fenton Posted 14 april 2003 Report Share Posted 14 april 2003 ik ging mij een set warwick3 kopen...is dit een goeie keuze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Heb alleen ervaring met de Eden, Chester, en Winchester van &* jaar geleden. Eden en Winchester waren heel goed voor het geld. Chester was OK. Castle behoort tot de firma's met het oer-Engelse geluid zoals Spendor, ProAc, ATC, ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 19 april 2003 Report Share Posted 19 april 2003 Zelf heb ik de Warwick 3, zeer muzikale speaker. Maar of hij jouw aanstaat stel ik je voor zelf te luisteren ! Ik lees net je 'welke versterker' topic. Ik heb mijn speakers ook in het Soundcenter in Ninove gehaald (ik kom van Genk) Dat is 150km rijden voor mij. Omdat je over LDF begint denk ik dat onze meneer Raf Persoons je al goed in zijn macht heeft Heb je toevallig het zinnetje: B&W schrijft men met de B van brol nog niet gehoord ? Raf heeft zo zijn eigen mening als het over merken gaat waar hij geen verdeler maar wel verkoper van is. Laat je niks opdringen zou ik zo zeggen. Ikzelf was al langer geinteresseerd in Castle speakers maar omdat ik ze niet in het Limburgse kon vinden heb ik de reis naar Ninove gemaakt. Gewoon om wille van de speaker en niet omwille van de deskundigheid van meneer Persoons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenton Posted 19 april 2003 Author Report Share Posted 19 april 2003 in castle was ik al geintereseerd voor ik soundcenter kende, iemand die ik ken had een set van castle, en ik vond die gewoon heel goed klinken, maar lfd zou ik toch graag eens horen, en ik heb natuurlijk het laatste woord over wat ik koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
aad602 Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Hoi, Ik ben zelf in het bezit van een setje pembroke's, mooie speakers maar..........door een foutje mijnerzijds zit ik met twee opgeblazen woofertjes. Aangezien er bij mijn weten geen importeur is in Nederland en de contacten met de fabrikant Castle zeer moeizaam verlopen zou ik zelf nog maar eens goed denken voor ik tot aanschaf zou overgaan. Zelf heb ik de hoop op 2 nieuwe units min of meer opgegeven. Gr Aad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 De importeur in Belgie is nogal ... vlijtig. Probeer daar eens. http://home.tiscali.be/raf.persoons/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenton Posted 22 april 2003 Author Report Share Posted 22 april 2003 hehehehe..vlijtig...overtuigend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts