Sebastiaan de vries Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 Beste, Ik heb een probleempje met mijn set. Steeds als ik zit te luisteren treedt er een bepaalde vermoeidheid op in mij. Het lijkt alsof er iets in mijn kamer komt wat er niet hoort te zijn. Iets wat wij niet kunnen verklaren. Het gekke is, dat het niet altijd voorkomt. Uit gekheid zette ik voor iedere weergever twee bierflesjes. Nou dat was een verbetering. Echter na drie werd het nog beter!. Maar.. het onbeschrijfelijke vermoeide gevoel bleef. Als ik op de grond voor mijn rechter speaker ga zitten is het deels weg. Als ik heel hard speel en mijn middentoner met geweld tegenhoudt (terug duwen terwijl hij wil uitslaan) krijg ik eindelijk mijn helderheid weer terug. En nog erger, als ik op mijn hurken ga staan en mijn hoofd ondersteboven tussen mijn benen hang, het volume op 95 db. nominaal zet, en tegelijk mijn twee middentoners indruk.. (vergeet niet de drie bierflesjes die er ook nog staan!) dan pas is het perfect... Heeft er iemand een betere oplossing? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 eeh, wanneer ga je weer roken ? dat stoppen doet gekke dingen met je Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 eeh, wanneer ga je weer roken ? dat stoppen doet gekke dingen met je Michael Nou, volgens mij is ie net gaan drinken of zo... Dat doet OOK gekke dingen met je... Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 Beste, Ik heb een probleempje met mijn set. Steeds als ik zit te luisteren treedt er een bepaalde vermoeidheid op in mij. Het lijkt alsof er iets in mijn kamer komt wat er niet hoort te zijn. Iets wat wij niet kunnen verklaren. Het gekke is, dat het niet altijd voorkomt. Uit gekheid zette ik voor iedere weergever twee bierflesjes. Nou dat was een verbetering. Echter na drie werd het nog beter!. Maar.. het onbeschrijfelijke vermoeide gevoel bleef. Als ik op de grond voor mijn rechter speaker ga zitten is het deels weg. Als ik heel hard speel en mijn middentoner met geweld tegenhoudt (terug duwen terwijl hij wil uitslaan) krijg ik eindelijk mijn helderheid weer terug. En nog erger, als ik op mijn hurken ga staan en mijn hoofd ondersteboven tussen mijn benen hang, het volume op 95 db. nominaal zet, en tegelijk mijn twee middentoners indruk.. (vergeet niet de drie bierflesjes die er ook nog staan!) dan pas is het perfect... Heeft er iemand een betere oplossing? Groeten, Bas Het zou een idee kunnen zijn om de bierflesjes voor gebruik niet leeg te gieten in jouzelf, maar in de gootsteen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 Zijn dat nog volle bierflesjes? ZOja dan kom ik ze even leegdrinken bij je Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 En nog erger, als ik op mijn hurken ga staan en mijn hoofd ondersteboven tussen mijn benen hang, het volume op 95 db. nominaal zet, en tegelijk mijn twee middentoners indruk.. (vergeet niet de drie bierflesjes die er ook nog staan!) dan pas is het perfect... Lekker standje bassie de clown en maureen de acrobaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Beste, Ik heb een probleempje met mijn set. Bla......Heeft er iemand een betere oplossing? Groeten, Bas Volgens mij ben je aan vakantie toe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Dat heb beter klinkt als je je hoofd naar beneden doet, duidt aan dat het loopwerk van je cd-speler per abuis ondersteboven gemonteerd is. Dat is eenvoudig op te heffen door versterker, dan wel luidsprekers, dan wel kabels, ook ondersteboven te leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Modificeer je ook op deze manier Bas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Dat komt door het extreme mooie weer Bas. Hierdoor zit ons land in een hogedrukgebied. Blijkbaar ben jij daar gevoelig voor. En daar komt de stress van de verhuizing nog bij. Laat het gaan. Laat je set met rust en maak die bierflesjes leeg. Over een paar weken is alles weer bij het oude... