balsan Posted 7 augustus 2004 Report Share Posted 7 augustus 2004 Wie heeft er ervaring met deze pioneer Receiver ? Ik overweeg deze aan te schaffen, maar al;s iemand nog een goede reden weet om voor iets anders te kiezen, graag dan even reageren. Ps: ik wilde aanvankelijk een NAD T-763, maar ik heb daar wat problemen over gehoord met brommen en ruis, dus die is afgevallen. Maximaal heb ik 1300 euro te besteden. Mijn luidsprekers zijn nu 1 paar Xanadu DS17. In de toekomst moeten er nog sattelieten en center worden toegevoegd. Een bass heb ik niet nodig, mijn Xanadu's zijn prima in het laag. Alle reacties zijn welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 8 augustus 2004 Report Share Posted 8 augustus 2004 Wie heeft er ervaring met deze pioneer Receiver ? Ik overweeg deze aan te schaffen, maar al;s iemand nog een goede reden weet om voor iets anders te kiezen, graag dan even reageren. Ps: ik wilde aanvankelijk een NAD T-763, maar ik heb daar wat problemen over gehoord met brommen en ruis, dus die is afgevallen. Maximaal heb ik 1300 euro te besteden. Mijn luidsprekers zijn nu 1 paar Xanadu DS17. In de toekomst moeten er nog sattelieten en center worden toegevoegd. Een bass heb ik niet nodig, mijn Xanadu's zijn prima in het laag. Alle reacties zijn welkom! Als reden zou ik willen aanvoeren dat een losse versterker altijd beter presteerd dan een Receiver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balsan Posted 8 augustus 2004 Author Report Share Posted 8 augustus 2004 helamaal gelijk. Ook ik ben purist, echter mijn Luxman LV104U heeft het begeven, en vrouw en kinderen willen graag home theatre met DVD speler. Vandaar dat iuk nu onder druk van mijn geloof gevallen ben. Heb je nog suggesties voor betere recievers rond 1300 Euro (en vooral waarom) Marantz vind ik ook goed, maar de bediening is waardeloos. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 augustus 2004 Report Share Posted 8 augustus 2004 Een thuis theater kan ook met stereo hoor. Misschien daarop houden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 9 augustus 2004 Report Share Posted 9 augustus 2004 helamaal gelijk. Ook ik ben purist, echter mijn Luxman LV104U heeft het begeven, en vrouw en kinderen willen graag home theatre met DVD speler. Vandaar dat iuk nu onder druk van mijn geloof gevallen ben. Heb je nog suggesties voor betere recievers rond 1300 Euro (en vooral waarom) Marantz vind ik ook goed, maar de bediening is waardeloos. Andre Als ik dat zo lees ben je niet van je geloof gevallen, maar sta je onder druk, voor een dilemma. Maar door ervaring weet ik dat iedere recht geaarde man en vader meestal bezwijkt onder deze druk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balsan Posted 9 augustus 2004 Author Report Share Posted 9 augustus 2004 Ja, klopt, maar heb je nog gefundeert advies in deze prijsklasse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 11 augustus 2004 Report Share Posted 11 augustus 2004 Sony STR-DA3000ES Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts