Sebastiaan de vries Posted 10 augustus 2004 Author Report Share Posted 10 augustus 2004 ik ben gewoon ontzettend blij met de spulletjes die ik heb. Groeten, Bas dat lees je hear niet vaak. Beste Telefunken, Ik denk dat iedereen wel blij is emt zijn spulletjes, anders schepten we er niet zo graag over op Maar ik vooral met mijn weergevers een persoonlijke band. Ik vind ze alleen maar mooier en mooier worden. Vroeger zou het na een half jaar wel weer gaan kriebelen voor wat anders, maar bij mij geen haar die erover denkt. Ik denk dat ik echt heb gevonden wat ik altijd zocht, en ik koester het voor heel lang. Als ik straks mijn eindtrap keus heb gemaakt, zou ik deze set weleens heel lang in deze formatie kunnen houden. De Ultracurve ben ik nu helaas ook afhankelijk van. Is toch ongeloofelijk hoe een apparaat van amper 400 eur zo'n grote betekenis in een set kan geven. Van alles wat ik ooit heb gekocht, gaf de Ultracurve de grootste doorslag. Ik draai door, en ik hou ermee op!! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 10 augustus 2004 Report Share Posted 10 augustus 2004 Echter, waar vind ik in deze breezerXXXXten tijd nog een maagd? En wie spelet er voor duivel? hee mijn werk afnemen dat kan natuurlijk nooit tis al zo moeilijk in deze tijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts