Jump to content

Luister test

mordante
 Share

Recommended Posts

Zoals Dire Straits ooit rock muziek was voor mensen die niet van rock hielden, is Norah Jones jazz voor mensen die niet van jazz houden..

He daar zit wat in Puur :rolleyes:

Ik hou niet van Jazz, maar muziek mag van mij wel 'n beetje jazzy zijn.

Ik hou ook niet echt van rock, maar vind Dire Straits best te pruimen.

(hoewel ik dat nog geen rock zou willen noemen)

Het enige wat is aan 'rock' in huis heb is:

Enkele albums van John (Cougar) Mellencamp, 1 (B)ryan Adams, het 1ste album van Van Halen, en...dat was 't geloof ik wel zo'n beetje :rolleyes:

Groeten,

Alco

[Treintje Oosterhuis is niet geschoold. ze volgt nu wel zanglessen. Wat een flatter was dat drie jaar geleden op het NSJ. Ik dik betaald voor een plus concert van Herbie Hangcock. Wat gebeurd er, Omdat Treinje oosterhuis ineens in de "jazz" zit komt ze ook ineens op als Special guest om een met Herbie te zingen. Echt waar het was te erg voor woorden.!! en gewoon genant.

Groeten,

Bas

:confused::confused:

En Marco Borsato staat op zijn DVD te roepen voor een volle kuip, dat ze 'de beste zangeres van Nederland' is.

;)

Zou hij zelf dan misschien de beste zanger van Nederland zijn? heb ik dat danal die jaren niet in de gaten gehad? :D:D:D:D

Zou hij zelf dan misschien de beste zanger van Nederland zijn? heb ik dat danal die jaren niet in de gaten gehad?

Vast en zeker Manus :rolleyes::D;)

Als je de meeste CD's/DVD's verkoopt in Nederland, dan ben je toch automatisch ook de 'beste' :lol:;)

Zo neemt een collega van mij meestal 't entreekaartje voor een concert als graadmeter, hoe goed iemand is :huh::wacko:

Dus een concert waar je maar 10,- euri voor betaald is van een artiest/band die lang niet zo goed is als een Rene Froger of Marco Borsato. :blink::unsure:

Achja...

tegen woodrig habe je band als Kane en Di-rect voor mensen die niet van rock houden. :)

Dit weekend ben ik met het zusje van mijn vriendin naar Di-rect geweest. Buiten de slijmnummers heb ik mij goed vermaakt. Vooral gitarist/zanger Spike kon ik goed waarderen. Ik denk dat hij niets liever doet dan met heel veel passie spelen.

Mischien ligt het aan mij, maar als een puber band als Di-rect zo gehyped wordt door de Nederlansche media dan hoeft het van mij niet zo meer.

Ik zeg niet dat ze slechte muziek maken maar rock/punk bands die niet hun eigen text en muziek schrijven maar wel een beetje kunnen spelen en leuke koppies hebben. Ach wat moet ik daar over zeggen.

Een soort "take that" voor de Nederlansche rocke meisjes. ;)

tegen woodrig habe je band als Kane en Di-rect voor mensen die niet van rock houden

Dat vind ik dan weer bands waarvan ik zeg...tja,... :confused:

Maar goed, zoveel mensen zoveel smaken.

Stel dat we hier allemaal dezelfde muziek smaak hadden, da's toch ook niks ?! :DB)

(alhoewel,...dan kun je wel leuke album tips opdoen :rolleyes: )

Voor de teksten klopte de band dit keer aan bij Alex Dirkse, die eerder productioneel betrokken was bij Discover. Volgens zanger Tim, die op het debuut de meeste teksten zelf schreef, beviel dat erg goed: “Wij hebben onze idee

tegen woodrig habe je band als Kane en Di-rect voor mensen die niet van rock houden

Dat vind ik dan weer bands waarvan ik zeg...tja,... :confused:

Ik heb What if van Kane en ik moet toch zeggen dat ik dat een erg goede cd vind. Of het audiofiel verantwoord is of commerciele pulp zal me aan m

Als ik zin en tijd heb ga ik ook naar wat andere speaker luisteren en zal daar dan ook mijn "verslag" van doen.

Ik wil bij CAC nog een keer luisteren en bij Studio Alkmaar Ik wil ook wel een keer naar B&W luisteren alleen de meeste zaken die dat hebben vindt ik geen fijne zaken. Met van die gladde verkoopers die een klote set de hemel in prijzen.

Zonder van die switch boards, als je een andere speaker wil luisten even banaan er uit bij een ander er in en klaar niet van die klote schakel kasten er tussen. <_<

Nu heb ik ook een vreselijk hekel aan Blof, counting crow, kane en al dat soort muziekvan die zeurderige gitaar muziek.

Dus mijn mening over het wel of niet aanwezig zijn van muziekale kwaliteiten in bovengenoemde muziek in niet geheel objectief. ;)

• 2 weeks later...

Beste Bas,

1303?

Ik ben vrij recent bij dhr.Vaas in Domburg geweest, en deze had/heeft nog een prachtige set 1303 s staan in grijs polyester [bj. 98 meen ik] voorzien van de hele mikmak die de 1303 s zo speciaal maken.

prijs? Ik denk rond de 800.00 per stuk.

groet ElSon

Er is niet zoiets als "werkelijkheid", alleen "perceptie"!.

• 5 weeks later...