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 augustus 2004 Author Report Share Posted 4 augustus 2004 Dat komt door het extreme mooie weer Bas. Hierdoor zit ons land in een hogedrukgebied.Blijkbaar ben jij daar gevoelig voor. En daar komt de stress van de verhuizing nog bij. Laat het gaan. Laat je set met rust en maak die bierflesjes leeg. Over een paar weken is alles weer bij het oude... Beste Geerdie, Nuu de stress van de verhuizing moet eigenlijk nog komen, want de dozen staan er wel in het nieuwe pand, maar er is nog gen ruk gebeurd. Ik zit al vier weken op een groot project, wat echt zijn tol eist. Echter dat staat los van mijn posting . Ben vandaag eens verder gaan experimenteren. Wat schept mijn verbazing. Als ik bierflesje een en twee half vul met vogelzand (heb eerst potgrond en ander zand geprobeerd, maar werkt niet!) ben ik een bepaalde nare gloed in het midden kwijt. Bierflesje drie vul ik met schelpen uit zandvoort. Zoals jullie lezen ben ik nog wel even zoet tips van harte welkom Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Je zou eens kunnen uitzoeken of je kabels niet parallel aan energielijnen van de aarde lopen, of erger nog, op een knooppunt liggen. Een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 augustus 2004 Author Report Share Posted 4 augustus 2004 Je zou eens kunnen uitzoeken of je kabels niet parallel aan energielijnen van de aarde lopen, of erger nog, op een knooppunt liggen. Een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Je zou eens kunnen uitzoeken of je kabels niet parallel aan energielijnen van de aarde lopen, of erger nog, op een knooppunt liggen. Een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Je zou eens kunnen uitzoeken of je kabels niet parallel aan energielijnen van de aarde lopen, of erger nog, op een knooppunt liggen. Een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Je zou eens kunnen uitzoeken of je kabels niet parallel aan energielijnen van de aarde lopen, of erger nog, op een knooppunt liggen. Een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Volgens mij werkt Bas zonder het zelf te beseffen in de buurt van veel radioaktieve -straling. Loden ondergoed dragen dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Wat betreft de wichelroede geloof ik best dat een lichaam gevoelig is voor bepaalde storingen in elektromagnetische velden die ons omringen. Misschien dat dat ook een verklaring is dat men zich in het ene vertrek onbehaaglijk kan voelen en dat het ene huis onbehaaglijk en koud is en het andere prettig, al hebben ze dezelfde temperatuur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 augustus 2004 Author Report Share Posted 4 augustus 2004 'T wordt weer gewoon eens tijd voor een goede joint Bas Beste Henk, Nou dat is geloof ik alweer minstens twee jaar geleden. En dan te bedenken dat ik er vroeger met grote regelmaat aanzat. Maar nee ik kan gene Joint meer opsteken. Ten eerste omdat ik dagelijks mijn hoofd er echt heel goed moet bijhouden, en ten tweede zodra ik ook maar iets ga roken wil ik wil roken. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 augustus 2004 Report Share Posted 5 augustus 2004 Misschien dat dat ook een verklaring is dat men zich in het ene vertrek onbehaaglijk kan voelen en dat het ene huis onbehaaglijk en koud is en het andere prettig, al hebben ze dezelfde temperatuur. Is daar nog geen verklaring voor dan? En dan nog, zoek eens gewoon naar de simpelste verklaring, niet de meest exotische. Dit doet me denken aan die man van de week die dacht dat hij vliegende schotels had gefilmd toen hij lichtgevende bollen zag bewegen in de lucht. Daar was een simpele natuurkundige verklaring voor, maar die verwierp hij.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 5 augustus 2004 Report Share Posted 5 augustus 2004 De verklaring is heel simpel: niet alles is te verklaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zappa Posted 5 augustus 2004 Report Share Posted 5 augustus 2004 Ik zou zeggen: als je zoveel problemen heb met je set koop een nieuwe! Het wordt niks dat meten hier, verplaatsen daar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 augustus 2004 Report Share Posted 5 augustus 2004 De verklaring is heel simpel: niet alles is te verklaren. Sommigen doen niet eens een poging.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 10 augustus 2004 Author Report Share Posted 10 augustus 2004 Is nu alles weer goed Bas Als dat zo is, dan was het gewoon STRESS Beste Henk, In werkelijkheid zit ik zovaak als ik maar kan (betekend als ik eindelijk weer eens in nijmegen ben) met een grote smijl en nog steeds verbazing zit te genieten van mijn set. ik ben gewoon ontzettend blij met de spulletjes die ik heb. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 10 augustus 2004 Report Share Posted 10 augustus 2004 ik ben gewoon ontzettend blij met de spulletjes die ik heb. Groeten, Bas dat lees je hear niet vaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts