Jump to content

Je slechtste aankoop is.........en waarom dan wel?

Ruud
 Share

Recommended Posts

Hoezo, ik had het kunnen weten? Statn de Italianen daarom bekend dan?

Bij mij wel ja, heb slechte ervaringen. Kijk ook zelf maar, auto's, motoren, elektronica, wapens., maakt niet uit wat.

Het ziet er leuk uit, maar de afwerking.. :rolleyes:

Ho ho ho, Ferrari is een wereld auto. iedereen mag daar anders over denken, maar kijk eens naar de F1. Dan zie je dat er niemand ook maar in de buurt komt van die Italianen uit Maranello. En Wlliams BMW dan, of Mercedes en Renault? Zijn niet meer dan soms de best of the rest........!! Niet meer dan dat. <_<

Dat het moederbedrijf Fiat tot voor zeer kort bijkans door de enkels zakte van misplaatste hoogmoed en daardoor bijna de deuren kon sluiten, staat gelukkig totaal los van Ferrary. ;)

Dat Fiat 100 jaar lang auto's maakte waar de consument niet op zat te wachten, qua kwaliteit dan,(alle Fiats zitten/zaten schots en scheef in elkaar) heeft de eigenwijze en trotse Italianen eindelijk doen inzien dat het nu echt anders moet willen ze overleven. Het eerste bewijs daarvan is de Panda nuova. :rolleyes:

Dit mooie wagentje staat op een afwerkingsniveau, die zelfs de duurste Stilo niet heeft. Hij wordt dan ook niet voor niets in Polen gemaakt. Daar heeft men een arbeidsethiek waar die domme Italianen daar in Turijn alleen maar van kunnen dromen.

Bij mij wel ja, heb slechte ervaringen. Kijk ook zelf maar, auto's, motoren, elektronica, wapens., maakt niet uit wat.

Ho ho ho, Ferrari is een wereld auto. iedereen mag daar anders over denken, maar kijk eens naar de F1. Dan zie je dat er niemand ook maar in de buurt komt van die Italianen uit Maranello.

Ik had het eerder over artikelen voor de consument, zoals Alfa Romeo, Ducati, enz.

Ho ho ho, Ferrari is een wereld auto. iedereen mag daar anders over denken, maar kijk eens naar de F1. Dan zie je dat er niemand ook maar in de buurt komt van die Italianen uit Maranello.

Ik had het eerder over artikelen voor de consument, zoals Alfa Romeo, Ducati, enz.

Ok, maar Fiat is ook een consmenten artikel alleen, daar zat de consument niet op te wachten. <_< Altans, op die beroerde afwerking bedoel ik.

Beste,

Ik wil ook niet discrimenerend zijn tegenover bepaalde bevolkingsgroepen, maar zeker in de pro-audio was nagenoeg al het italiaanse spul bagger. Inderdaad stijlvol van buiten, maar echt een zooi van binnen. Slecht in elkaar gezet. slechte voedingen en slechte mechanica. Het ging ook altijd kapot. Denk wel dat italiaanse producten nu beter zijn geworden. Heb nu wel italiaanse audio gezien dat wel heel mooi is opgebouwd.

Groeten,

Bas

Ik vrees dat je de kredieten slechts voor een klein deel bij kunt schrijven op het conto van de Italianen. Als je die Duitser weghaald bij het team is het binnen een jaar gebeurt met ze. ;)

Tja, die Duitser staat wat rijderskwaliteit betreft op eenzame hoogte. Maar het bewijst wel dat Ferrari niet alleen voor wat betreft de kwaliteit van de auto tot nog toe niet te kloppen is. Ook voor wat betreft de mensen er omheen neemt men geen genoegen met minder dan het aller beste. Dit moet je dan ook, Ferrari, het materiaal en mensen, als een geheel zien. ;):) Dus, de Italianen die het in Maranello voor het zeggen hebben zijn echt heel goed. :rolleyes: Vele malen beter dan dan die hoogmoedige blaaskaken in Turijn. B)

Beste,

Ik wil ook niet discrimenerend zijn tegenover bepaalde bevolkingsgroepen, maar zeker in de pro-audio was nagenoeg al het italiaanse spul bagger. Inderdaad stijlvol van buiten, maar echt een zooi van binnen. Slecht in elkaar gezet. slechte voedingen en slechte mechanica. Het ging ook altijd kapot. Denk wel dat italiaanse producten nu beter zijn geworden. Heb nu wel italiaanse audio gezien dat wel heel mooi is opgebouwd.

Groeten,

Bas

Northstar???? :confused:

Hoezo, ik had het kunnen weten? Staan de Italianen daarom bekend dan?

Ho ho ho, Ferrari is een wereld auto. iedereen mag daar anders over denken, maar kijk eens naar de F1.

De F1 van Ferrari is de uitzondering die de regel bevestigd <_< De straat Ferrari's zijn wel

Ooit door een Ferrari ingehaald die ter hoogte van je buitenspiegel volgas gaf???? :D KIPPENVEL van dat geluid. Ook dat staat op eenzame hoogte. :rolleyes:  :D Het is ook de charme van zo'n schoonheid. Daar kan geen Duitser aan tippen.  :rolleyes:

Door dit soort emoties krijgen die maffiosi die zooi nog verkocht ook.. :P

Hoezo, ik had het kunnen weten? Staan de Italianen daarom bekend dan?

Ho ho ho, Ferrari is een wereld auto. iedereen mag daar anders over denken, maar kijk eens naar de F1.

De F1 van Ferrari is de uitzondering die de regel bevestigd <_< De straat Ferrari's zijn wel

Guest Hubertinus

Mordante,

wat betreft auto's heb je gelijk. Ze zien er schitterend uit, maar de afwerking is vaak matig. (Inmiddels de 4e Alfa Romeo die we in bezit hebben)

Wat betreft audio apparatuur: ziet er ook vaak schitterend uit. De afwerking van buiten oogt echter toch ook pico bello. Tenminste de spullen die ik wel eens van dichtbij bekeken heb.

Hubertinus

Mijn slechtste aankoop was toch wel mijn Krell KRC-3 preamp.

Om te beginnen al omdat hij vanaf het begin af aan defect was. Service in nederland was ver te zoeken. De encoder was stuk, uiteindelijk uiteraard zelf hersteld en met succes ;)

Verder bleek later ook na meerdere vergelijkingen dat deze pre helemaal niet zo goed klinkt, en veel goedkopere pre's gewoon veel beter klonken. Nee dat was echt een miskoop!

Groeten,

Bas

Vreemd heb zelf ook een KRC-3 gehad en was er destijds uitermate tevreden over.

Normaal gesproken is de service van de importeur uitstekend te noemen, mits dat de KRC-3 in Nederland was aangeschaft.

Misschien was het een combinatie van verschillende factoren dat de KRC-3 niet goed tot zijn recht kwam.

Naar mijn mening is de Krell KRC-3 een top voorversterker !!!

Marc, The Hague ...