Jump to content

wie heeft er Xanadu DS17 speakers?

balsan
 Share

Recommended Posts

Na mijn vacantie heeft mijn Luxman het nagenoeg begeven.

Dacht ik over te gaan op een Receiver (voor de films voor onze kiddo's), maar goede receivers zijn duur, en het gaat mij alleen om de audio.

Ik ben benieuwd te horen met welke versterkers jullie werken icm met de Xanadu's (want die zijn na 12 jaar nog steeds te gek).

Ik hoop op die manier wat gerichter mijn beperkte tijd te besteden aan een aantal luister tests.

Laat maar horen!

Andre

PS: Mocht je deze speakers ooit beluisterd hebben, laat me dan weten met welek versterkers, en wat je ervan vond.

Ik heb de DS 17E gehad met de esotar tweeter, deze heb ik aangestuurd met een audio analyse? eindversterker.

Ik heb deze speakers ooit mede geproduceerd en met meerdere versterkers beluisterd, engelse versterkers doen het heel goed en de top voor de Xanadu is de Alfi buizenversterker.

Liefst geen Japanse versterker gebruiken, hiermee haal je het karakter van een Xanadu onderuit.

Ik heb ze niet meer, ik heb ze verkocht en een paar mooie Optima 1 van JK gekocht, dit is een wat makkelijkere speaker wat betrefd versterkers. Ik werd een beetje erg flauw van een set waarbij slechte opname's door de mand vallen.

Met mijn huidige set kan ik alle muziek spelen, minder goede of goede opname's maakt niks meer uit, alles klinkt muziekaal met een geweldige drive.