees dit verdient geen schoonheidsprijs ondanks dat u alsnog na lang zeuren van iedereen overstag bent gegaan iets waartoe u wettelijk verplicht bent.

Dit had nooit zolang mogen slepen ,ik ben benieuwd wat u er aan gaat doen om dit in de toekomst te vermijden.

Ik heb geen verstand van zakendoen maar als ik u was zou ik nog eens naar de voorwaarden kijken en die aanpassen want de klant komt er maar bekaaid vanaf en die is nog altijd koning ook in deze tijden zeker met de moordende concurrentie hier op het internet waar iedereen die zich de juiste papiertjes verschaft zomaar een webshop kan beginnen.

Ik wens u sterkte en vooral veel wijsheid in de toekomst u zult het nodig hebben..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...